Valvottaako kumppanisi sinua, teetkö itse sitä?!
Taas yö takana kun miehen syöminen herätti ja piti hereillä minua. Käy NIIN hermoon!!! Ei mene jakeluun, ei sitten niin millään että se astioiden kolistelu, kilinä herättää. Aukoo paketteja, rapistelee, käyttää mikroa, paiskoo kaapin ovia jne. Tätä kestää tunnin taikka kaksi kun hakee lisää ruokaa. Vuosia olen tästä valittanut. Mies vähättelee ja sanoo että vika on minussa kun herään liian helposti? Tämä heräily vaikuttaa jo omaan hyvinvointiinkin kun unet ovat katkonaisia. Mies käy vuorotöissä, en ikinä mölyä kun nukkuu päivällä. Lapsetkin ovat oppineet olemaan hiljaa. Eikö tässä todellakaan ole muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa erilleen?!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Oisko aika antaa miehen maistaa omaa lääkettään, jos lamppu päässä ei muuten syty? Ihan turhaan hissuttelette päivisin, jos miestä ei meuhkaaminen häiritse, kun hänhän ei ole herkkä.
Onko mies muissakin asioissa yhtä ajattelematon ja itsekäs?
Tämä. Jos alkaa valittaa, sanotte, ettei päivällä tarvitse olla hiljaa, että hiljaisuus on yöllä ja jos meinaa, että hänen unentarvettaan kunnioitetaan, ei itse meukkaa öisin.
Meillä mies ei ole edes vuorotyössä, mutta ajoittaa syömisensä juuri silloin, kun olen mennyt/menossa nukkumaan. Ensin istuu koneella tunti tunnin perään, kunnes olen jo hermoromahduksen partaalla, kun väsyttää niin paljon ja sitten kun viimein pääsisin nukkumaan, lätkäisee keittiöön valot ja alkaa rapistella, vaikka olen miljoonia kertoja sanonut, että söisi ENNEN kuin menen nukkumaan. Olisi monta tuntia aikaa ottaa iltapalaa, mutta huomaa vissiin olevansa nälkäinen vasta kun nostaa ahterinsa koneelta. Itse syön aina samaan aikaan iltapalan ja muutenkin säännöllinen ruokailu. Ei kävisi mielessä käyttää edes mikroa, kun joku on nukkumassa, koska kuitenkin kolisee, hurisee ja kilahtelee, ellei sitten makkari olisi kokonaan eri kerroksessa, ettei varmasti kuulu mitään.
Ehkä pitäisi alkaa tekee samaa kuin mieheni. Iso kynnys vain toimia niin hölmösti että ei toista huomioisi. Mutta jotain tässä on tosiaankin alettava tekemään, en jaksa enää heräillä täysin turhaan! Ja kyllä tuo yöllä syöminen on myös miehelle haitallista. Ei tee hyvää verensokereille, unelle, verenpaineelle. Näissä kaikissa kun on jo häikkää. ap
Oisko aika antaa miehen maistaa omaa lääkettään, jos lamppu päässä ei muuten syty? Ihan turhaan hissuttelette päivisin, jos miestä ei meuhkaaminen häiritse, kun hänhän ei ole herkkä.
Onko mies muissakin asioissa yhtä ajattelematon ja itsekäs?