Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marko Björs – Rakkauden seikkailu/TV5

Vierailija
02.03.2022 |

Nyt ensimmäistä kertaa ikinä Marko avaa sydämensä ja näyttää itsestään täysin uuden puolen, kun hän etsii itselleen kumppania uudessa nimeään kantavassa rakkausrealityssa Marko Björs – Rakkauden seikkailu. Katsoja pääsee tutustumaan Markoon tasolla, jota hän ei ole ennen avannut lähipiirinsä ulkopuolisille.

Tiedotteen mukaan sarjan päähenkilö on pelännyt rakastumista ja ajatellut, ettei romantiikka kuulu hänelle. Nyt on kuitenkin Markon vuoro heittäytyä elämänsä tärkeimpään seikkailuun ja antaa rakkaudelle mahdollisuus.
Marko kohtaa Etelä-Afrikassa 10 upeaa sinkkumiestä ja lähtee selvittämään, voisiko joku heistä olla hänelle sopiva kumppani.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008652997.html
Yllättävä veto Markolta lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan.

Kommentit (932)

Vierailija
581/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selkeästi Marko on Sergeyn perään nytkun JJ lähti.

On, muttei ainoastaan Sergeyn perään. Oli tämän illan tv-jaksossa kahdenkeskisillä, tosin päivädeiteillä kolmen muun kilpailijan kanssa eikä näytä että peli olisi ollenkaan pelattu vielä.

Vierailija
582/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tico on ihana harmi kun JJ lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä ohjelmassa on ollut jotain sellasta ihanaa lämpöä, nää miehet on niin avoimia ja aitoja. Onks vaan homomiehet tällaisia???
Nimittäin nää on monet luoteelta sellaisia, tai no ei nyt monet mutta varsinkin JJ ja Marko B niin ihanan lämpimiä ja herkkiä.
Onko tää vaan joku homomiesten ominaisuus vai ? Mitä mieltä ootte?
Osaavat näyttää tunteita ja puhua tunteista paremmin kun normi Suomi mies ja vieläpä telkussa.
Luulen että tarvitsisin homomiehen :Dd
N30

Samoja mietteitä. Mutta laajensin tuota "yksikään heteromies ei ole tuollainen" ajattelua myös naisiin. En ole ikinä tavannut samanlaisia ihmisiä. Ketä noi oikein on? Olisipa edes tuollaisia kavereita.

Vierailija
584/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tico on ihana harmi kun JJ lähti.

Kyllä, Tico on niin kultainen

Vierailija
585/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergey oli todella teennäinen tässä jaksossa.

Vierailija
586/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti JJ saa nyt ulkopuolella kivoilta miehiltä viestejä kun monet ovat nähneet miten ihana ja komea ja herkkä hän on.

Vierailija
587/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikille muille oli kerrottu suhteesta paitsi Sergey ja Runno? Runnoa syrjitty mutta Sergeyn ajattelin kuuluneen noihin juorupiireihin.

Vierailija
588/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkis kirjoitti:

Toivottavasti JJ saa nyt ulkopuolella kivoilta miehiltä viestejä kun monet ovat nähneet miten ihana ja komea ja herkkä hän on.

Aivan ihana. Tykkäisköhän naisen lähettämästä viestistä..

Vierailija
589/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä ohjelmassa on ollut jotain sellasta ihanaa lämpöä, nää miehet on niin avoimia ja aitoja. Onks vaan homomiehet tällaisia???
Nimittäin nää on monet luoteelta sellaisia, tai no ei nyt monet mutta varsinkin JJ ja Marko B niin ihanan lämpimiä ja herkkiä.
Osaavat näyttää tunteita ja puhua tunteista paremmin kun normi Suomi mies ja vieläpä telkussa.
N30

Teoriassa ehkä, mutta kun ei tortellinit kostu tuosta käytöksestä yleensä naisilla...

Vierailija
590/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Samoja mietteitä. Mutta laajensin tuota "yksikään heteromies ei ole tuollainen" ajattelua myös naisiin. En ole ikinä tavannut samanlaisia ihmisiä. Ketä noi oikein on? Olisipa edes tuollaisia kavereita.

Täysin samaa mieltä. Mistä tuonne onkin löytynyt noin ihania ihmisiä.

Vierailija
591/932 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Teoriassa ehkä, mutta kun ei tortellinit kostu tuosta käytöksestä yleensä naisilla...

Ehkä tää on joku vanhanaikainen luulo miehillä? Mulla ainakin kostuu mitä avoimemmin mies näyttää tunteensa. En nyt meinaa että mikään itkupilli pitäis olla. Mutta esim niinkun Marko B, niin aito ja avoin.

Vierailija
592/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika selkeästi Marko on Sergeyn perään nytkun JJ lähti.
Mun kyllä vaikea nähdä etyä heillä
Olis jotain yhteistä. Oikeasti arjessa.
Näköjään ihan sama onko mies homo vai hetero. Aina pitää valita se nätti kakskymppinen, eikä sitä joka oikeasti sopisi.

Sergey ei ole kaksikymppinen, vaan täyttää kesällä 28 vuotta.

Vierailija
593/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergey ja Marko B ovat molemmat Susannan hyviä ystäviä.  Onhan heidän täytynyt tietää ja tavatakin toisensa jo aikoja sitten? Onko tuolla Afrikassa "tutustuminen" vain kulissia ohjelman idean vuoksi.

Samapa tuo sinänsä, mutta yhtä hyvin olisi voitu näyttää (mahdollinen) totuuskin heidän entuudestaan tuntemisestaan.

Vierailija
594/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runno on liian sekopää.

En menisi noin pitkälle tuntematta ihmistä lainkaan, mutta nähdyn perusteella kuitenkin liian intensiivinen ja hieman liian tyrkyttäytyvä. Liian jotain... en osaa määritellä. Itse kavahdan tuollaista tapaa tehdä liian nopeasti liian läheistä tuttavuutta. 

Mutta tämä vain siis oma mielipiteeni sen pohjalta millainen lähestymistapa itseeni vetoaa tai on vetoamatta. 

Vierailija
595/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sergey ja Marko B ovat molemmat Susannan hyviä ystäviä.  Onhan heidän täytynyt tietää ja tavatakin toisensa jo aikoja sitten? Onko tuolla Afrikassa "tutustuminen" vain kulissia ohjelman idean vuoksi.
Samapa tuo sinänsä, mutta yhtä hyvin olisi voitu näyttää (mahdollinen) totuuskin heidän entuudestaan tuntemisestaan.

No, Susannalla on ilmeisesti paljon hyviä ystäviä. Ei Sergey ja Marko ole välttämättä tavanneet toisiaan, vaikka molemmat ovat Susannan ystäviä. Kummallakin on omat menonsa ja esim. Sergey tykkää matkustella paljon ja korona-aikakin on rajoittanut tapaamisia kaksi vuotta.

Vierailija
596/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tico on jotenkin hauska. Veikkaan, että sen kanssa ois kiva ottaa kuppia. Sais varmaan nauraa ja pitää hauskaa. Ja toki häneltä löytyy myös herkkä puoli. Ja nähtäväksi jää mitä Marko B. lopulta päättää.

Vierailija
597/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin aiemmista jaksoista, että Marko sanoi tavanneen hänet kyllä joskus, mutta ennemminkin vain ohimennen... ja ehkä jopa miettineen treffeille pyytämistäkin? Tekeekö muisti tepposet

Vierailija
598/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30

Ehkä tää on joku vanhanaikainen luulo miehillä? Mulla ainakin kostuu mitä avoimemmin mies näyttää tunteensa. En nyt meinaa että mikään itkupilli pitäis olla. Mutta esim niinkun Marko B, niin aito ja avoin.

Tiettyy ikään tullessaan kaikki miehet alkavat itkemään, riippumatta siitä kenelle kostuu ja kostuuko ylipäätään. .

Vierailija
599/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin aiemmista jaksoista, että Marko sanoi tavanneen hänet kyllä joskus, mutta ennemminkin vain ohimennen... ja ehkä jopa miettineen treffeille pyytämistäkin? Tekeekö muisti tepposet

Ei kun se oli se Marko, joka nyt pokasi JJ:n, joka oli entuudestaan jo Björsille tuttu.

Vierailija
600/932 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muut miehet tulivat golfaamasta, olivat Sergey ja Artturi menneet yhteiseen vaahtokylpyyn ruusun terälehtien keskelle. Oliko tunnelma oikeasti vähän vaivautunut, kun muut palasivat? Vai oliko se vitsailua?