Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaisitko tämän talon?

Vierailija
27.07.2015 |

Mitä mieltä tästä talosta? Ihastuin ihan ikihyviksi kun taloja tästä Oulun seudulta katsotaan. Mietityttää vain muutama asia. Tuolla samalla hinnalla ja halvemmallakin saisi uudenuutukaisen tuliterän talon täältä päin.. Uskaltaisitko ostaa vuonna 1992 rakennettua taloa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisä-ja ulkopuoli tosiaan ihan eri maailmasta. Vaikka musta-valkoisesta pidän, en pidä mustista kiinteistä kalusteista. Laattalattia ei ole kiva, kolme kerrosta kauhistus, huoneet, joissa ei tainnut kaikissa olla edes kunnon ikkunaa ovat varastoja, liian iso tontti, en jaksa hoitaa. Kallis hinta ja pitkä työmatka Turkuun, en ostaisi. Takasta tykkäsin ja sopi ainoana talon ulkokuoreen, taisi vaan olla avotakka eli turhake sekin.

Vierailija
22/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi Oulusta mitään taloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas.
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas.
[/quote]
Mä olen ainakin alapeukutellut, omistaja en ole, ostaa en aio kun en ole Ouluun muuttamassa, ihmettelen vaan minkälaisin perustein ihmiset asuntojaan valitsevat, seinien värin perusteella? :-D

Vierailija
24/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa ei mitään vikaa, ei ympäristössä, täytyy olla varma työpaikka jotta voi pitää sen. Hgin seudullahan tuo olisi halpa talo.

Vierailija
25/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoa talo näyttää tosi kauniilta mutta sisältä taas... yyhh hirveä tuo mustavalkoinen sisustus

Vierailija
26/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote] Mä olen ainakin alapeukutellut, omistaja en ole, ostaa en aio kun en ole Ouluun muuttamassa, ihmettelen vaan minkälaisin perustein ihmiset asuntojaan valitsevat, seinien värin perusteella? :-D

[/quote]

En minä ainakaan jaksa sen tarkemmin pohtia mitään taloja, joita en voisi oikeasti edes harkita. Ei minua kiinnosta, onko tuossa talossa tehty vaikka salaojaremontti tai uusittu putkia, koska en sitä ikinä ostaisi. Siksi katselin vaan sisustusta ja taloa ylipäätään ja totesin, että ei kyllä kiinnostaisi, vaikka hinta, sijainti ja kunto olisivat kohdillaan. Nyt niistä ei yksikään vastannut kriteereitäni. Oman talon kohdalla ne ovatkin sitten ensisijaisia sisustukseen nähden.

Vierailija
27/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo ylimääräinen 143 neliötä on tungettu jos kokonaispinta-ala on 343 ja asuinpinta-ala vaan 200

Vierailija
28/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote] Mä olen ainakin alapeukutellut, omistaja en ole, ostaa en aio kun en ole Ouluun muuttamassa, ihmettelen vaan minkälaisin perustein ihmiset asuntojaan valitsevat, seinien värin perusteella? :-D

[/quote]

En minä ainakaan jaksa sen tarkemmin pohtia mitään taloja, joita en voisi oikeasti edes harkita. Ei minua kiinnosta, onko tuossa talossa tehty vaikka salaojaremontti tai uusittu putkia, koska en sitä ikinä ostaisi. Siksi katselin vaan sisustusta ja taloa ylipäätään ja totesin, että ei kyllä kiinnostaisi, vaikka hinta, sijainti ja kunto olisivat kohdillaan. Nyt niistä ei yksikään vastannut kriteereitäni. Oman talon kohdalla ne ovatkin sitten ensisijaisia sisustukseen nähden.
[/quote]

Onko tuo huonokuntoinen mielestäsi?

Vierailija
29/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:41"]Mihin tuo ylimääräinen 143 neliötä on tungettu jos kokonaispinta-ala on 343 ja asuinpinta-ala vaan 200
[/quote]

Seinät, autotalli, terassi?

Vierailija
30/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muu on korjattavaa, siis pintaa jne. Talo näyttää kivalta mutta en ikinä ostaisi taloa jossa pääulko-ovelle on tollaiset rappuset. Nuo on talvella kamalat, kun lumi ja jää pakkaantuu niihin. Ja tuossa rappuja ei saa katettuakaan, tai ei ainakaan kovin järkevästi.

Ostaisin talon, jos ei olisi suomen talvea. 

Vierailija
31/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]

Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas.

[/quote]

Minua taas huvittaa jokaikisessä ketjussa urpot, jotka kuvittelevat että julkkis/yritys tai muu aiheeseen liittyvä henkilö tai taho on kärppänä peukuttelemassa ja kommentoimassa mammojen juttuja.

