Millainen mielikuva Jari Sillanpäästä?
Kertokaas millainen kuva teillä Sillanpäästä on! Kuulin hiljattain huhupuheita että olis kova juhlimaan, ei vastaa ihan itsensä mediassa antamaa kuvaa.
Kommentit (16)
On antanut positiivisen kuvan ja hyvä esiintymään. Toivoisi hyviä kappaleita hänelle, ehkä nykyaikaan päin sieltä perusiskelmästä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:43"]On antanut positiivisen kuvan ja hyvä esiintymään. Toivoisi hyviä kappaleita hänelle, ehkä nykyaikaan päin sieltä perusiskelmästä.
[/quote]
Oletko kuullut siis uutta tuotantoa lainkaan?
Todella sympaattisen oloinen ja karismaattinen esiintyjä.
Mun mielestä tosi maanläheinen ja ei ollenkaan diivamainen. Hieman ehkä Seiska-julkisuuden perusteella röökiin ja viinaan menevä, mutta kuulunee työnkuvaan. Ei mikään helppo elämä laivalla baarimikkona ja kaapissa olleena.
Aina iloinen ja ystävällinen. Herkkä.
Elää tunteilleen uskollisena ja höystää elämänasenteensa paitsi huumorilla, myös itseironialla. Saa ihmiset lumoutumaan jutuistaan ja itsestään. Kännipäissään jonkin verran riidanhaluinen.
Akateeminen, myhäilevä, introvertti, nationalisti, penseä
Varmasti erittäin hauskaa ja viihdyttävää seuraa. Karismaattinen esiintyjä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"]Akateeminen, myhäilevä, introvertti, nationalisti, penseä
[/quote]
Joo, tämän vastakohta se on! :)
Hauska, sympaattinen ja inhimillinen, tunteellinen. Ainakin Vain elämään perusteella. Yksi parhaimmista "hahmoista", joita sarjassa on nähty.
Todella mukava ja jalat maassa. Koitti iskeä mua kerran baarissa. Harmi vaan kun olin silloin varattu ;)
M37w
Kaikki homot rakastaa shampanjaa.