Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viitsi enää kutsua sinkkuja 3-kymppisiä naisystäviäni juhliin

Vierailija
26.07.2015 |

Tuntuu, että heillä on aina haku päällä.. Sitten tyrkyttävät itseään varatuille miehille. Varsinkin, jos alkoholia on tarjolla niin tätä käytöstä esiintyy ikävän useasti.

Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 03:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 02:09"]

Niin no, mulle kävi näin: kaverini tuli luokseni kylään. Siis minua tapaamaan kahvittelun merkeissä pikaisesti. Mieheni sattui olemaan kotona. Mieheni ja kaverini on hieman samalla alalla töissä, sanotaanko sellaisellla alalla, että jos et ole ko alalla, et osaa jutella ko asioista. Esim. fyysikkoja molemmat. Tämä kaverini alkoi kysellä mieheltäni fyysiikan asioista mielipiteitä. Varmaankin ainakin 10 eri kysymystä oli. Istuin hiljaa ainakin 10 minuuttia ja odottelin, että saisivat juttunsa puhuttua. No kaverini vaan jutteli entistä innokkaammin mieheni kanssa, joka selkeästi myös miestäni miellytti. Sanoin sitten lopulta, että vaihdetaan puheenaihetta, koska en pysty mitenkään osallistumaan keskusteluun.

Vaihdettiin sitten puheenaihetta. Mielestäni kaverini käytös oli aika törkeää. Ensinnäkin hän tuli tapaamaan minua, ei meitä. Silloin pitäisi ensisijaisesti seurustella minun kanssani, ei mieheni. Hän on itse kertonut minulle avio-ongelmistaan ja siitä kuinka flirttailee muiden miesten kanssa. Onneksi sain tilanteen hallintaani. Sillä tiedän, että enemmän hän on kiinnostunut puhumaan mieheni kanssa kuin minun, jos saisi valita. Jo pelkästään siitä syystä, että mieheni on yksi paikkakunnan silmäätekeviä. Miehelleni ilmoitin, ettei tarvitse noin innokkaasti ja pitkään alkaa juttelemaan asioista, joissa olen täysin ulkopuolinen, minun kavereideni kanssa. Olisi pitänyt miehelläni olla edes jotain tilannetajua. Mutta kuten sanoin, tilanne hiveli häntä joten niin se sitten meni. Taidan seuraavalla kerralla mennä roikkumaan mieheni kaulaan tai syliin istumaan, jos ko nainen tekee samat temput. Tai, vielä parempi, mennä lirkuttelemaan hänen miehelleen, jos illanistujaisissa ollaan.  Tosin hänen mies on sellainen tossu, joka säikähtää jos joku nainen vilkaiseekin....

[/quote]

Kummasti saanut alapeukkuja tämä juttu, mutta mä tiedän tismalleen mistä tässä on kyse. Naureskelin itsekin aiemmin näille tällaisille, että mitäs heikkoitsetuntoiset akat siinä mölyää, mutta myöhemmin kohdattuani saman tilanteen itse, tajusin että tällaiset on niin selkeit, joissa herkemmillä nyrkki heiluisi. Silloin kun kaverin elekielen vielä näkee, niin tajuaa mistä on kyse. Näitä on vain vaikea avata ilman että joutuu itse leimatuksi joko idiootiksi tai just yltiömustasukkaiseksi akaksi. 

Mieheni teki samat kaverinsa kanssa, jonka kanssa yhteydenpito myöhemmin salattiin. :p 

[/quote]

Kiitos kompista. Juu, se elekieli kertoo eniten. Tunnen mieheni ja tiedän milloin ja mistä hän on mielissään. Oikeasti oman kaverini seurassa varttitunnin hiljaa oleminen on pitkä aika. Taisi mieheni ja kaverini todellakin nauttia tilanteesta, molemmat kuitenkin huomasivat, mitä minä tilanteesta ajattelin eli kyttyrää. Mieheni nautti kaverini huomiosta ja kaverini nautti siitä, että kyykytti mua täysillä tyyliin "varastimpas ukkosi huomion" ja"hähhää, oletpas ulkona näistä fysiikan asioista". 

Tämmöinen käytös on musta tosi tyhmää. Itse pidän visusti huolen siitä, kun menemme mieheni kanssa illanistujaisiin, etten ala liian tuttavalliseksi tuttavaperheidemme miehille. Voin kyllä jutustella näiden miesten kanssa, mutten todellakaan ala puhumaan henkeviä pariksi tunniksi kahdestaan jossain takahuoneessa nauraa tirskuen jokaiselle jutulle. Ihan siitä syystä, että siihen loppuisi kutsut illanistujaisiin. Kuitenkin moni nainen saattaa tuntea mut uhkaksi, koska olen tuttavapiirissämme 10-15 v useimpia naisia nuorempi ja hyvässä kunnossa ja kivat vaatteet ja meikit.

/59

Vierailija
2/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sinkkuja syrjitään! En ole koskaan ollut kiinnostunut toisten miehistä, vapaitakin on tarjolla. Itsekään en ole aiemmin sinkkuna ollut tervetullut pariskuntien juhliin, mutta nyt kun seurustelen, seurani taas kelpaisi. Arvaa kiinnostaako enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlasi ovatkin varmasti tosi mielenkiintoisia... Kuka ihme jaksaa järjestää "juhlia"? En ymmärrä koko juhlien tarkoitusta ollenkaan, ne ovat vain joka ikinen kerta niin tylsiä ja turhia.

Vierailija
4/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai johtuisiko kuitenkin sun huonosta itsetunnosta ja mustasukkaisuudesta?

Vierailija
5/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tyrkyttäminen ilmenee?

Vierailija
6/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan varatulle miehelle puhuminen ja joskus myös tervehdysnyökkäys on "tätä käytöstä" tietyille naisille. Ei käy kateeksi, tekevät elämästään vaikeaa.

Vierailija
7/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä noin vainoharhaisen ja huonoitsetuntoisen ihmisen juhliin haluaisikaan osallistua. Taitaa sulla olla haku päällä ihan omassa mielikuvituksessasi. T. 3-kymppinen sinkku, jolla on hieman muita mielenkiinnon kohteita, kuin itsensä tyrkyttäminen varatuille miehille, tai miehille ylipäätään.

Vierailija
8/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:01"]

Taas sinkkuja syrjitään! En ole koskaan ollut kiinnostunut toisten miehistä, vapaitakin on tarjolla. Itsekään en ole aiemmin sinkkuna ollut tervetullut pariskuntien juhliin, mutta nyt kun seurustelen, seurani taas kelpaisi. Arvaa kiinnostaako enää?

[/quote]

Arvaan että kiinnostaa, koska siitä täällä kirjoittelet. Arvaa pärjäävätkö ne kaverisi ilman sinua juhlissaan jatkossakin, kun kerran ovat aiemminkin pärjänneet.

Vierailija
9/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:01"]Juhlasi ovatkin varmasti tosi mielenkiintoisia... Kuka ihme jaksaa järjestää "juhlia"? En ymmärrä koko juhlien tarkoitusta ollenkaan, ne ovat vain joka ikinen kerta niin tylsiä ja turhia.
[/quote]
Seura tekee kaltaisekseen eli ihan voit kattella peiliin jos juhlat on tylsät. Itse tykkään juhlista ja niitä on mun ystäväpiirissä järjestetty paljon. Sinkut on olleet aina yhtä tervetulleita kuin seurustelevat eli en ymmärrä aloittajaa. Tylsiä juhlia en muista matkan varrella olleen koskaan.

Vierailija
10/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee mieleen vain yksi klassikko, ja se on tietenkin tämä:

Charlotte: I hate it when you're the only single person at a dinner party and they all look at you like you're a...

Carrie: Loser?

Miranda: Leper.

Samantha: Whore.

Vierailija
11/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kymppisillä eronneilla ja karanneilla munahaukoilla ihan normaalia toimintaa. Ei kutsuja enää heille.

Vierailija
12/69 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuhan tällaista. Itse tipahdin porukasta pois kun olin sinkku. Kun aloin seurustella, aloin saada kutsuja "pariskuntailtoihin", jotka - huvittavaa sinänsä - etenivät täsmälleen samalla kaavalla kuin aiemmatkin juhlat joihin kelpasin sinkkuna.

Vierailija
13/69 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole koskaan vikitellyt ketään varattuja miehiä ja olen ollut sentään ikisinkku ja yksinhuoltajakin. Itse asiassa olin sinkku, koska minulla oli niin korkea rima miesten suhteen, että äärimmäisen harva olisi minulle kelvannut. En ole koskaan nähnyt yhtään tuttavan miestä, jota olisin pitänyt edes kaukaisesti puoleensavetävänä :) Päinvastoin lähinnä ihmetyttää, että tosiaan tuokin on jollekulle kelvannut, että onpa ihmisillä erilainen maku jokaisella. Samoin suhtautuvat kaikki tuntemani sinkut.

Vierailija
14/69 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/69 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 13:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 03:16"]

Niin no, mulle kävi näin: kaverini tuli luokseni kylään. Siis minua tapaamaan kahvittelun merkeissä pikaisesti. Mieheni sattui olemaan kotona. Mieheni ja kaverini on hieman samalla alalla töissä, sanotaanko sellaisellla alalla, että jos et ole ko alalla, et osaa jutella ko asioista. Esim. fyysikkoja molemmat. Tämä kaverini alkoi kysellä mieheltäni fyysiikan asioista mielipiteitä. Varmaankin ainakin 10 eri kysymystä oli. Istuin hiljaa ainakin 10 minuuttia ja odottelin, että saisivat juttunsa puhuttua. No kaverini vaan jutteli entistä innokkaammin mieheni kanssa, joka selkeästi myös miestäni miellytti. Sanoin sitten lopulta, että vaihdetaan puheenaihetta, koska en pysty mitenkään osallistumaan keskusteluun.

Vaihdettiin sitten puheenaihetta. Mielestäni kaverini käytös oli aika törkeää. Ensinnäkin hän tuli tapaamaan minua, ei meitä. Silloin pitäisi ensisijaisesti seurustella minun kanssani, ei mieheni. Hän on itse kertonut minulle avio-ongelmistaan ja siitä kuinka flirttailee muiden miesten kanssa. Onneksi sain tilanteen hallintaani. Sillä tiedän, että enemmän hän on kiinnostunut puhumaan mieheni kanssa kuin minun, jos saisi valita. Jo pelkästään siitä syystä, että mieheni on yksi paikkakunnan silmäätekeviä. Miehelleni ilmoitin, ettei tarvitse noin innokkaasti ja pitkään alkaa juttelemaan asioista, joissa olen täysin ulkopuolinen, minun kavereideni kanssa. Olisi pitänyt miehelläni olla edes jotain tilannetajua. Mutta kuten sanoin, tilanne hiveli häntä joten niin se sitten meni. Taidan seuraavalla kerralla mennä roikkumaan mieheni kaulaan tai syliin istumaan, jos ko nainen tekee samat temput. Tai, vielä parempi, mennä lirkuttelemaan hänen miehelleen, jos illanistujaisissa ollaan.  Tosin hänen mies on sellainen tossu, joka säikähtää jos joku nainen vilkaiseekin....

[/quote]

Kummasti saanut alapeukkuja tämä juttu, mutta mä tiedän tismalleen mistä tässä on kyse. Naureskelin itsekin aiemmin näille tällaisille, että mitäs heikkoitsetuntoiset akat siinä mölyää, mutta myöhemmin kohdattuani saman tilanteen itse, tajusin että tällaiset on niin selkeit, joissa herkemmillä nyrkki heiluisi. Silloin kun kaverin elekielen vielä näkee, niin tajuaa mistä on kyse. Näitä on vain vaikea avata ilman että joutuu itse leimatuksi joko idiootiksi tai just yltiömustasukkaiseksi akaksi. 

Mieheni teki samat kaverinsa kanssa, jonka kanssa yhteydenpito myöhemmin salattiin. :p 

[/quote]

Kiitos kompista. Juu, se elekieli kertoo eniten. Tunnen mieheni ja tiedän milloin ja mistä hän on mielissään. Oikeasti oman kaverini seurassa varttitunnin hiljaa oleminen on pitkä aika. Taisi mieheni ja kaverini todellakin nauttia tilanteesta, molemmat kuitenkin huomasivat, mitä minä tilanteesta ajattelin eli kyttyrää. Mieheni nautti kaverini huomiosta ja kaverini nautti siitä, että kyykytti mua täysillä tyyliin "varastimpas ukkosi huomion" ja"hähhää, oletpas ulkona näistä fysiikan asioista". 

Tämmöinen käytös on musta tosi tyhmää. Itse pidän visusti huolen siitä, kun menemme mieheni kanssa illanistujaisiin, etten ala liian tuttavalliseksi tuttavaperheidemme miehille. Voin kyllä jutustella näiden miesten kanssa, mutten todellakaan ala puhumaan henkeviä pariksi tunniksi kahdestaan jossain takahuoneessa nauraa tirskuen jokaiselle jutulle. Ihan siitä syystä, että siihen loppuisi kutsut illanistujaisiin. Kuitenkin moni nainen saattaa tuntea mut uhkaksi, koska olen tuttavapiirissämme 10-15 v useimpia naisia nuorempi ja hyvässä kunnossa ja kivat vaatteet ja meikit.

