Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, voisitteko vastata myöntävästi vastaantulijalle, joka ehdottaisi seksiä?

Vierailija
17.07.2015 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielellään, mutta oon kyllä niin puutteessa ja epätoivonen, että saattaisin sortua.

Vierailija
2/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Sen verran hyvä vaimo on että se ottas ja lähtis jos tuommosta menisin tekemään. Ei oo seksi muiden kanssa sen arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lähtisin. Kerran klubilla yksi täysin tuntematon nainen tuli kysymään, että haluutsä suudella? Oli tosi hämmentävä tilanne, mutta vastasin pusulla. Kieltämättä siinä rupesi mietityttämään että onko tämä joku vitsi.

Vierailija
4/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Saattaisin kysyä onko kaikki hyvin tai kävelisin sinne minne olin menossakin kun kerran olen menossa. Luultavasti olisin liian väsynyt edes kiinnostumaan koko naisesta.

Vierailija
5/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt teistä, miehet. Hyvällä tavalla. :)

Vierailija
6/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten. mutta kun ei seiso.

Vierailija
7/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:04"]Jos tilanne olisi aito, ehdottaisin kumminkin ensin kahvitteluja julkisella paikalla ja sitten ehkä ravintelin ja baarin kautta jatkoille. Ehken ensimmäisella kerralla lähtisi edes jatkoille, jos iskurepliikki olisi suoraan seksillä vihjaava. Olen kumminkin enemmän vaimomatskun perässä, ei kiinnosta lainkaan yhden yön pysäkit.
[/quote]

Eikö ekalla kerralla seksiä haluava nainen ole mielestäsi vaimomatskua?

Vierailija
8/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä minkä verran sitä naista pystyisi "lukemaan" ulkonäön ja olemuksen perusteella, jos ei muuten saisi vähän tutustua ensin. Jonkinlainen "tarina" pitäisi olla taustalla. Jos esim. kioskin myyjätär ehdottaisi samaa, vastaus olisi todennäköisemmin kyllä, koska hänet tavallaan tuntee jo.

Vierailija
9/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:04"]Jos tilanne olisi aito, ehdottaisin kumminkin ensin kahvitteluja julkisella paikalla ja sitten ehkä ravintelin ja baarin kautta jatkoille. Ehken ensimmäisella kerralla lähtisi edes jatkoille, jos iskurepliikki olisi suoraan seksillä vihjaava. Olen kumminkin enemmän vaimomatskun perässä, ei kiinnosta lainkaan yhden yön pysäkit. [/quote] Eikö ekalla kerralla seksiä haluava nainen ole mielestäsi vaimomatskua?

[/quote]

On ainakin jos se on epätoivoinen "yli-ikäinen" neitsyt

Vierailija
10/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/18 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:04"]Jos tilanne olisi aito, ehdottaisin kumminkin ensin kahvitteluja julkisella paikalla ja sitten ehkä ravintelin ja baarin kautta jatkoille. Ehken ensimmäisella kerralla lähtisi edes jatkoille, jos iskurepliikki olisi suoraan seksillä vihjaava. Olen kumminkin enemmän vaimomatskun perässä, ei kiinnosta lainkaan yhden yön pysäkit. [/quote] Eikö ekalla kerralla seksiä haluava nainen ole mielestäsi vaimomatskua?

[/quote]

Ei se ole tässä ratkaisevaa. Mutta jos hänelle oleellista olisi päästä vain panemaan, se muuttaa tilannetta. Silloin ehkä kuka tahansa kelpaisi? Jos tuntisin hänet jollakin tavalla ennalta, tilanne olisi tietysti hieman toinen. Eli ekalla kerralla seksiä tai ei on melko epäolennaista kokonaisuuden kannalta, että onko vaimomatskua vaiko ei. Mutta seksin saama asema tässä lähestymisessä ja tapaamisessa on tietysti merkittävää ja vaikuttaa kokonaisuuteen.

8

Vierailija
12/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi aika paljon vastaantulijasta. Todennäköisesti menisin aivan hämilleni joka tapauksessa. En kokisi kuitenkaan tilannetta uhkaavana, mutta tarkistaisin ympärille, että näkyykö tyypin kaverit nauramassa jossakin.

Vierailija
13/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi silmääni miellyttävä nainen, niin kyllä

Vierailija
14/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisin, mutta ei naiset ikinä tee sellaista. Siksi en välittäisi edes kohdata naisia kadulla,, jos voisin valita. Tuijottavat ja arvioivat mielesdään ulkonäköäni, mutta vaikka pitäisivätkin söpönä niin eivät kuitenkaan ikinä tekisi aloitetta, joten en saa mitään irti naisten kohtasmisesta kadulla. Peukkua alas vaan.

Vierailija
15/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Vierailija
16/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kuulostaa liiaksi piilokameralta.

Vierailija
17/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin mutten heti. Haluaisin ensin mennä vaikka kahville ja pusutella hieman. Ehkä seuraavaksi päiväksi voisimme sopia seksitreffit jos vaikutti hyvältä molemminpuolin :3

Vierailija
18/18 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne olisi aito, ehdottaisin kumminkin ensin kahvitteluja julkisella paikalla ja sitten ehkä ravintelin ja baarin kautta jatkoille. Ehken ensimmäisella kerralla lähtisi edes jatkoille, jos iskurepliikki olisi suoraan seksillä vihjaava. Olen kumminkin enemmän vaimomatskun perässä, ei kiinnosta lainkaan yhden yön pysäkit.