Mammojen mielipiteet kun on niin saatanan tärkeitä.

Kaikkien elämä kun ei ole yhtä av-palstaa.

Vierailija
32/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Johan on tullut kommentteja :)
Minusta tuo keittiö on ihana, koska pidän mustasta. Tosin tuo kiiltolaatta saattaisi mennä jossain vaiheessa vaihtoon.
En ole talon myyjä. Mahdollinen ostaja, ei tosin olla vielä edes käyty katsomassa.
Ja yhtään kommenttia en ole peukuttanut suuntaan enkä toiseen,ainakaan vielä. ;)

Alakerran takka ja laatta mietityttää minuakin.

Vierailija
33/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Hitsin kivannäköinen talo ja HALPA. Täytyy varmaan muuttaa Ouluun..

Vierailija
34/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:37"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:32"]Minua huvittaa, että ap on ilmeisesti talon omistaja, joka käy kovin puolustelemassa ja peukuttelemassa vastauksia :D Kaikissa taloa puolustavissa yksi peukku ylös ja taloa kritisoivissa yksi peukku alas. [/quote] Mä olen ainakin alapeukutellut, omistaja en ole, ostaa en aio kun en ole Ouluun muuttamassa, ihmettelen vaan minkälaisin perustein ihmiset asuntojaan valitsevat, seinien värin perusteella? :-D [/quote] En minä ainakaan jaksa sen tarkemmin pohtia mitään taloja, joita en voisi oikeasti edes harkita. Ei minua kiinnosta, onko tuossa talossa tehty vaikka salaojaremontti tai uusittu putkia, koska en sitä ikinä ostaisi. Siksi katselin vaan sisustusta ja taloa ylipäätään ja totesin, että ei kyllä kiinnostaisi, vaikka hinta, sijainti ja kunto olisivat kohdillaan. Nyt niistä ei yksikään vastannut kriteereitäni. Oman talon kohdalla ne ovatkin sitten ensisijaisia sisustukseen nähden. [/quote] Onko tuo huonokuntoinen mielestäsi?

[/quote]

Paha sanoa sen tarkemmin käymättä paikan päällä. 90-luvun talot alkavat nyt olla monenlaisten remonttien tarpeessa, joten siinä mielessä hieman riskialttiin ikäinen talo. Siellä on ilmeisesti jotain remontteja tehty, mutta niistä ei näkynyt olevan tarkempaa mainintaa.

Vierailija
35/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on siis Haukiputaalla, Oulun keskustaan tulee kyllä matkaa. Missä työpaikkanne ovat? Pääosin kivannäköinen koti muutoin minusta, osa materiaaleista, kuten takka, ei ole mieleeni. Iso koti, mutta hinta on mielestäni varsin kohtuullinen. 

Vierailija
36/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tilava talo. Meilläpäin tuolla hinnalla saa paljon vähemmän neliöitä. 

Vierailija
37/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jätetty tarjous tuosta, saa nähdä kuis käy ;-)

Vierailija
38/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon epäkäytännöllisiä ratkaisuja. Keittiö on aivan kulahtanut. Mikä toi ihme irtoneliö on olohuoneen lattiassa, toisessa kuvassa peitetty matolla? Kiinteää säilytystilaa huoneissa ei juurikaan ole. Lattiat joka paikassa erilaiset. Talo on ulkoa kivan näköinen, mutta en ymmärrä pikkuparvekkeen olematonta kaidetta. Takka on hieno ja varmaan sopinut hyvin talon alkuperäiseen ilmeeseen. Remonttia ei kannattaisi tehdä pikku länteissä, maalailemalla seinä sieltä ja uusimalla lattia täältä.

Vierailija
39/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 12:41"]Ollaan jätetty tarjous tuosta, saa nähdä kuis käy ;-)
[/quote]

Eikä!!!:D haluan tuon :D -ap

Vierailija
40/57 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:17"]

Ihan siisti kämppä. Maalilla saa muutettua jos mustavalkoisuus häiritsee.

Ostaisin , jos olisi elämäntilanteeseen sopiva, palvelut lähellä ja esimerkiksi työmatkat kohtuulliset.

Huvittaa näissä ketjuissa aina sisustusta kommentoivat mammat. Tässäkin tapauksessa myynnissä on talo, ei sen sisustus. Loppu hoituu maalilla/ tapetilla.

[/quote]

Kivilattioiden vaihto ja pesutilojen/vessojen laattojen vaihto turhan vaikeaa ja kallista.