Missä tilanteissa poistat sormukset sormista? Vai poistatko ollenkaan?
Poistatko joka kerta kun peset kädet hanan alla tai laitat käsirasvaa vai annatko sormusten olla kokoajan sormissa?
Kommentit (20)
En enää edes omista sormuksia tai muita koruja, myin ne pois vuosia sitten turhina. Silloin kun käytin, en poistanut sormista juuri koskaan.
Ennen risteilylle, yökerhoon tai tansseihin menoa.
Raskaampia töitä tehdessä sormus hiertää, joten otan pois esimerkiksi lapioidessa.
Silloin jos kädet pitää pestä hyvin tai jos tekee jotain missä pitää olla puhtaat kädet, kuten leipominen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen risteilylle, yökerhoon tai tansseihin menoa.
Miksi? Vartuthan ovat kysytympiä.
Kotona ja töissä en käytä ollenkaan. Käsiä pestessä liikuttelen sormusta edestakaisin sekä saippuointi- että huuhteluvaiheessa, mutta en ota enää pois. Olen hävittänyt lukuisia sormuksia yleisiin vessoihin.
Niin, ja toki otan pois jos teen ruokaa jossain muualla kuin kotona.
Kotona ja kuntosalilla (kulumisen ja naarmuuntumisen välttämiseksi).
Minulle ainakin kultaseppä sanoi, että käsiä pestessä sormuksia ei tarvitse ottaa pois, joten en pesun takia ota pois. Otan pois tiettyjä kotitöitä tehdessä, käsiä rasvatessa, kuntosalilla, joskus golfatessa. Mikäli käsien iho todella huonossa kunnossa, pidän vain kihlasormusta tai en sitäkään, etenkään kotona.
Kun menen baariin. Jos pääsis harjoittamaan vaikka lantioliikkeelle perustuvaa dieettiä.
M28
Otan sormuksen pois, jos menen seinäkiipeilemään tai teen lihapullia.
Vierailija kirjoitti:
Kun menen baariin. Jos pääsis harjoittamaan vaikka lantioliikkeelle perustuvaa dieettiä.
M28
Oletko oikeasti tuon ikäinen? :D Kuulostat joka tilanteessa kaksimieliseltä setämieheltä, jonka kaikki kjeh räh-vitsit aiheuttavat ympäristössään myötähäpeää.
Lantioliikkeelle perustuva dieetti. Oksennus.
Jatkakaa.
Silloin, kun käytin vielä sormuksia, niin poistin ne
leipoessa / ruokaa laittaessa, jos joutui laittamaan käden taikinaan
käsirasvaa laittaessa
joskus urheillessa tms. jos sormuksista on haittaa
Käsiä rasvatessa, uimaan mennessä, kahvakuulatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Oletko oikeasti tuon ikäinen? :D Kuulostat joka tilanteessa kaksimieliseltä setämieheltä, jonka kaikki kjeh räh-vitsit aiheuttavat ympäristössään myötähäpeää.
Jatkakaa.
Luuletko että kaikki nuoret miehet ois vihreitä äänestäviä äijäfeministejä?
Salilla ja vieraissa käydessä.
T. M44
Silloin, kun käytin sormuksia, otin ne aina kotona pois. Mun mielestä ruuanlaitto ei oo kovin hygieenistä sormukset sormissa ja muutenkin ne kuluu ja naarmuuntuu raskaammissa töissä. Myöskään kuntosalilla en käyttänyt sormuksia.
Käytin niitä siis lähinnä töissä ollessa ja toki silloin, jos oli jotain muita iltamenoja kuin urheilua.
En käytä sormuksia, koska keräävät likaa.
Mutta suurin osa siis pitää aina käsiä pestessä sormukset sormissa? Itse pelkään että näin tekemällä ne kiviupotukset irtoaa helpommin.
Itse siis otan pois aina käsiä pestessä. Mutta aikamoista ees taas ramppaamista se kyllä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Jatkakaa.
Luuletko että kaikki nuoret miehet ois vihreitä äänestäviä äijäfeministejä?
En jaksa vastata tähän. Vihreiden äänestäminen ei korreloi feminismin kanssa, eivätkä autistiset setämiesläpät kummankaan edellämainitun kanssa.
Poistan tietyissä töissä ja ruokaa laittaessa ennen käsipesua, jos käsittelen ruokaa paljain käsin, varsinkin raakoja lihoja tai tuorekasviksia.