Työt elisa/sonera/dna?
Millaista työtä?
Millainen palkka ja provisiot?
Asiakaspalvelua&myyntiä vai pelkkää myyntiä?
Kaikki tieto ja kokemus kiinnostaa :)
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:20"]
Sillä kyselenkin kokemuksia palkkauksesta ja työstä kun alalla niin monenlaista hommaa ja kirjavaa palkkausta. Osaisi sitten itse pyrkiä mieleiseen pestiin :) Mukava kuulla että ainakin jollakin on onnistunut toisiin tehtäviin siirtyminen saman firman sisälläkin. Ap
[/quote]
Moro! :)
Itse joskus aikoinaan aloitin kuluttajapuolen laskutuksen asiakaspalvelussa ja siitä sitten vuosien mittaan osaaminen sekä työtehtävät laajeni. Tänä päivänä olen sonerapartiolainen ja some-valmentaja sekä erilaisissa projekteissa mukana. Tykkään kovasti :)
Mukavia työtehtäviä, projekteja yms. on tarjolla talon sisällä ja niihin voi hakea halutessaan. Tylsää päivää ei täällä asiakaspalvelussa näe :) Ihania tiimiläisiä ja hauskoja tapahtumia! Kurkkaa lisää tietoja Sonerasta työnantajana ja avoimista työpaikoista täältä: http://bit.ly/1gGGB49
Selene@SoneraPartio
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Olisko paikalla ketään joka tehnyt/tekee kyseisiä hommia?
Noissa yrityksissähän on niin monenlaista työtä, että hieman vaikea vastata. Kaveri oli aikoinaan sellaisella kauppakeskusständillä. Se työ oli hänestä ja varmaan aika monesta muustakin (myös ohikulkijasta) aika pyllystä. Teki jonkun vuokrafirman kautta ne työt. Sai sitten myöhemmin töitä vuokrafirman kautta operaattorin asiakaspalvelussa. Siellä närästi ne kaikki kiukkuiset asiakkaat, joiden angstia vielä lisäsi entisestään pitkät jonotusajat. Pääsi siitä operaattorille back office-hommiin. On viihtynyt useamman vuoden ja tehnyt ainakin laskutusta, hoitanut chattia, vastannut netin palvelupyyntöihin, tehnyt sopimuksia. Tuossa duunissa on parasta kuulemma, ettei kukaan voi soittaa hänelle. :)
Sillä kyselenkin kokemuksia palkkauksesta ja työstä kun alalla niin monenlaista hommaa ja kirjavaa palkkausta. Osaisi sitten itse pyrkiä mieleiseen pestiin :)
Mukava kuulla että ainakin jollakin on onnistunut toisiin tehtäviin siirtyminen saman firman sisälläkin.
Ap