Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen myynyt seksiä joskus. Haluatko kysyä jotakin?

Vierailija
27.07.2015 |

Netissä on tosi vähän mitään asiallista keskustelua aiheesta ja toisinaan mietin pitäisikö kertoa omaltakin osalta tarinaani. Jos jotakuta kiinnostaa tietää asiasta, voin koittaa kertoa mitä omalla kohdalla ollut.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran uppaan, että siihen ajankohtaan olin yksinhuoltaja.

Mietityttää, että suomessa toimivista muutamasta tuhannesta seksipalveluja myyvistä naisista valtaosa ovat yksinhuoltajia tai opiskelijoita.. Kertoo varmasti jonkin verran syistä..

Vierailija
2/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli hintasi? Mitä teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:15"]

Mikä oli hintasi? Mitä teit?

[/quote]

300e/koko yön seura pääsääntöisesti. Tarjosin ns. girlfriend experienceä, eli yhdessäoloon liittyi hellyttä, seurustelua ja normaalia oleskelua seksin lisäksi. Jäin myös usein yöksi.

Tein kyllä pahimmassa pulassa muutaman n. 150-200e keikan, mutta pikapano hotellissa tuntui niin rankalta ja jätti tyhjyyden tunteen että en tehnyt sitä muutamaa kertaa enempää.

Tavallista seksiä tarjosin, ei mitään kauhean hc juttuja. Peppuseksiä kylläkin.

Ja tietty touhu tapahtui kumin kanssa, vaikka osa asiakkaista olis halunneet ilman.

Yhden asiakkaan kanssa alkoi 5kk suhde, jossa tapailtiin kuten seurusteltais, ja hän "avusti" rahallisesti.

-AP

Vierailija
4/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ja tietty touhu tapahtui kumin kanssa, vaikka osa asiakkaista olis halunneet ilman.

Eikö koskaan ilman kumia?

Vierailija
5/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tekemisissä muiden alan ihmisten kanssa?

Vierailija
6/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja miten pitkään olit alalla, noin?

Vierailija
7/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se loppujen lopuksi oikeastaan niin hirveää kuin monet kuvittelee? Voisin ajatella kyllä itsenikin myymään seksiä. Eihän se kait sen kummempaa ole kuin yhden illan jutut paitsi että siitä saa rahaa :D

Vierailija
8/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö koskaan ilman kumia?"

-Ei koskaan, runkkaus ainoastaan ilman, mutta sitten ei käsin koskettelua intiimialueille/suuhun

"Olitko tekemisissä muiden alan ihmisten kanssa?"

-En muutoin kuin nettikeskusteluissa. Pelkäsin hirveästi että paljastun. Tapasin myös mieluiten vain muualla paikkakunnilla asuvia miehiä.

"Milloin ja miten pitkään olit alalla, noin?"

-Ollessani 25v, sitä kesti n. 7kk ajan ja loppui heti kun sain työpaikan. Nyt ikää 31

Vierailija
9/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oliko se loppujen lopuksi oikeastaan niin hirveää kuin monet kuvittelee? Voisin ajatella kyllä itsenikin myymään seksiä. Eihän se kait sen kummempaa ole kuin yhden illan jutut paitsi että siitä saa rahaa :D"

Ei se ollut yhtään hirveää muiden kuin niiden pikapanojen merkeissä. Muut pitkään tapaamiset ruokailuineen, tutustumisineen olivat ihan miellyttäviä ja seksi itsessään tuntui useimmiten hyvältä. Sain myös orgasmeja koska monesti miehille oli tärkeää osa nautintoa saada minut tulemaan.

Uskon että korkealla hinnalla oli tekemistä "tason" kanssa.

-AP, (vastaukset 9 ja 10)

Vierailija
10/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko/oletko kertonut kumppanillesi?

Vierailija
11/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:48"]

Kerrotko/oletko kertonut kumppanillesi?

[/quote]

Olen. Kumppanini oli yksi asiakkaistani. Tapasimme kerran maksullisesti, mutta ihastuminen tapahtui sen yön aikana. Hän tahtoi tapailla minua, vaikka tiesi tilanteeni. Halusin tapailla häntä koska minulle kehittyi tunteita häntä kohtaan.

On tuo ajanjakso kyllä jättänyt jälkiäkin minuun, vaikka kaikki lopulta kääntyikin parhain päin ja "pääsin jaloilleni" rahallisesti. Olin ennen tuota kokemusta monella tavalla aika tietämätön asioista vaikka toisin luulin. Tuolla alalla paljastuu nopeasti, miten erilaisia ihmisiä on olemassa, ja miten eri tavalla miehet suhtautuvat seksiin ja naisiin.

Vierailija
12/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas unohdin, vastaus 12 on siis jälleen ap..

Vierailija
13/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeätkö menneisyttäsi koskaan? Nautitko seksistä asiakkaiden kanssa? Pelottiko asiakkaat sinua koskaan? Tunnistaisitko asiakkaitasi, jos kävelisivät kadulla vastaan?

Vierailija
14/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet muista naisista, jotka ovat myyneet seksiä? :)

Vierailija
15/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyikö kukaan asiakas asiattomasti tai uhkaavasti?

Vierailija
16/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häpeätkö menneisyttäsi koskaan? Nautitko seksistä asiakkaiden kanssa? Pelottiko asiakkaat sinua koskaan? Tunnistaisitko asiakkaitasi, jos kävelisivät kadulla vastaan?"

-En oikeastan häpeä, koska kohtasin aina miehet rehellisesti, kunnioittavasti ja avoimesti, sekä edellytin samaa kohtelua itselleni. Ainut kurja kokemus oli mies, joka halusi tavata hotellissa, halusi peppuseksiä. Hän vain riisui minut, housunsa, yhtyi, tuli, kiitti ja lähti. Silloin tunsin arvottomuuden tunnetta ja häpesin sitä, että olin suostunut niin kylmään kohtaamiseen. Muut tapaamiset sisälsivät aina enemmän ja vähemmän juttelua ja hellää koskettelua, jolloin ystävällinen yhteys saattoi syntyä. Sellaisessa seksissä oli turvallinen ja tasa-arvoinen olo.

Asiakkaista kukaan ei pelottanut minua, he olivat kaikki asiallisia ja herrasmiehiä, ystävällisiä minua kohtaan. Mutta ehdokasasiakkaita oli satoja netin kautta, heissä oli hyvin pelottavia tapauksia ja pelkäsin usein yksin kotona ollessani koska niiden kontaktiyrityksien myötä minulle valkeni paljon pelottavia asioita miehistä. Tietenkään en lähtenyt tapaamaan ketään, joka hitusenkaan vaikutti epäilyttävältä. Asiakkaaksi päätyneet miehet antoivat yleensä valokuvan itsestään ja olivat oikeilla nimillään liikkeellä. Minulta he eivät vaatineet samaa.

Tunnistaisin muutaman asiakkaan, mutta suurin osa on kasvoiltaan utuisia muistoja vain..

-AP

Vierailija
17/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ajattelet muista naisista, jotka ovat myyneet seksiä? :)"

-Samoin, kuin muutoinkin eri ihmisistä. Riippuu henkilöstä.

En oikein osaa tuomita ketään, mutta silti osa tuntuu vähän kylmiltä persoonilta (suojeleeko itseään?), ja saattaa saada itselleen nautintoa haluttuna olemisesta tai muiden aviomiesten kanssa touhuamisesta (kokee olevansa haluttavampi kuin muut). Se aiheuttaa vähän vastenmielisyyttä. Samoin rahan hankinta edellä mainituilla keinoilla pääsääntöisesti omaan ulkonäköön tai esim. päihteisiin liittyviin kuluihin. Myöskin asiakkaan vaimon mollaaminen tuntuu ahdistavalta ja rumalta.

Vaikea sanoa, joskus mietin että olisi ollut kiva tutustua joihinkin muihin samantyyppisiin alan naisiin kuin itsekin. Ihan vaikka ystävyyden ja vertaistuen vuoksi.

"Käyttäytyikö kukaan asiakas asiattomasti tai uhkaavasti?"

-Ei, koska valitsin asiakkaani huolellisesti. Sain satoja yhteydenottoja, joista vain n. 1% päätyi tapaamiseen.

-AP

Vierailija
18/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden pian pois palstalta, heräsikö enää kysymyksiä?

-AP

Vierailija
19/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitko tietämään miksi miehet hakivat maksullista seksiä? Minkälaisia syitä?

Vierailija
20/26 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:04"]Tulitko tietämään miksi miehet hakivat maksullista seksiä? Minkälaisia syitä?
[/quote]

En ole ap mutta satunnaisesti myös seksiä myynyt. Minä en kysellyt syitä mutta joskus miehet oma-aloitteisesti kertoivat. Varattujen ykkössyy oli ettei oma vaimo pitänyt mistään tavallisesta yhdynnästä poikkeavasta seksistä (anaaliseksi, alistaminen tms). Sinkkujen suosituin syy oli ettei jaksa aina lähteä baariin juomaan kun haluaa seksiä ja maksullisen kanssa on selvää että kyse on vain ja ainoastaan seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme