Ajattelin alkaa kunnon lutkaksi
Eipä tällä siveellisyydellä miehiä saa. Lutkana ainakin sit tapaisi niitä miehiä, jotkut saattaisi jopa ihastua/rakastua minuun. Ja onhan seksi kivaa, kai.
N26
Kommentit (21)
Ala vain. Kyrpää riittää ja kivoja tyyppejä tulee vastaan. Tosin, riippuu varmaan siitä millainen ihminen itse olet, että kuinka hyvää tyyppiä sun petiin eksyy.
N32v
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:59"]
Älä ala. Anna miehen metsästää mutta näytä ja kerro että olet kiinnostunut kyseisestä ihmisesrä
[/quote]
Ei me miehet ymmäretä teidän vaikeita viestejä. Ei voida ikinä olla varmoja onko sitä kiinnostusta, jos nainen vaan vilkuilee miehen suuntaan.
Lutka on negatiivinen sana? Mutta kannattaa heittää kaikki parinmuodostukseen liittyvät sosiaaliset normit hevonhelvettiin. Mies ei välttämättä halua metsästää, se on vaan harhakuvitelmaa. Se että nainen on halukas ja aloitteellinen ei tee naisesta lutkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:59"]
Älä ala. Anna miehen metsästää mutta näytä ja kerro että olet kiinnostunut kyseisestä ihmisesrä
[/quote]
Ei me miehet ymmäretä teidän vaikeita viestejä. Ei voida ikinä olla varmoja onko sitä kiinnostusta, jos nainen vaan vilkuilee miehen suuntaan.
Lutka on negatiivinen sana? Mutta kannattaa heittää kaikki parinmuodostukseen liittyvät sosiaaliset normit hevonhelvettiin. Mies ei välttämättä halua metsästää, se on vaan harhakuvitelmaa. Se että nainen on halukas ja aloitteellinen ei tee naisesta lutkaa.
[/quote]
Lutka käytännössä tarkoittaa tavaraansa mielellään usean eri kumppanin kanssa käyttävää naista. Joten minäkin olen ollut aina hemmetinmoinen lutka:D Se on vaan sana, miksi sen pitäisi mennä ihon alle? Mulle se on ollut oikeastaan positiivinen sana heti sen jälkeen, kun tajusin kuinka hyvältä se kyrpä tuntuukaan. Joten olkaa naiset iloisia lutkia ja nauttikaa pilluistanne♥♥
N32v
Mitähän aloittaja oikeasti aikoo tehdä?
Minä en ainakaan ihan ymmärrä mitä lutkaksi rupeaminen meinaa
Miehet ei AP voi alkaa lutkaksi vaan homoiksi.
Kunpa kaltaisesi Naisen löytäisinkin...
Tre74
Itse olin mieslutka. Ei ollut pidemmän päälle kivaa. Pillua kyllä sai ja kaatoja tuli. Mutta pidemmän päälle alkoi tuntua pahalta. Läheisyys ja syvällisyys puuttui kokonaan, toimin kuin joku saalistaja. Ei koskaan enää.
Nyt onnellisesti parisuhteessa, onneksi.
Mä voin opettaa sua, ala minun vakilutkaksi, olen kokenut ja voin opettaa sinulle vaikka b rapun salat.
Hyvä. Loistava valinta kun siltä tuntuu ihmisen elämässä.
Onneksi et ole maailmassa yksin tuon asian / "ongelman" kanssa kun teitä on monta muutakin:
" https://www.iltalehti.fi/mieli/a/35224c0e-73b9-4039-a1c0-e188571c6fd8 "
Kätevää! Kun samalla ihminen voi "hoitaa muitakin asioita" /ongelmia elämässään,esim. ikä-kriisin (n.30v ikäisenä..) ?
wewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewewe
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei AP voi alkaa lutkaksi vaan homoiksi.
On niitä mies lutkia
Siitä vaan, mutta et sen jälkeen kykene enää sitoutumaan yhteen kumppaniin.
Asian vierestä: Kun olin Las Vegasissa, niin ihmettelin sitä, kun aika monella naisella oli t-paita yllään, jossa oli isolla teksti: "Proud to be a Vegas slut". Näitä näkyi monen ikäisellä naisella. Paitoja oli myynnissä siellä kaupoissa. Ilmeisesti syntien kaupunkiin lähdetään aistit avoinna ja sillä mentaliteetilla, että what happened in Vegas, it stays in Vegas.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, mutta et sen jälkeen kykene enää sitoutumaan yhteen kumppaniin.
Ja huomaat ettet kelpaa enää terveeseen parisuhteeseen. (Kokemusta on)
Vierailija kirjoitti:
Itse olin mieslutka. Ei ollut pidemmän päälle kivaa. Pillua kyllä sai ja kaatoja tuli. Mutta pidemmän päälle alkoi tuntua pahalta. Läheisyys ja syvällisyys puuttui kokonaan, toimin kuin joku saalistaja. Ei koskaan enää.
Nyt onnellisesti parisuhteessa, onneksi.
Mä koin kolme suhdetta ja palasin mieslut-kaksi, koska en jaksa olla toiselle pelkkä mahdollistaja. Tänä vuonna olen saanut jo kahta nuorta naista.
Mummielestä just lutkatri'ikset on kaiken sulosempii, mut niiton hirveen vaikee päästä niiku sivuaan, kun noon niin suosittui. Tri'is eli Triceratops