Kiihottaako ketään muuta naista ajatus
omasta miehestä panemassa jotain toista naista? En haluaisi (ehkä) oikeasti näin tapahtuvan, mutta jostain syystä kiihotun ajutuksesta todella paljon.. :) Esim jos katsomme aikuisten ohjelmia tms, haluan hänen "olevan"/ kuvittelevan olevansa telkkarissa näkyvän naisen kanssa minua hoidellessaan. Tää on oikeesti vähän outoa itsellekki, sitten jälkikäteen tuntuu vähän "likaiselta"..
T.Bi-nainen
Kommentit (22)
Joku selvättämätön paha kokemus tässä varmaan on taustalla, alitajunnasta kumpuaa näytä ajatuksia joilla rankaiset itseäsi. Varmaan joku keskusteluyhteys ammattiauttajan kanssa voisi purkaa näytä negatiivisuuden pesäkkeitä tajunnasta?
Täysin normaalia on. Itsellänikin oli edellisessä suhteessa samoja ajatuksii :)
Siis toi apua tuohon että olisi joku negatiivinen kokemus. Mitenkä sinulla nro 4, miksi edellisessä suhteessa vain? Enääkö ei ole? Miksei?
Ap
Ja on kiva kuulla etten ole ainut :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:06"]
Siis toi apua tuohon että olisi joku negatiivinen kokemus. Mitenkä sinulla nro 4, miksi edellisessä suhteessa vain? Enääkö ei ole? Miksei? Ap
[/quote]
Koska olen sinkku nykyään :D Haha. Yksi vakava pitkäaikanen suhde takana ja siinä oli usein noita ajatuksii. Ihan normaalia. Usko pois, monilla on, kaikki ei vaan täällä vauva.fi tuu sitä kirjottamaa
Olen muuten myös bi, ja 20-vuotias. -4
Aivan normaali seksifantasia. Itselläni sama.
Kiva kuulla.. :D Voin jatkaa haaveilua sitten rauhassa, tuntematta niin paljon häpeää siitä.. Ehkä uskallamme joskus toteuttaa asian. Mies ei siis ole edes erityisen innostunut mistään lesboiluista tms, mutta kolmen kimppa kelpaisi niin ettei hän jää täysin sivuun :p
Kiitos sulle, 20 kymppinen ;)
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:15"]
Hihihi :D Siis kakskymppinen! :D
[/quote]
Eipä mittään. Heh, menikö ajatukset ihan sekasin ;)
Ja muutkin!! Miksi en ole kysynyt aiemmin...
ap
Munkin seksuaalinen haave nro 1. Oon myös ni.
On monia ajatuksia ja fantasioita, jotka ei esim. mua kiinnosta yhtään, mutta jotka on täysin normaaleita. Tämä on yksi niistä.
Siis hetken tuntuu "likaiselta", muutoin ajatus on ihana, ja voisin kolmen kimppaakin harkita. Mies ei siis mitenkään ole ehdottanut edes, vaan itsestä tämä kaikki lähtöisin..
ap