Hei sinä lompakollaloisijoista jatkvasti kaikkeeen kommentoiva mies!
paljonko tienaat? Meinaan vaan, että onko sulla joku syy tuommoiseen katkeruuteen?
Kommentit (18)
Tienaan 150t nettona vuodessa, ja loisijoiksi tulijoita riittäisi!!!!
Lompakkoloisista valittajia on varmaan useampiakin kuin vain yksi. Itseäni ärsyttää miten naiset kaihtaa työttömyyttäni kuin ruttoa.
Mäkin luulen että se on se työtön joka on valittanut kun ei naisille kelpaa. Mahtaako itselleen kelvata työtön nainen...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:22"]
Lompakkoloisista valittajia on varmaan useampiakin kuin vain yksi. Itseäni ärsyttää miten naiset kaihtaa työttömyyttäni kuin ruttoa.
[/quote]
sua siis rasittaa se, että naiset ei halua sun loisivan niiden lompakoilla?
Mäkin luulen että se on se työtön joka on valittanut kun ei naisille kelpaa. Mahtaako itselleen kelvata työtön nainen...
[/quote]
Työtön nainenhan ois just paras.
t. varmaan just se työtön mies josta puhut.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan mua ärsyttää se, että kun olin töissä niin otin työttömiä naisia ihan normaalisti parisuhteeseen ja jopa maksoin enemmistön kuluista. Sitten kun jäin työttömäksi, niin ei enää ketään kiinnosta, vaikka tietysti itse maksaisin omat kuluni tuilla mitä saan, enkä tarvitse naisen rahoja yhtään mihinkään.
Eli ikäänkuin silmät aukeni, silloin kun mulla oli rahaa niin kyllä kelpasi, mutta sitten kun olen köyhä niin ei kelpaa enää kenellekkään. Ihan vituttaa että naiset on tuollaisia pinnallisia materialisteja, eivätkä ole kiinnostuneita ihmisestä itsestään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
Ei vaan mua ärsyttää se, että kun olin töissä niin otin työttömiä naisia ihan normaalisti parisuhteeseen ja jopa maksoin enemmistön kuluista. Sitten kun jäin työttömäksi, niin ei enää ketään kiinnosta, vaikka tietysti itse maksaisin omat kuluni tuilla mitä saan, enkä tarvitse naisen rahoja yhtään mihinkään.
Eli ikäänkuin silmät aukeni, silloin kun mulla oli rahaa niin kyllä kelpasi, mutta sitten kun olen köyhä niin ei kelpaa enää kenellekkään. Ihan vituttaa että naiset on tuollaisia pinnallisia materialisteja, eivätkä ole kiinnostuneita ihmisestä itsestään.
[/quote]
okei. Mä tienaan tällähetkellä noin kolme kertaa sen, mitä mieheni. Maksan myös kaikista perheen menoista enemmän kun kolme kertaa sen, mitä mieheni (jonka rahat itse asiassa kuluvat hänen omiin harrasteisiinsa, jokseenkin kokonaan). En siis ole hänen kanssaan rahan takia.
en silti ottaisi työtöntä miestä. En rahan puutteen takia, vaan siksi, että työttömänä oysyvä mies on selvästi joko aloitekyvytön ja saamaton tai sitten joku taivaanrannanmaalari haahuilija, jonka hommista ei kokskaan tule tulemaan mitään. Molempien teiden päässä on katkeroituminen, enkä halua katkeraa kumppania, ne ovat ikäviä.Jos ei olisi jopaa kumpaa, eikä silti saisi töitä, varmaan perustaisi yrityksen, jossa tekisi hommiaan, ei varmasti rikastuisi, mutta osoittais kuitenkin olevansa tosissaan. Sellaisen kanssa voisin olla ja tosissaan yrittämistä vähän rahoittaakin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:24"]
[/quote]
Työtön nainenhan ois just paras.
t. varmaan just se työtön mies josta puhut.
[/quote]
Minä en työttömänä voi alkaa suhteeseen työttömän kanssa, minulla ei yksinkertaisesti ole varaa. Yksin on helpompi paastota vaikka kuin katsella toisen herkuttelua ja ryyppäämistä vierestä, asunnostani en luovu enkä loismiestä ota minäkään näillä tuloilla.
Juuri tapasin eläkeläismiesystävää ja tulin taas siihen tulokseen etten voi kustantaa tapailuja enää enkä katsella erilaista kulutusta sivusta.
Naiset valitsee rikkaamman puolison ihan tilastojen mukaan. Miehillä puolison varakkuus ei näy samalla tapaa.
Tienaan 150t nettona vuodessa, ja loisijoiksi tulijoita riittäisi!!!!
