Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5
Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.
Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.
Kommentit (932)
Vierailija kirjoitti:
Kun muut miehet tulivat golfaamasta, olivat Sergey ja Artturi menneet yhteiseen vaahtokylpyyn ruusun terälehtien keskelle. Oliko tunnelma oikeasti vähän vaivautunut, kun muut palasivat? Vai oliko se vitsailua?
No oli vähän...Onko tuo ihan kaverillista ja yleistäkin "heidän" keskuudessaan, vai onko jo toinen kaksikko jolla sutinaa? Paljut ja porealtaat ovat eri asia, mutta en itse kyllä menisi samaa sukupuolta (tai eriäkään, whatewer) olevien ystävien tai kavereiden kanssa kylpyammeeseen...
Sergey varmaan ihan mukava,mutta kyllä Markon rinnalla näyttää ihan pikkupojalta.Marko sellainen kunnon mies.
Aivan ihana ohjelma ja aivan ihania kaikki! Marko todella sympaattinen, olen pari kertaa tavannut hänet nopeasti ja sen perusteella vaikutti varautuneelta, mutta hienoa että tässä hän on niin avoimena. 😍
Katsoin jaksot putkeen ja itketti kyllä monesti, niin samaistuin tuohon rakkaudenkaipuuseen näin sinkkuna itsekin. Kiitos että puhutte kaikki niin avoimesti tästä!
Mä en ole huomannut ruudussa kipinää Marcon ja Timon välillä, arvostusta ja tunnetta kyllä. Ehkä kipinät ei näy ruudun välityksellä.. Analysoiko S liikaa vai siirtyikö Marco taas hieman enemmän Friendzonelle? Ehkä se johtui ryhmätilanteesta? Minulle on yllätys, että Manu on vielä mukana. Kuvittelin, että hänen kaltainen hahmo on Markolle liikaa, mutta jotain mielenkiintoa M tuntee. Manu on tilaavievä ja on vaikea tietää, millainen hän on arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole huomannut ruudussa kipinää Marcon ja Timon välillä, arvostusta ja tunnetta kyllä. Ehkä kipinät ei näy ruudun välityksellä.. Analysoiko S liikaa vai siirtyikö Marco taas hieman enemmän Friendzonelle? Ehkä se johtui ryhmätilanteesta? Minulle on yllätys, että Manu on vielä mukana. Kuvittelin, että hänen kaltainen hahmo on Markolle liikaa, mutta jotain mielenkiintoa M tuntee. Manu on tilaavievä ja on vaikea tietää, millainen hän on arjessa.
Manun oleminen ei ihmetytä kun miettii sitä kautta ketä on lähettänyt kotiin. Varmaan pitää kuitenkin kaverillisesti, niin mikäpä kiire lähettää poiskaan. Mutta ovat tosiaan kuin yö ja päivä Markon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kun muut miehet tulivat golfaamasta, olivat Sergey ja Artturi menneet yhteiseen vaahtokylpyyn ruusun terälehtien keskelle. Oliko tunnelma oikeasti vähän vaivautunut, kun muut palasivat? Vai oliko se vitsailua?
Minusta tuo oli ihan käsikirjoitettu kohtaus eivätkä siksi olleet kovinkaan luonnollisia, kukaan heistä.
Sergey vastaa instassaan kysymyksiin jaksosta 6, vaikuttaa sympaattiselta tyypiltä
JJ olisi ollut jotenkin aidoin ja oikeasti syvällisin. Juuri sellainen timantti joka paranee ja kirkastuu aina vaan mitä paremmin tutustuu. Harmi että homma meni kuten meni.
Harhaanjohtavaa lupailla Markolta illalla bileitä miesten villalla. Edellisen kerran syötiin sivistyneesti pitkän pöydän ääressä. Toisella kerralla seisoskeltiin viinilasit käsissä katsomassa tulikeppien heiluttelua ja intouduttiin musisoimaan bongorummuilla. Mutta ilta oli ohi ennenkuin se oli alkanutkaan, Marko häippäs omaan bungalowiinsa ennenkuin oli edes hämärtynyt.
Ehkäpä sitä villimpää biletystä ei sitten haluta kuvata kameroille. Olkoon sitten niin.
Tällä hetkellä näyttää, että kipinää Markolla on eniten Sergeyn ja Rünnon kanssa. Tico saattaa yllättää,vaiko onko sittenkin alkamassa vain elinaikainen ystävyys Markon kanssa. Manun kanssa tulevat hyvin juttuun, mutta veikkaan sen olevan kaveripohjalla. Artturi on yllätyskortti, hänestä ei oikein ota selvää.
Se Artturi näyttää ihan Tiina Lymiltä. 🙊
Artturi on Levin kuningattaren veljenpoika.
SPOILER discovery+
Voiko olla että näytettiin noin selkeästi kuka kolmesta tippuu vai oliko vaan leikkaus ja tuo "onhan tämä kova paikka" oli jotain ihan muuta itkua.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER discovery+
Voiko olla että näytettiin noin selkeästi kuka kolmesta tippuu vai oliko vaan leikkaus ja tuo "onhan tämä kova paikka" oli jotain ihan muuta itkua.
Ei tuosta voinut päätellä mitään mun mielestä. Mut uskon kyllä, että Tico tippuu seuraava, koska hän haluaa lapsen ja marco ei halua..
Kumpi Markolle mieluummin sun mielestä Rünno vai Sergey? Mun mielestä Sergey. Hän on aidompi ja tasapainoisempi mun mielestä. On semmonen olo että R on ehkä ihastunut enemmän tunteeseen kuin Markoon.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi Markolle mieluummin sun mielestä Rünno vai Sergey? Mun mielestä Sergey. Hän on aidompi ja tasapainoisempi mun mielestä. On semmonen olo että R on ehkä ihastunut enemmän tunteeseen kuin Markoon.
Olen samaa mieltä. Runno vaikuttaa epäaidolta ja tuntuu että sen ainoa tarkoitus on päästä finaaliin keinolla millä hyvänsä.
Runno on niin kuuma! Sergei on kaunis mutta luonnoton.
Runno kyllä pitää aina huolen että ihokontaktia tulee.
Tico on niin ihana! Toivon että Marko valitsee hänet.