Onko pensasaidanleikkaus miesten vai naisten työtä?
Olin siis leikkaamassa orapihlaja-aitaa ja eräs ohikulkijamies kommentoi että eikös tuo ole miesten hommaa. :O
Kommentit (16)
En ole ikinä kuullut että joku pitäisi sitä erityisesti miesten työnä, eihän se vaadi esim. pituutta tai fyysistä vahvuutta.
Meidän perheessä se on ajautunut naisen työksi. Naapurissa näyttää olevan miehen työ.
Olin kaivamassa ojaa, kun kuulin, että se on miesten työtä. Teki mieli kalauttaa lapiolla.
Jos tarvii tikkaat ja moottorilla toimivan pensasleikkurin, se on miesten työtä. Jos taas voit leikata sen maassa somasti seisten pensassaksia kevyesti heilutellen, se on naisten työtä.
Ap:n naapurissakin homman hoitaa nainen. :)
Onhan tuo meidän pensasaita yli 20m korkea ja pituutta n 50 metriä ja molemmin puolin leiktataan ja yhdestä kohtaa vielä naapurin puolelta käydään leikkaamassa. Käsiin kävi ekana päivänä ja selkäänkin jonkin verran muina päivinä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:32"]Ap:n naapurissakin homman hoitaa nainen. :)
Onhan tuo meidän pensasaita yli 20m korkea ja pituutta n 50 metriä ja molemmin puolin leiktataan ja yhdestä kohtaa vielä naapurin puolelta käydään leikkaamassa. Käsiin kävi ekana päivänä ja selkäänkin jonkin verran muina päivinä.
[/quote]
No on teidän pensasaidalla korkeutta :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:28"]
Jos tarvii tikkaat ja moottorilla toimivan pensasleikkurin, se on miesten työtä. Jos taas voit leikata sen maassa somasti seisten pensassaksia kevyesti heilutellen, se on naisten työtä.
[/quote]
AP tarvitsee aidanleikkuussa tellingin ja pensasleikkurin. :) Olen leikannut pensasaitoja yli 10 vuotta joten ei ollut eka eikä varmasti vika kerta.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:32"]Ap:n naapurissakin homman hoitaa nainen. :)
Onhan tuo meidän pensasaita yli 20m korkea ja pituutta n 50 metriä ja molemmin puolin leiktataan ja yhdestä kohtaa vielä naapurin puolelta käydään leikkaamassa. Käsiin kävi ekana päivänä ja selkäänkin jonkin verran muina päivinä. [/quote] No on teidän pensasaidalla korkeutta :)
[/quote]
siis VAIN 2 m metriä korkea. Mistähän tuo nola tuohon putkahti. :D
Ajatus 20m korkeesta oraphlaja-aidasta nosti hien otsalle. Mahtais sen leikkuu olla helvetillistä hommaa. Kyllä sais ukko hoidella sen aidan.
Ei kummankaan töitä. Anaalijumala sen yleensä vetää, ei mene edes kauan.
Tässä maailmassa on vain yksi työ joka on naisten työtä ja se on synnyttäminen. Miesten työtä siittäminen. Muuten kaikki muut työt on sen kuka ne tekee.
Ennen vanhaan kaikki tutḱkijätkät oli miespuolisia. Tuosta voidaan vetää johtopäätös että pensasaitan leikkuu on miehen työtä. Naiset fyysisesti heikonpina eivät pysty käyttämään raskaita työvälineitä.
Annakko mulle ton Anaalijumalan numeron? Pitäs saada toi aita matalaks. Onko kallis kaveri vai tekeekö ihan juomapalkalla?
Minä olen leikannut sen useammin, mies tänä vuonna. Sähkösahan kanssa se on paljon kevyempää hommaa kuin pensassaksilla.
Kaksi viimeisintä kertaa, kun olen leikkaajan tilannut, niin paikalle on tullut nainen. Hieno on tullut. Tällä perusteella sanoisin sen olevan naisten hommaa.
Se on sen työtä kuka vain vaivautuu ja viitsii tekemään.