Mieheni sanoi että mä voin muutaman vuoden päästä jäädä kotiäidiksi!
Eli miehet tulot paranee niin että mä voin olla vaikka loppuelämäni kotona! JEE! Aivan ihanaa, mun ei tarvi enää ikinä töihin!! Mä oon niin onnellinen!
Nyt siis olen hoitovapaalla. :)
Kommentit (6)
Sittenhän mä voin vaikka opiskella jos huvittaa! Jos keksin mikä kiinnostaa. :)
Meillä pian toivottavasti sama tilanne! Mutta naisten täytyy kehitellä jotain " pahan päivän varalle" tulevaisuutta ajatellen. Täytyy hätätilanteessa olla oma selviäminen mietitty. vaikka eihän sitä kukaan toivo eikä tiedä, mutta kaikkea voi aina sattua.
Mutta pääpiirteittäin se menee niin, että kun maksat vakuutusmaksuja, saat omaa eläkettä siitä sitten tulevaisuudessa. Eli kansaneläkkeen (?) päälle lisää.
Tai sitten alat säästämään tms. Mieti pidemmälle tulevaisuuteen!
Mutta toi vinkki eläkevakuutuksesta oli tosi hyvä, ei kannata jättäytyä tyhjän päälle. Liian monta tarinaa on luettu sellaisista naisista, jotka ovat olleet koko aikuiselämänsä kotona hoitaen perhettä ja kotia, ja sitten keski-iässä jääneet yksin köyhyyteen joko toisen naisen tai leskeyden takia... Avioeroa tai puolison kuolemaa ei kukaan halua ajatella kohdalleen, mutta kyllä kissa pitää pystyä nostamaan pöydälle ajoissa, jos suhde oikeasti toimii. Kotiäidille ei kerry kunnon eläkettä ilman vakuutusta!
Eikai kukaan täysjärkinen nainen nykyään halua jättäytyä kotiin? Ellei sitten ole jotain ei-palkkatyötä, jota tekee kotona. En jaksa uskoa, että kukaan voisi olla niin kunnianhimoton. Kerro ap, miten aiot päiväsi täyttää sekä estää henkisen tylsistymisen? Entä eikö yhtään ota omanarvontunnolle elää täysin toisen siivellä?
Mutta harkitseppa itsellesi eläkevakuutusta tms. Mieti, mitä saat sitten " vanhana" , kun olet ollut pelkästään kotona.