Onko Legioona off
Olen siis 34v tyttö ja tapasin miehen joka palvelee legioonassa. Onkohan ihan terve?
Kommentit (29)
Jos ampumaan alkaa toista, on se aika off.
Kova kunto pojilla siellä ,mutta ei silti tervejärkisen hommaa ja eivät nuo hankkeetkaan liene suhteessa vaivaan ja vaaraan nähden kummoiset.
Nuorena interraililla ollessani muistan nähneeni ja katselleeni jonkun Afrikan pojan kanssa värväysjulistetta Pariisin pohjoisella rautatieasemalla ,Gare du Nord´in seinällä värväysjulistetta.
Musta veikko tuntui kovasti innostuneelta ja yllytti minuakin mukaan värväytymään ,mutta itse intin juuri käyneenä ei olisi voinut vähempää silloin kiinnostaa,joten toivotin miehelle onnea matkalle ja palvelusintoa,mutta sanoin ettei oikein tuntunut omalta jutulta.
Mitä olen noita videoita koulutuksesta siellä näin jälkeenpäin katsonut ,niin voin kyllä todeta ,että ihan oikea päätös oli silloin etten lähtenyt,eikä kaduta yhtään.
Uskoisin ,että tappamaan siellä varmasti joutuu melkein jokainen joskus ja 'hengelle hupaa' on touhu siellä muutenkin.
Miksi niin tekisin ,kun voin yhtä hyvin olla ja ilman muuta elää paremmin paikoissa ,joissa rauhantila vallitsee ?
Rauhahan on ihanaa aikaa sotaan verrattuna.
Sotavarusteluhan on muutenkin ihmiskunnalle, kuin syöpä ihmisruumiille.Opitaankohan tämä tosiasia ihmiskunnassa milloinkaan,ennekuin sen oppiminen on joliian myöhäistä.
Se jää nähtäväksi. En voi asettaa toivoani ja uskoani mihinkään muuhun ,kuin siihen että opitaan-mutta pelkään pahinta.
Kenenkään legiooniin liittyminen ei kylläkään edistä sitä päämäärää ja toivetta yhtään.
Mut lihakset niillä on kunnossa. Nim. Nähyt
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:52"]Mut lihakset niillä on kunnossa. Nim. Nähyt
[/quote]Luultavasti ovat henkisesti myös terveitä.?
Hänellä on vielä vajaa kolme vuotta jäljellä. Sitten vvoitaisiin olla yhdessä aina. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:08"]
Hänellä on vielä vajaa kolme vuotta jäljellä. Sitten vvoitaisiin olla yhdessä aina. Ap
[/quote] Usko sinä vaikka joulupukkiin !
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:07"]Mieheni ei ollut legioonassa mutta oli yk hommissa Afganistanissa. Pelkää vieläkin isoja ääniä.
[/quote]
Kunnon nynny
[/quote]Mene itse sinne. Kun tulta tulee. Niin...