/59

[/quote]

Jep, tuttu kuvio. Auta armias jos toi tapahtuu toisin päin niin kosto on kahta kauheampi takaisin päin. Näitä juttuja on vain ihan hirveän vaikea aukasta, koska pitäisi tuntea ihminen ja jaada jaada. Mitä miehesi sanoi kun kerroit hänelle tuosta? Mä olisin lähtenyt touhuilemaan tuossa vaiheessa omiani ja antanut heidän jäädä keskenään puimaan fysiikasta..:D

Vierailija
16/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:47"]

En kyllä sinkkuna viitsisi mihinkään pariskuntajuhliin mennäkään, joten varmaan ihan hyvä ettet kutsu.

[/quote]

Jaa, mitä niissä sitten sinun ystäväpiirissäsi tapahtuu? Minun kokemuksen mukaan ihan tavallista juttelua. En ole huomannut mitään erikoista.

Vierailija
17/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:02"]

Miten tämä tyrkyttäminen ilmenee?

[/quote]

Tämän minäkin haluan tietää! Miten käyttäytyy itseään tyrkyttävä nainen?

[/quote]

Varmaan kehtaa avata suunsa ja puhua jonkun aviomiehelle :D

Vierailija
18/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/69 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt niin, etten lähde karsimaan kutsulistaa sinkut - varatut vaan ihan yleisen käytöksen perusteella. Mietin sen sen mukaan, millainen henkilö on käyttäessään alkoholia ja jos sitä kuluu runsaasti ja siihen kuuluu räävitön käytös ja miesten/naisten pokailu sekä muu räävittömyys, jätän pokkana kutsumatta. Samaten jos tyyppi on tunnettu sammumisestaan ja/tai oksentelustaan ennen puolta yötä tai häntä saa etsiskellä / hänen tavaroitaan saa etsiskellä koko joukon voimin jossain vaiheessa iltaa, sovin tällaisen kanssa mielummin kahvitreffit kuin pyydän häntä vaikka tupareihini.

Myöskin viinapäissään riidanhaluiset, suunsoittajat ja päänaukojat jätän listan ulkopuolelle. Jäljelle jää mukava joukko, mikä osaa käyttäytyä. Kaikki poliisin visiitit, viikkokausien mykkäkoulut ja turhat riidat vähenivät sillä kun jätin kutsumatta paikalle serkun, mikä kähmi aina kaljapäissään kavereitani ja kyseli isäpuoleltani panisiko hän minua jos emme olisi tavallaan sukua. Sen lisäksi väheni vielä ennestään riitelyt kun jätin kutsumatta ihmiset, jotka huumorin varjolla tekivät huomautuksia juhlista tai sinne osallistuvista henkilöistä ja joiden heittojen takia hauskuus päättyikin ja alkoi kauhea riita. 

Sillä ei ole pahemmin ollut merkitystä, ovatko nämä kutsutut olleet varattuja tai sinkkuja. Jotkut sinkkuihmiset ovat olleet jopa mukavampia kutsua paikalle, sillä he eivät ole kihnanneet miestensä/naisten kyljissä ja mukana ei ole ihmistä joka alkaa valittaa (yleensä nainen miehelle..) jostain. Sillä kaikkein ärsyttävintä pariskuntailloissa on nämä kontrollipariskunnat! Yleensä se on nainen joka alottaa sen vaahtoamisen ja urputuksen jostain - mies polttaa tupakan tai kaksi, ottaa väärää juomaa, juttelee kavereilleen, haluaa olla pidempään kuin on etukäteen sovittu koska juhlissa onkin ihan mukavaa - ja sitä riitelyä loppuillasta ei jaksa saatana hullukaan seurata. Osaavat miehetkin olla hiton ärsyttäviä - yksikin alkoi pahoinpidellä kaveriani, joka poltti tupakkaa puristamalla polvesta niin että luut rutisevat mutta hän itse kuitenkin pisti rauhassa tuprutellen. Tai sitten nämä miehet, jotka tuovat mukanaan naisensa ja kuitenkin olettavat ettei nainen puhu kenellekään tai liiku minnekään ilman heidän lupaansa heidän itse hiihtäessään pöydästä pöytään. Samaten jos naisen puhe ylittää miehen salliman desibelirajan, niin silloin soitetaan naiselle taksi ja mies jää yksin juhliin. 

Sinkuista myös sen verran, että heidän kanssaan on jopa mukavampi juhlia, koska heidän kanssaa baarissakin löytää helpommin jonkun porukan jonka kanssa puhua jos lähteekin jatkoille kahdestaan. Ei sen aina tarvitse varattunakaan tarkoittaa pettämistä ja seksiä, jos menee sinkun mukana poikaporukkaan hengailemaan, koska voi hyvin olla esiliinana paikalla. Samaten sinkut eivät joudu ilmoittelemaan menoistaan kotiin ja vahtimaan puhelinta, koska se isäntä soittaa että pitää tulla kotiin snagarin kautta... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan