Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan käynyt Lontoossa?

Vierailija
27.07.2015 |

Millainen paikka viikonloppureissulle? Mitä olette siellä tehneet?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan ei ole käynyt Lontoossa. Olipa tyhmä kysymys.

Vierailija
2/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaupunki! Viikonloppureissuun juuri täydellinen. Kannattaa satsata kunnon hotelliin, kun siellä on aikamoisia mörskiäkin..

Vierailija
4/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava paikka. Hotelleissa kannattaa varautua siihen, että ne on kauempana keskustasta ja halvempia (metrolla liikkuu tosin siellä hyvin näppärästi) tai sikahintaisia keskustassa.

Vierailija
5/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika London.

Vierailija
6/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiva kaupunki. Enemmänhän tuolla on ongelmana se, että mitä lyhyessä ajassa haluaa tehdä.

Shoppailuun löytyy kaikki mahdollinen, Portobello roadin markkinat lauantaina ovat ihan kivat. Museoissa valinnanvaraa riittää ja maisemia voi ihailla vaikka London eysta. Tiietysti moni menee katsomaan musikaaleja tai konsertteihin. Vierailemaan pääsee myös Kensingtonin palatsiin ja west minster abbeyssakin on ilmaiskonsertteja välillä. Moni käy katsomassa jalkapalloa.

Vierailija
7/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, mutta tiedän kyllä ihmisiä jotka ovat käyneet.

Vierailija
8/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kaupunki. Todella paljon näkemistä ja tekemistä eli jos sinne on menossa niin kannattaa tehdä vähän tutkimusta netissä minne haluaa mennä, mitkä paikat ovat milloinkin auki jne. Metrolla pääsee kätevästi ja itse käytin Oyster Cardia, mutta se ei ole välttämätön viikonloppureissun mittaiselle matkalle. Itse kävin läpi nämä "pakolliset" jutut eli vahamuseot ja Lontoon silmät yms. mutta kävin myös eri puolilla Lontoota seikkailemassa kun kerran sillä metrolla pääsi. Itä-Lontoo on aivan erilainen kuin aivan Lontoon keskusta. Rahaa menee jonkun verran, onhan ainakin Lontoon keskusta kallis. Elokuvissakin kävin, kallista oli.

Vierailija
9/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule.. ei viikonloppu riitä mihinkään, ei edes pidennetty sellainen. Itse olen käynyt kahdella reilun viikon reissulla ja vieläkin on ko. kaupungin koluaminen kesken!
Todella mahtava paikka! ♡

Vierailija
10/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, ettei viikonloppu riitä mihinkään. Aivan tolkuttomasti nähtävää ja koettavaa. Jo pelkät kaupat ovat ihan eri tasoa kuin Suomessa. Hotellia kannattaa googlailla ennen varausta ettei ihan mihin tahansa ötökkäpommiin joudu.

Vierailija
11/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki kaupunki euroopassa!
Riippuu tosiaan mitä haluat tehdä. Majoitusta on sitten ihan A:sta Ö:hön. Itse olen ns. budjettimatkaillut ja pari hyvää hotellia olenkin jo ehtinyt löytää. Ei mitään luksusta mutta puhtaat lakanat, suihku ja WC on olleet riittävät omiin tarkoituksiini. koska olen käynyt hotellilla vain nukkumassa, en viettämässä aikaa.
Metrolla pääse kätevästi, mutta suosittelen myös ajamaan bussilla. Avaa ihan erilaisia mahdollisuuksia ja näkymiä.
Kengät kannattaa varata sellaiset että jaksaa kävellä. Vaikka tinkiä omasta tyylistä siinä että laittaa kunnon lenkkarit vaikkapa jalkaan (tosin nehän taitaa nyt olla muotiakin). Ja kannattaa siinä ydinkeskustan alueella unohtaa ne metrot ja lähteä rohkeasti kävelemään. Pitkin kaupunkia on opastetauluja ja ihan ilmaiskartoillakin pärjää. Näin näkee paljon enemmän.

Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
12/12 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi vain viikonlopuksi ellei löydy jotain mahtavaa tarjousta. Kiva kaupunki, jossa kannattaa ehdottomasti käydä. Ruoka ei ole mitään ihmeellistä ja hinnat samaa tasoa kuin suomessa tai vähän kalliimpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän