Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetero nainen oletko koskaan

Vierailija
02.03.2022 |

koskenut toisen naisen rintoihin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ystävieni rintoja kokeillut

Vierailija
2/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämä tapahtui? Aiheuttiko se sinussa mitään tuntemuksia vai koitko asian täysin neutraalina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut, kun myös kokemuksia naisten välistä seksistä, vaikka noin pääosin koenkin olevani hetero.

Vierailija
4/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Suudellut olen oikein kunnolla yhden kanssa. Oli vain hauskaa. Ja oli muuten parempi suutelija kuin yksikään mies!

N41

Vierailija
5/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tilanteessa tämä tapahtui? Aiheuttiko se sinussa mitään tuntemuksia vai koitko asian täysin neutraalina?

Viimeisin kerta oli muutama vuosi sitten Ruisrockissa. Nautittiin ystävän kanssa hyvästä musiikista ja juomista. Molemmilla sattui olemaan ovulaatio ja halut huipussaan. Omat miehet odotti kotona ja hengailtiin parin vanhan miespuolisen tutun kanssa. Panetti tosi paljon ja illan mittaan alettiin suudella ja hivellä rintoja, ensin paidan päältä ja lopulta käsi hakeutui ihan paljaalle pinnalle. Vähän siinä ehkä oli mukana pientä esitystä näille kahdelle miehelle jotka seurassamme oli. Heidän kanssaan ei siis mitään tehty, vaan keskenämme kiehnättiin. Kiihotti kyllä kosketella naista. Ystävälläni on todella suuret luomurinnat.

Vierailija
6/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin kerta oli muutama vuosi sitten Ruisrockissa. Nautittiin ystävän kanssa hyvästä musiikista ja juomista. Molemmilla sattui olemaan ovulaatio ja halut huipussaan. Omat miehet odotti kotona ja hengailtiin parin vanhan miespuolisen tutun kanssa. Panetti tosi paljon ja illan mittaan alettiin suudella ja hivellä rintoja, ensin paidan päältä ja lopulta käsi hakeutui ihan paljaalle pinnalle. Vähän siinä ehkä oli mukana pientä esitystä näille kahdelle miehelle jotka seurassamme oli. Heidän kanssaan ei siis mitään tehty, vaan keskenämme kiehnättiin. Kiihotti kyllä kosketella naista. Ystävälläni on todella suuret luomurinnat.

Jos olisitte olleet vain kahdestaan, niin olisitko nuollut hänen oletettavasti kosteaa pillua? 

Vierailija
7/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte olleet vain kahdestaan, niin olisitko nuollut hänen oletettavasti kosteaa pillua? 

Juuri tämän kyseisen ystävän kanssa on ennenkin ollut samanlaista peliä ja silloin mietin että hän on ainoa nainen jonka kanssa voisin mennä sänkyyn. En ehkä selvinpäin sitä tekisi mutta etenkin tuolla festareilla kun oli hieman humalassa ja ovulaatio päällä ja vielä ne miehet siinä lisäämässä vettä myllyyn niin miksi ei olisi voinut tapahtua muutakin. Tosin mitään festarip*llua en olisi nuollut, kunnon pesu ensin kiitos.

Vierailija
8/8 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän kyseisen ystävän kanssa on ennenkin ollut samanlaista peliä ja silloin mietin että hän on ainoa nainen jonka kanssa voisin mennä sänkyyn. En ehkä selvinpäin sitä tekisi mutta etenkin tuolla festareilla kun oli hieman humalassa ja ovulaatio päällä ja vielä ne miehet siinä lisäämässä vettä myllyyn niin miksi ei olisi voinut tapahtua muutakin. Tosin mitään festarip*llua en olisi nuollut, kunnon pesu ensin kiitos.

Festaripillun kokeneena miehenä viimeinen lause on helppo sisäistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän