Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään 18-22-vuotiaat eivät halua muuttaa omilleen.

Vierailija
27.07.2015 |

Ja hyvä niin. Totta kai tuon ikäiset pelkäävät itsenäistymistä, koska se ei ole noin nuorena luonnollista. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ikis!

Vierailija
2/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa asua vaikka koko yliopistoajan jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi haluaisivatkaan? Edellinen sukupolvi on kasvattanut kakaransa kermaperseiksi, jotka saavat kotona hotellitasoisen palvelun, ilmaiseksi!

Vierailija
4/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kyllä taas yksi ja sama aate pätee KAIKKIIN nuoriin, ihan niinkuin se ikuinen "työttömät on vaan laiskoja eivätkä edes halua töihin".

Vierailija
5/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kaikkien sitten muuttaa heti kotoa pois kun täyttää 18v?

Vierailija
6/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että haluaisivat, jopa nuorempina, mutta opintotukien leikkaamisien ja huonon työllisyystilanteen takia siihen ei ole varaa.
Meidän asuinmaan kulttuurissa lapsi saa asua vanhempien luona juuri niin kauan kuin tarvitsee, enkä ole omaa tytärtänikään ajamassa ulos kotoaan (kuten omat vanhempani ollessani 13v). Luotan hänen omaan tunteeseensa ja kykyynsä hoitaa asiat. Pärjäsinhän itsekin.

Vierailija
7/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan fiksuakin asua lapsuudenkodissaan ja säästää omaa asuntoa varten eikä muuttaa vuokralle, jolloin säästöön jää paljon vähemmän rahaa. Aiemmin ei asuntolainaa ottaessaan tarvinnut olla säästöjä, nykyisin tarvitsee.

Vierailija
8/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kaikki 20-22 -vuotiaat ystävät ja tuttavat asuvat jo omassa kodissa...

Vierailija
9/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaavamaista ajattelutapaa vähän kyllä edustaa se että ajatellaan nuorten olevan heti 18v täytettyään jo niin "aikuisia" ja että ne osaa silloin kaikki asiat. Ei millään pahalla mutta ainakin itse en ole vielä henkisesti aikuinen vaikka mun iskä muuta yrittää kovasti väittääkin mun kohalla.

T: 21-vuotias nuori mies

Vierailija
10/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt muuttavat yleensä 23 vuotiaina pois kotoa ja pojat 25 vuotiaina. Se on ihan normaalia. Varsinkin jos opiskelevat. Mikä kiire niillä on.  Itse muutin 23- vuotiaana. En ollut aikaisemmin valmis. Se oli pelottavaa.

Vierailija
11/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:22"]

On ihan fiksuakin asua lapsuudenkodissaan ja säästää omaa asuntoa varten eikä muuttaa vuokralle, jolloin säästöön jää paljon vähemmän rahaa. Aiemmin ei asuntolainaa ottaessaan tarvinnut olla säästöjä, nykyisin tarvitsee.

[/quote]Onko sulle ok, että lapsellasi on vakituinen kumppani? Oletko valmis antamaan heidän harrastaa seksiä kattosi alla? 

Vierailija
12/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:22"]

[/quote]Onko sulle ok, että lapsellasi on vakituinen kumppani? Oletko valmis antamaan heidän harrastaa seksiä kattosi alla? 
[/quote]

En ole hän, mutta miksi täysi-ikäinen ei saisi harrastaa seksiä KOTONAAN ja vieläpä vakituisen kumppanin kanssa? Eikö vanhemmatkaan saa tehdä keskenään mitään, koska se on jonkun muunkin eli lapsen/lasten koti?

Vierailija
13/13 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 10:22"]

[/quote]

On ok. Tilaa on riittävästi emmekä ole häiriöksi toisillemme. Lapseni asuu yläkerrassa ja minä alakerrassa eivätkä äänet kuulu niin hyvin, että edes huomaisin, milloin harrastaa seksiä.