Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysytäänkö superalkossa papereita?

Vierailija
26.07.2015 |

Sitä vaan että oon menossa viroon superalkoon ja aattelin kysyä saanko ostaa väkeviä vaikka oon 18? Myykö ne alle 20v?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa saa ostaa väkeviä.

Vierailija
2/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy ensin vaikka Viron lainsäädäntöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ostaa Virosta väkeviä, mutta alle 20-vuotiaana et saa pitää niitä hallussasi tullessasi Suomeen. Eli jos käy huono tuuri ja joudut tullitarkastukseen, niin ottavat yli 22% viinakset sinulta pois.

Vierailija
4/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:58"]Saat ostaa Virosta väkeviä, mutta alle 20-vuotiaana et saa pitää niitä hallussasi tullessasi Suomeen. Eli jos käy huono tuuri ja joudut tullitarkastukseen, niin ottavat yli 22% viinakset sinulta pois.
[/quote]

Joo mut ei sinne kutsuta ellei oo ihan hörhön näkönen :D mä pukeudun kuiteskin ihan siististi ja oon jopa ikäistäni vanhemman näkönen. Ja annan osan mutsin huostaan että ei lähde ainaskaa kaikki. Ap

Vierailija
5/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:58"]Saat ostaa Virosta väkeviä, mutta alle 20-vuotiaana et saa pitää niitä hallussasi tullessasi Suomeen. Eli jos käy huono tuuri ja joudut tullitarkastukseen, niin ottavat yli 22% viinakset sinulta pois. [/quote] Joo mut ei sinne kutsuta ellei oo ihan hörhön näkönen :D mä pukeudun kuiteskin ihan siististi ja oon jopa ikäistäni vanhemman näkönen. Ja annan osan mutsin huostaan että ei lähde ainaskaa kaikki. Ap

[/quote]

Jos sinulla on äiti tai kuka hyvänsä yli 20-vuotias mukana, niin tietenkin teette niin, että sinun hallussasi on pelkästään mietoja, ja tämä vanhempi matkustaja kuljettaa väkevät. Tosin samassa seurueessa liikkuessanne tuo tuskin muodostuu ongelmaksi, ellei tullimies halua olla erityisen tarkalla päällä.

Vierailija
6/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät ainaki viikko sitten, varsinki tupakkitiskillä oli tarkkaa... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi