Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet lopettaa yhteydenpidon sanomatta mitään?

Vierailija
26.07.2015 |

Miksi ihmeessä ei voi sanoa että kiinnostus lopahti ja kertoa miksi lopahti?
En minä naisena siitä loukkaantuisi, sillä tiedän kyllä kuka ja millainen olen ja olen sujut itseni kanssa.
Tuntuu tyhmältä että miehet eivät uskalla(?) sanoa suoraan. Kai he ovat tottuneet siihen että naiset suuttuvat.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:22"]

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin. Ei kiinnosta. 

[/quote]

Mikä ei kiinnosta? Ilmoittaa, että tämä oli nyt tässä? Kuinka vaikeaa se olisi?

[/quote]

Ei se siihen jää. Nainen rupeaa vinkumaan ja vaatimaan selitystä. Sitten alkaa riehuminen ja itkeminen....

Vierailija
2/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:50"]

Yhteydenpidon lopettaja (mies tai nainen) kuvittelee sen olevan molemmille osapuolille "kivuttomin" tapa päättää suhde.

[/quote]

Ei, se kertoo siitä että ihmistyyppi ei osaa kohdata toista ihmistä. On sen verran ääliö ja väistelee tosiasioita. Jotkut miehet tosin lopettavat yhteydenpidon sanomatta mitään vaan siksi että voivat pitää sinut tavallaan varalla, ottaa sitten yhteyttä jos siltä tuntuu, koska ei hyvästejäkään koskaan heitelty. Huoh. 

[/quote]

Mitä tarkoittaa yhteydenpidon loppuminen? Eikö miehestä ole kuulunut pitkään aikaan mitään vai eikö hän vastaa naiselle? Kaksi täysin eri asiaa. 

Mies voi olla kuukaudenkin olematta yhteydessä vaan sen takia että hänellä on kiireitä. Mutta vasta sitten jos hän ei vastaa puheluihin eikä tekstareihin voi ruveta ajattelemaan että hän on pistänyt poikki suhteen.

[/quote]

Aika tylsä mies, joka ei ota kuukauteen yhteyttä ihmiseen, jonka pitäisi oletettavasti merkitä hänelle paljonkin, jos mies siis kuitenkin kuvittelee seurustelevansa, eikä suhde ole sellainen, että nainen voi jakaa pillua väliajalla muillekin. En jatkaisi, todellakaan. 

[/quote]

Tuossa puhuttiin tapailevasta parista ei seurustelevasta. Jos mies ei ole ottanut kuukauteen yhteyttä niin miksi nainen ei ole ottanut yhteyttä? Kyllähän nainenkin on siinä suhteessa? Moni mies tekee tahalleen niin että he odottavat sitä että nainen ottaa yhteyttä eikä suostu olemaan aina se aktiivinen osapuoli. Siitä näkee onko nainen oikeasti kiinnostunut miehestä. 

En minä ainakaan haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka odottaa että minä olen aina se joka olen yhteydessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:28"]Akkamaisia tuollaiset miehen kuvatukset.
[/quote]
Osuvasti sanottu koska juuri noin akat toimivat...

Vierailija
4/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:50"]

Yhteydenpidon lopettaja (mies tai nainen) kuvittelee sen olevan molemmille osapuolille "kivuttomin" tapa päättää suhde.

[/quote]

Ei, se kertoo siitä että ihmistyyppi ei osaa kohdata toista ihmistä. On sen verran ääliö ja väistelee tosiasioita. Jotkut miehet tosin lopettavat yhteydenpidon sanomatta mitään vaan siksi että voivat pitää sinut tavallaan varalla, ottaa sitten yhteyttä jos siltä tuntuu, koska ei hyvästejäkään koskaan heitelty. Huoh. 

[/quote]

Mitä tarkoittaa yhteydenpidon loppuminen? Eikö miehestä ole kuulunut pitkään aikaan mitään vai eikö hän vastaa naiselle? Kaksi täysin eri asiaa. 

Mies voi olla kuukaudenkin olematta yhteydessä vaan sen takia että hänellä on kiireitä. Mutta vasta sitten jos hän ei vastaa puheluihin eikä tekstareihin voi ruveta ajattelemaan että hän on pistänyt poikki suhteen.

[/quote]

Aika tylsä mies, joka ei ota kuukauteen yhteyttä ihmiseen, jonka pitäisi oletettavasti merkitä hänelle paljonkin, jos mies siis kuitenkin kuvittelee seurustelevansa, eikä suhde ole sellainen, että nainen voi jakaa pillua väliajalla muillekin. En jatkaisi, todellakaan. 

[/quote]

Samaa ihmettelen. Nykyisen seurustelukumppanin kanssa tutustumisvaiheessa kaksi vuorokautta taisi olla pisin aika hiljaisuutta, yleensä vastattiin alle vuorokauden viiveellä, useimmiten korkeintaan kuuden tunnin. Jo jatkuva vuorokausien odottelu olisi kyllä itsestäni tuntunut, että toista ei kiinnosta.

Vierailija
5/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:57"]

Miksi ihmeessä ei voi sanoa että kiinnostus lopahti ja kertoa miksi lopahti? En minä naisena siitä loukkaantuisi, sillä tiedän kyllä kuka ja millainen olen ja olen sujut itseni kanssa. Tuntuu tyhmältä että miehet eivät uskalla(?) sanoa suoraan. Kai he ovat tottuneet siihen että naiset suuttuvat.

[/quote]

Itselle tapahtunut, vaikka  sanot ettei kiinnosta, nainen roikkuu vaan.. soittelua, viestäjä yms.

Ei ikäänkuin kuulla kun ei haluta kuulla.

Tai sitten oli vain panomies, ei sitä kiinnosta selitellä sulle, pitää varalla jos on joskus puutetta..

Tai näki sut toisen miehen kanssa, luulit ettei se mies tiedä. Siinä sitten ihmettelet.

Vierailija
6/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on jotkut äijät noin tehneet niin ei se tarkoita että kaikki tekis. Mulle on sanottu suoraankin ja asiallisesti.

Vierailija
7/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousuja tuollaiset "miehet".

Vierailija
8/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät viiti. Helpompaa kun ei tarvitse yrittää selittää mitään ja ottaa riskiä millä tavalla toinen suhtautuu. Tekeehän moni nainenkin samaa ja sitten ihmetellään kun mies ei tajua vaan on vielä yhteydessä, vaikka ei ole vastattu mitään tai on vastattu vain lyhyesti pitkän ajan kuluttua. Ei ole sukupuolesta vaan luonteesta kiinni yrittääkö käyttää tuota strategiaa suhteen lopetukseen.

Vierailija
9/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä osaa ehkä paremmin vastata

Vierailija
10/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmilla "miehillä" ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi munaa sanoa asioita suoraan. Mutta tähänkin tottuu ajan kanssa.. :D Eipä sellaiset tyypit ole sinun arvoisia,ajattele asia sillä tavalla.

Vierailija
11/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:17"]

Koska useimmilla "miehillä" ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi munaa sanoa asioita suoraan. Mutta tähänkin tottuu ajan kanssa.. :D Eipä sellaiset tyypit ole sinun arvoisia,ajattele asia sillä tavalla.

[/quote]

No en minä sitäkään arvostaisi, jos joku oikein perusteluin kertoisi miksei seurani enää kiinnosta. Parempi vain antaa olla.

Vierailija
12/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naisetkin. Ei kiinnosta. 

Vierailija
13/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:57"]

Miksi ihmeessä ei voi sanoa että kiinnostus lopahti ja kertoa miksi lopahti? En minä naisena siitä loukkaantuisi, sillä tiedän kyllä kuka ja millainen olen ja olen sujut itseni kanssa. Tuntuu tyhmältä että miehet eivät uskalla(?) sanoa suoraan. Kai he ovat tottuneet siihen että naiset suuttuvat.

[/quote]

Kai he ovat tottuneet? Kukaan ei siihen totu. Kukaan ei halua eikä jaksa kuunnella sitä valittamista ja syyttelyä mitä siitä seuraa jos lopettaa vaikka tapailun vaikka kasvotusten.

Naiset eivät ikinä viitsi selitellä syitä yhteydenpidon loppumiselle tai suhteen loppumiselle. Miksi miesten pitäisi?

Vierailija
14/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran käynyt näin ja olin tosi pitkään yhteydessä kun en ymmärtänyt "vihjettä". :D

Vierailija
15/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akkamaisia tuollaiset miehen kuvatukset.

Vierailija
16/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:21"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:17"]

[/quote]

No en minä sitäkään arvostaisi, jos joku oikein perusteluin kertoisi miksei seurani enää kiinnosta. Parempi vain antaa olla.

[/quote]

Voi hemmetti teitä naisia. Jos mies ei selitä niin nainen valittaa ja haukkuu miehet. Jos mies sitten selittää naiselle MIKSI hän jättää naisen niin sitten mies on vielä suurempi kusipää ja sitten ne miehet vasta onkin paskoja. 

Sitten vielä naiset ihmettelee miksi moni mies ei oikeasti ajattele naisten tunteita pätkääkään? Tai miksi miehiä ei kiinnosta kuunnella naisten asioita ja heidän mielipiteitään. Tai miksi miehet eivät viitsi tehdä ikinä mitä nainen tahtoo. 

Koska nainen valittaa aina kuitenkin. Jos ei muuta niin se valittaa siitä että mies on tehnyt kaikki miten nainen on halunnut, eikä sekään ole sitä mitä nainen haluaa. Nainen valittaa jopa siitä että nainen ei saa valittaa. 

Vierailija
17/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan merkki, että miehelle on löytynyt joku huora.

Vierailija
18/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Ei kukaan nainenkaan selitä miksi hän katkaisee yhteyden. Joko naiset lakkaa vastaamasta tai vaihtaa numeroa. 

Parisuhteetkin naiset lopettaa niin että ne vaan lähtee. Joten ihan turha valittaa miehille mistääm.

Vierailija
19/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:28"]

[/quote]

Ei kukaan nainenkaan selitä miksi hän katkaisee yhteyden. Joko naiset lakkaa vastaamasta tai vaihtaa numeroa. 

Parisuhteetkin naiset lopettaa niin että ne vaan lähtee. Joten ihan turha valittaa miehille mistääm.
[/quote] Miksi sellainen vässykkämies matkii naisia? Taitaa olla akkamainen piilohomo?

Vierailija
20/51 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka nyt haluaisi kuulla että "en viitsi enää seukata, kun sinulla on niin tylsät jutut, etkä ota suihin koskaan ja valitat vessanrenkaan ylös jäämisestä ja lasket jokaisen juomani oluen" Mitä se hyödyttäisi, samanlainen sitä silti olisi jatkossakin?