Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia masennuksen oireita sinulla on tai on ollut? Kertooko toistuva raivoaminen pikkuasioista masennuksesta?

Vierailija
02.03.2022 |

Tuntuu että tämä vain pahenee. Olen herkkä suuttumaan. Joskus suutun ja raivostun mitättömästä asiasta. Olen jotenkin tottunut tähän että jos koen että minua kohdellaan nyt väärin ja nyt minun on aiheellista suuttua, pienen alku suuttumisen ja tinkauksen jälkeen alan käsittelemään asiaa huutamalla / raivoamalla. Suusta päästän tuolloin mitä
sattuu. En koskaan kuitenkaan suutu töissä enkä kavereille, vaan kotona miehelleni. En siis koskaan ole riidoissa kenenkään kanssa vaan olen ihan normaali ihminen muualla, mutta miestäni kohtaan usein käyttäydyn huonosti. Koen jatkuvaa morkkista käyttäytymisestäni. Jonkinlainen paha olo minulla kait on sisälläni.

Onko kellään masennuksen oireena ärtyisyys/ raivoaminen? Olen luonteeltani melko melankolinen ja toisinaan apea. Enimmäkseen kyllä iloinen ja hauska josta ei varmaan päällepäin uskoisi että olisin masentunut.
Tuntuu että tarvitsisin todellakin jonkin masennuslääkityksen. Rauhoittaakihan se yhtään? Onko kukaan huomannut merkittäviä muutoksia luonteessaan aloitettuaan masennuslääkityksen?
Tiedostan olevani kamala ja minun olisi hyvä käydä puhumassa jollekin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän