''Posting not allowed''
Osaako joku sanoa, miksi minulle tulee joskus ollessani kännykällä täällä ja yrittäessäni vastata johonkin keskusteluun, tuo otsikossa oleva teksti, enkä siis pysty lähettämään viestiäni?
Kommentit (17)
Tulee kun on ollut selain liian kauan päällä. Sulje selain asetuksista ja try again
Täällä sama! Luulin jo saaneeni sitä bannia vai mitä se on ;)
Sama täällä. Eikä ole mulla vain joskus, vaan ihan päivittäin nykyään.
Sama täällä. Kiitos 3 neuvosta. Kokeilen seuraavalla kerralla tuota. Jos tajuan siis mitä tuo selaimen sulkeminen tarkoittaa :D harjoittelen...
Nro 5 jatkaa että mulla ei tuohon auta selaimen sulkeminen, ei lentotilassa käyminen eikä edes koko puhelimen sulkeminen. Päivisin ei yleensä vaan toimi, mutta illalla ja yöllä toimii.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:07"]Sama täällä. Kiitos 3 neuvosta. Kokeilen seuraavalla kerralla tuota. Jos tajuan siis mitä tuo selaimen sulkeminen tarkoittaa :D harjoittelen...
[/quote]
Sulje koko av ja avaa se uudestaan
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:07"]Sama täällä. Kiitos 3 neuvosta. Kokeilen seuraavalla kerralla tuota. Jos tajuan siis mitä tuo selaimen sulkeminen tarkoittaa :D harjoittelen...
[/quote]
Sulje koko av ja avaa se uudestaan
[/quote]
Ei auta. Vaikka suljen ja sen jälkeen etsin keskustelun uudelleen ja koitan kirjoittaa, niin ei... en ole vielä keksinyt mikä logiikka tässä on. Vai onko ollenkaan :)
Mä aina suljen raksista av välilehden ja tuun uudestaan tänne, sit toimii taas.
Mä taas aina tyhjennän sivuhistorian ja onnistuu taas, ilman että kirjoitettu viesti häviää mihinkään.
Miten sivuhistoria tyhjennetään ja mitä raksia 11 tarkoittaa? Missä sellainen raksi on? Puhelimeni on Samsung Galaxy s4 ja käytän Firefoxia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:07"]Sama täällä. Kiitos 3 neuvosta. Kokeilen seuraavalla kerralla tuota. Jos tajuan siis mitä tuo selaimen sulkeminen tarkoittaa :D harjoittelen...
[/quote]
Mulla auttaa selaushistorian tyhjentäminen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:25"]Miten sivuhistoria tyhjennetään ja mitä raksia 11 tarkoittaa? Missä sellainen raksi on? Puhelimeni on Samsung Galaxy s4 ja käytän Firefoxia.
[/quote]
Vasen alanappi, valitse "historia" ja "poista selaustiedot".
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:09"]Nro 5 jatkaa että mulla ei tuohon auta selaimen sulkeminen, ei lentotilassa käyminen eikä edes koko puhelimen sulkeminen. Päivisin ei yleensä vaan toimi, mutta illalla ja yöllä toimii.
[/quote]
Itse vaihdoin toiseen selaimeen ja toimi taas ( puhelimessa on siis kaksi selainta ladattuna)
Siis menkää vaan asetuksiin, sovellukset > selain mitä käytätte, esim chrome > pakota lopetus
Mulla samaa, syytä en tiedä.