Eellä alkavia pojannimiä
Antakaas tulla sellaisia e-kirjaimella alkavia pojan nimiä joita voisi tosissaan antaa nimeksi.
Tänks!
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:53"]Erikeepperi
[/quote]
Reps!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:31"]Ohis, mutta on isoja vaihteluja siinä mitä kukakin vois tosissaan antaa nimeksi. Itse en ikinä antaisi nimeä Eerikki, koska se tuo mielikuvan juoposta rengistä, mutta muille se on ilmeisesti ok nimi. Tai Eetu, joka tuo minulle mieleen yhden ihmisen joka oli surullisen koominen.
[/quote]
Ei ole koskaan tullut mieleen, että Eerikki voisi kuulostaa juopolta rengiltä... Hohhoijaa mitä kommentteja! T: Eerikin ylpeä kummitäti
Haluatko kaksi eetä vai yhden e:n :) mulla kans e-lkuinen haussa, mutta varmaan joku aika "perus" nimi. Ehkä elias, eero, eemeli, eino on ne nopeasti mieleen tulevat. Elmeri onnihana, mut ehkä vähän liian "hittinimi".
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:57"]Haluatko kaksi eetä vai yhden e:n :) mulla kans e-lkuinen haussa, mutta varmaan joku aika "perus" nimi. Ehkä elias, eero, eemeli, eino on ne nopeasti mieleen tulevat. Elmeri onnihana, mut ehkä vähän liian "hittinimi".
[/quote]
"elias, eero, eemeli, eino" ovat myös kaikki hittinimiä tällä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:57"]Haluatko kaksi eetä vai yhden e:n :) mulla kans e-lkuinen haussa, mutta varmaan joku aika "perus" nimi. Ehkä elias, eero, eemeli, eino on ne nopeasti mieleen tulevat. Elmeri onnihana, mut ehkä vähän liian "hittinimi".
[/quote]
"elias, eero, eemeli, eino" ovat myös kaikki hittinimiä tällä hetkellä.
[/quote]
Tarkoititko kuitenkin hinttinimiä?
Viime vuonna TOP 30 poikien _ensimmäisissä_ etunimissä oli: Elias, Eino, Eetu, Eemil, Eemeli, Eeli, Emil ja Eelis. Eli nuo ovat tällä hetkellä hirmu yleisiä.
Jos haluat olla aikasi edellä, niin annat nimeksi esim. Erkki, Eerikki, Esko, Erno, Ensio, Esa tms. Nuo ovat sitten kymmenen-parinkymmenen vuoden päästä hittejä, kun nämä nykyiset hittinimet käyvät tylsiksi. :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:34"]Miks helvetissä joku tulee kysymään tollasta? Monissa taskukalentereissakin on sellainen sivu, missä on nimipäivät aakkosjärjestyksessä. Eikö asiaa vois katsoa sieltä e:n kohdalta.
[/quote]
Siksi koska sitä on jo katsottu, ja jos et tiedä niin kaikkia nimiä ei ole siellä ja toisekseen valinnanvapaus tuo myös joskus mukanaan valinnanvaikeuden...
-ap