Haluaisin lähettää tämän viestin ihastukselleni.
toivon et tietäisit kuinka paljon mua masentaa aina kun ajattelen sua. Siitä lähtien kun ihastuin suhuässää olen ollut heikko... En voi sanoa ei. En pysty sillä ihan kun sulla olisi joku voima jolla voit ohjata mua.
en ole tälläinen oikeasti. En ole heikko. En ole helposti ohjattavissa, mutta sun vomas sai mut haltuusi... En haluu tuntee sua kohtaan mitään sillä elämä olisi paljon helpompaa.
Pää käskee juosta lujaa toiseen suuntaan mutta sydän käskee jäädä. Miksi sydän on elämän ydin?
haluat mun kaa seksiä, haluat lämpöä? Mutta et suhdetta. Et halua suhdetta koska haluat olla vapaa? Tiedän että olet joka päivä 50+ eri tytön kanssa ja sanot kaikille että he ovat vain sinun kavereitasi?
en ole kysynyt heistä mitää koska esitän ettei mua kiinnosta. Ainakin uskottelee itselleni niin.
en pysty edes lähettämään viestiä sulle kun on huono olo... Haluan pitää suhun yhteyttä mutta en halua olla erossa susta. mitä teen?
Kommentit (46)
Älä lähetä. Liian intiimi viesti, vähän kuin lukisi toisen päiväkirjaa. Ja tyyppi kuulostaa sellaiselta, että ehkä se ja sama lukeeko tuon viestin vai ei.
Ihastuit suhuässään, ihan hauska kirjoitusvirhe. :D
En lähtetäkkään mutta kirjotan tänne miten tunnen häntä kohtaan:( + olen ehkä raskaana ja menossa lääkäriin huomenna. En aijo kertoa hänelle koska ei häntä kiinnostaisi tai hän pakottaisi aborttiin... Tottakai teksin abortin varmaan koska elämän tilanteeni on pahassa kohtaa mutta en halua että hän tietää:(
Älä tuhlaa aikaasi playeriin. Sulle on jossain parempi mies!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:59"]
[/quote]
kiitos:( mutta tuntuu etten vaan voi unohtaa häntä:( olen ollut 2 suhteessa ja jokainen on loppunut koksa en voinut ajatella ketään muuta kun häntä:( mitä teen?:(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:04"]
Ootko 12v?
[/quote]
en ole
Missä hän on 50 naisen kanssa tekemisissä päivittäin noin tiiviisti...
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:08"]Missä hän on 50 naisen kanssa tekemisissä päivittäin noin tiiviisti...
[/quote]
Töissä Siwan kassalla?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:08"]
Missä hän on 50 naisen kanssa tekemisissä päivittäin noin tiiviisti...
[/quote]
bilettämässä :( ja meilläkin on tapahtunut usein bileissä vähän intiimimpää juttua ja kuulemma normia "biletystä"
En lähtetäkkään mutta kirjotan tänne miten tunnen häntä kohtaan:( + olen ehkä raskaana ja menossa lääkäriin huomenna. En aijo kertoa hänelle koska ei häntä kiinnostaisi tai hän pakottaisi aborttiin... Tottakai teksin abortin varmaan koska elämän tilanteeni on pahassa kohtaa mutta en halua että hän tietää:(
[/quote]
Nyt kuullostaa psykosomaattiselta. Koitas nainen ryhdistäytyä ja lakata haikailemasta idioottien perään!
Bilettämässä päivittäin, just just.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:11"]
Taisi olla provo tääkin
[/quote]
tää kuullostaa siltä mutta ei oikeasti ole:( ja toi 50+ oli vähän liioiteltua mutta yritin päästä sillä asian pointtiin:(
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:01"]
[/quote]
kiitos:( mutta tuntuu etten vaan voi unohtaa häntä:( olen ollut 2 suhteessa ja jokainen on loppunut koksa en voinut ajatella ketään muuta kun häntä:( mitä teen?:(
[/quote]
Olen ollut aiemmin vähän samanlaisessa tilanteessa kuin sinä nyt. Rakastuin mieheen joka halusi minusta lähinnä seksiä pikku egonsa pönkitykseen. Voin todella huonosti ja muutin harmistuneena toiselle paikkakunnalle ja sain muuta ajateltavaa. Se kannatti. Myöhemmin tajusin, että onneksi en tuhlannut siihen ääliöön enempää aikaa. Vinkiksi sinulle haluan sanoa, että ajattele tuota suhdetta järjellä - esim. mitä tulevaisuuden mahdollisuuksia sillä olisi? ja tunteella - esim. miten hän kohtelee sinua? Opit kyllä huomaamaan, ettei tuo mies ole sinulle hyväksi. Se vie vähän aikaa, mutta kyllä se siitä. :)
Anteeks kirjoitus virheet... Kirjoitan kännykällä:(