[/quote]
Jos oikeasti tienaisit tuon verran, sua ei yksi lompakkoloinen haittaisi yhtään. :)
minulla oli aikoinaan työtön lompakollani loisiva mies joka tuhlasi säästönikin ja teki yhteistä velkaa kunnes sain sen heivattua elämästäni. eikös olekin kumma että kun kerron miehille tästä niin tästä vätyksestä leivotaankin suuri esikuva joka näpäytti koko naissukupuolta ja kosti miesten puolesta... oi oi teitä sankareita kun olette niin hyveellisiä ettekä koskaan tee itse sitä mistä aina naisille valitatte
oppi meni kyllä perille oikein todella perusteellisesti. jos miehellä ei itsellään ole työtä niin saa painua hevonkuuseen, minulta ei toista kertaa rahaa huijata. neuvon samaa kaikille naisille.
[/quote]
Onko se sama tyyppi kuin se, joka on oman periaatteensa vuoksi työtön? Ja sitten haukkuu täällä naisia pinnallisiksi ja rahanahneiksi, kun pinnalliset naiset eivät arvosta elämänasennettaan.
Onko se se joka tarjosi naiselle juoman baarissa? :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:06"]
Naiset valitsee rikkaamman puolison ihan tilastojen mukaan. Miehillä puolison varakkuus ei näy samalla tapaa.
[/quote]
Mistä maasta nämä tilastot ovat? Suomessa kun ihan hiljattain on julkaistu tieto siitä, että miehet eivät pariudu sosioekonomisesti alaspäin, toisin kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:27"]
minulla oli aikoinaan työtön lompakollani loisiva mies joka tuhlasi säästönikin ja teki yhteistä velkaa kunnes sain sen heivattua elämästäni. eikös olekin kumma että kun kerron miehille tästä niin tästä vätyksestä leivotaankin suuri esikuva joka näpäytti koko naissukupuolta ja kosti miesten puolesta... oi oi teitä sankareita kun olette niin hyveellisiä ettekä koskaan tee itse sitä mistä aina naisille valitatte
oppi meni kyllä perille oikein todella perusteellisesti. jos miehellä ei itsellään ole työtä niin saa painua hevonkuuseen, minulta ei toista kertaa rahaa huijata. neuvon samaa kaikille naisille.
[/quote]
Joo varmaan otit jonkun alkoholiongelmaisen työttömän jolta oli jo luottotiedot menneet ennen tutustumistanne. Ja varmaan olisi siitä huolimatta suheltanut kaikki rahat ja sinunkin rahat, vaikka olisi töissäkin käynyt.
Itse sen sijaan olen säästeliäs ja tulen toimeen pienelläkin rahalla. En tarvitse naisen rahoja yhtään mihinkään. Minulla ei ole velkoja, päinvastoin minulla on säästöjä ja luottotiedot ovat täysin kunnossa, ei rikosrekisteriä tms. En juo kuin harvoin, en tupakoi jne.
Kyllä se oli hämmästyttävää kuinka alkoi saada (opiskelija)naisilta huomiota kun alkoi valmistuminen hyvätuloiseen ammattiin häämöttää. Ei sitä ensimmäisen tai toisen vuoden peeaa inssiwannabiinä sellaista saanut osakseen.
Tämän vuoden tulot nippanappa yli 100kE ja ns paremman väen OK-helvetissä asutaan. Silti suorastaan halveksin näiden talojen keskiluokkaisia ämmiä, joista päälle 90% on päässyt parempaan elintasoon käsiksi miehensä tulojen kautta. Omanikin on tällainen, mutta olen toistaiseksi hyvin tiukalla taloudenpidolla saanut pidettyä hänet erossa "pihatonttuvarustelukilpailusta".
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:06"]
[/quote]
Mistä maasta nämä tilastot ovat? Suomessa kun ihan hiljattain on julkaistu tieto siitä, että miehet eivät pariudu sosioekonomisesti alaspäin, toisin kuin naiset.
[/quote]
"Kun tarkastellaan miesten ja naisten henkilökohtaisia tuloja, voidaan tehdä lisäksi seuraavia havaintoja. Mitä suuremmat miehen tulot ovat, sitä todennäköisemmin hän elää parisuhteessa. Naisten tulotasoon parisuhteessa eläminen ei vaikuta yhtä selvästi. Parisuhteessa elävien miesten tulot ovat keskimäärin 72 prosentilla korkeammat kuin heidän puolisollaan. Naisten ja miesten tuloerot ovat pienimmillään lapsettomilla työikäisillä pariskunnilla ja suurimmillaan puolisoilla nuorimman lapsen olleessa 1–2-vuotias. Kahden huoltajan lapsiperheissä puolisoiden väliset tuloerot ovat suuremmat kuin lapsettomissa pariskunnissa."
http://www.vatt.fi/file/vatt_publication_pdf/t180.pdf
saisinko julkaisun tästä sinun tiedosta?
Se on työtön.