Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kohti tolla kotidopplerilla pitää kuunnella?

Vierailija
26.07.2015 |

Rv10, ei sieltä välttämättä mitään kuulu, mutta kun en edes tiedä mistä kohtaa pitää kuunnella :D enemmän tuolta mistä alkaa häpykarvat vai navan alta? Sivuilta vai keskeltä mahaa? Mistä ootte saanut kuulumaan parhaiten ja kuinka aikaisin? Esikoista odotan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeltä ja ihan häpyluun yläpuolelta. Kohtu on vielä siellä häpyluun alla.

Vierailija
2/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Np-ultrassa mua ultrattiin ihan siitä häpykarvojen yläreunalta. Joten aloittele sieltä, kohtu on hyvin hyvin pieni vielä tuossa vaiheessa, eikä siten ole siis lähelläkään napaa vielä. 

Kotidoppleria en tuolloin käyttänyt, mutta varmasti samassa paikasta kuuluu äänet silläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuului muistaakseni noilla viikoilla jo kun laitteen sain. Alulsi äänet kuului ihan häpyluun läheltä eli tosi alhaalta. Aluksi ääntä joutui pidemmän aikaakin etsimään. Mutta tosiaan tuolla viikolla ei välttämättä kaikilla vielä kuulu joten ei kannata huolestua jos mitään ei kuulukaan :)

Vierailija
4/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tooosi alhaalta sain kuulumaan joskus kymppi viikolla. Ja se on tosi vaikeaa ja hirveen tarkkaa mistä kuuntelee.. Aika paljon piti myös painaa alussa et kuuli :) ei kuitenkaan niin paljo et sattuu! Ja muista se geeli siihen iholle :)

Vierailija
5/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siitä mistä karvat alkaa ja mun ainakin piti suorastaan tunkea sitä sinne häpyluun alle, painaa hieman. Vaikka olen hoikka.

Vierailija
6/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille! Ap

Vierailija
7/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kohtaa mihin häpyluu loppuu eli ihan karvarajasta ja ihan keskeltä. Voit joutua jonkin verran painamaankin anturilla. Äläkä tosiaan pelästy jollet mitään vielä kuule.

Vierailija
8/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ne kuulumaan!!!! Ihanaa! Piti joo painaa aikalailla, ja kohdan löysin 2cm häpykarvoista :) Kiitos vielä kaikille avusta <3Ap

Vierailija
9/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kaikki kotiin kotidopplerin? Vai kuinka yleinen käytäntö?

Vierailija
10/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:26"]Saako kaikki kotiin kotidopplerin? Vai kuinka yleinen käytäntö?
[/quote]
No ei tässä minusta kukaan sanonut, että olisi sellaisen saanut neuvolasta tms. Ei niitä taida valtio kenellekään kustantaa. Kyllä niitä ihan itse saa ostettua.

Vierailija
11/11 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:26"]

Saako kaikki kotiin kotidopplerin? Vai kuinka yleinen käytäntö?

[/quote]

Mitäh, ei, ihan tuommoisen AngelSound-dopplerin ostin kun halvalla löysin käytettynä.. :) Ap

http://www.raskauskeiju.fi/angelsounds_kotidoppler_jpd-100s_+_ultraaanigeeli_250ml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän