Osaako joku auttaa (Harry Potter-asiaa)
Tietääkö joku mistä voisi katsoa netissä ilmaiseksi Harry Potter-elokuvia? Ennen oli joku fin tv tms. sivu mistä näki, mutta en enää löytänyt.
Kommentit (25)
Olen mökillä, en pääse juuri nyt kirjastoon tai kauppaan. Kaipaan tekemistä ja haluaisin katsoa ne juuri nyt. Tietääkö joku onko fintv/hdfin lopettanut?
Fintv muuttu joskus vuosia sitten ja sen jälkeen en sielä käyny kun muuttu huonoksi ja oisko ollu ihan maksulliseksikin. Joten ei välttis netistä löydä enää niitä leffoja.
Onkohan netflixissä? Tietääkö joku? Siinä on ainakin välillä niitä ilmaisia kokeilukuukausia, eikä 10 e ihan hirmupaha ole niistä 8 leffasta. Jos niitä siellä siis on. :)
Ei ole Netflixissä. Viaplayssa näytti olevan, mutta yksi leffa oli joku 3-4e. Ei taida sitten löytää :( Sefilmistä löysin kaikki HP-leffat, mutta on ruotsalainen sivusto ja leffatkin oli ruotsiksi, en sitten tiiä onko mahdollista jostakin löytää suomenkielistä tekstitystä... - Ap
No mitäs jos ihan kiltisti maksaisit sen miutaman euron?
Googlaa suoraan elokuvan nimi + online free streaming. Tulee sivuja ehdolle. Ja jos ei ole tumpelo, osaa välttää huonot sivut :) Tsekkaa myös vaikka couch tuner -sivusto, sielä on ainakin paljo tv-sarjoja, leffoista en ole aivan varma.
popcorn timelle ääni myös täältä! :) mulla toimii hyvin
Ymmärrätkö englantia? Kyllä sieltä pitäisi tulla englannin kielellä elokuvia googlatessa ja vielä eng. tekstityksilläkin joillain sivustoilla. Vaihtoehtoja on paljon. Itse katsoin jonkun kauhuelokuvan thain kielellä enkun tekstityksillä
Ööh... Miksi ihmeessä maksaisin kun olen aiemminkin nähnyt ne ihan ilmaiseksi? :D Täytyy kai odotella kotia asti, jossa minulla on ne kaikki dvd:nä. Harmi, ettei noin suosittuja leffoja ole Netflixissä tai Viaplayssa ilmaiseksi. Mutta kiitokset teille vastanneille, kokeilen kuitenkin ehdotuksianne! - Ap
noita elokuviahan näkyy toisinan mainosrahoitteisilla kanavilla, joten en näe syytä harrstaa piratismia kyseisten elokuvien osalta.
Eiköhän kohta taas jollain kanavalla näytetä tuhannetta kertaa ohjelmapaikan täytteeksi. Sama homma ku Uunoilla melkeinpä.
M22
Mä ainakin katson viaplaysta mut sielä pari Potteria maksaa 2-3€ Ja loput niistä 9-10€, sieltä saa myös ilmaiseksi elokuvia jos maksaa palvelusta norm. kuukausimaksun joten suosittelen kokeilemaan viaplayta! :)
Lyhyellä googlaillu löytyi vpn-palvelu.fi:stä ohjeet miten näkee harry potterin. Kuuklatkaa harry potter netflix suomi
👇 Täältä löytyy, ja suomalaisilla teksteillä 👇
Mikset lainaa kirjastosta