Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe enää mitään järkeä käyttää maskia

Vierailija
02.03.2022 |

Olen tunnollisesti käyttänyt maskia, mutta olen sairastanut koronan kahdesti ja saanut kaksi rokotusta. Itse siis en ainakaan enää käytä maskia. Tulkoot kolmas korona, jos on tullakseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt missään vaiheessa. Kahdesti sairastanut. En minä muiltakaan flunssilta suojaudu 365 päivää vuodessa.

Vierailija
2/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on mahdollista? Oletko koronapotilaiden parissa töissä? Kannattaa muiden turvallisuuden vuoksi käyttää maskia ainakin vielä sen aikaa kunnes kesä saapuu. Silloin yleensä taudit rauhoittuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kolme rokotetta ja sairastettu korona. En jaksa enää edes ajatella koko tautia..

Vierailija
4/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä lopettaa niiden rokotteiden ottaminen, jos ne noin sairastuttavat.

Vierailija
5/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän maskia ettei tarvitse meikata. Ja ruman nenän voi pitää piilossa. Siihen se on ihan kätevä meillä ulkonäkörajoitteisilla.

Vierailija
6/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 2 rokotusta ja sairastin koronan vajaa kuukausi sitten. En myöskään nää järkeä enää käyttää maskia paitsi toki jos esim. Apteekissa tai lääkärissä joudun käymään. Joskus maskeistakin täytyy luopua, ei sen käyttö voi loputtomiin jatkua kun ei ne loppupeleissä suojaa juuri mitään. Ennen koronaa käytin ihan tunnollisesti kaikkialla maskia ja desinfioin käsiä, silti tarttui.

Vierailija
7/7 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylässä tauti kuulostaa olevan joka torpassa. Meillä yksi poika on ollut viikon koronassa. Me muut ei olla sairastettu tai ollaan. On ollut kurkkukipua ja vilunväreitä, ei olla testejä tehty. En enää mieti koko koronaa. Maskit saa jäädä. Olen muutenkin käyttänyt hyvin satunnaisesti. Enemmän arveluttaa lähestyvä sota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi