Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ja irtosuhteet

Vierailija
26.07.2015 |

Erosta on kulunut jonkin aikaa. Seksin ja läheisyyden kaipuussa menin vieraan kans sänkyyn siinä toivossa että se auttaisi yli exän ikävöimisessä. Ja mitä vielä, ei tuntunu miltään. En pysty nauttimaan ja kaipaan vain vielä enemmän sitä täydellistä seksiä ja yhteyttä exän kanssa.
Miten te ihmiset saatte oikein tyydytyksen vieraan ihmisen kanssa? Olenko ihan yksin tällä planeetalla näissä tuntemuksista että kukaan muu ei pysty minua enää ikinä tyydyttään kun se yks ja ainoa jonka menetin.. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, koska minulla on sama juttu. Seksiä olisi ollut tarjolla mutta en saa siitä oikein mitään ilman tunteita. Erosta kolme vuotta ja olen siis mies.

Vierailija
2/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin nyt päätin että en halua enää. Repii vain enemmän mieltä hajalle :(
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin tuon asian ja halusin suojella itseäni siltä. Haluan kai vain enemmän, että tunteetkin on mukana.

Vierailija
4/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:53"]

Erosta on kulunut jonkin aikaa. Seksin ja läheisyyden kaipuussa menin vieraan kans sänkyyn siinä toivossa että se auttaisi yli exän ikävöimisessä. Ja mitä vielä, ei tuntunu miltään. En pysty nauttimaan ja kaipaan vain vielä enemmän sitä täydellistä seksiä ja yhteyttä exän kanssa. Miten te ihmiset saatte oikein tyydytyksen vieraan ihmisen kanssa? Olenko ihan yksin tällä planeetalla näissä tuntemuksista että kukaan muu ei pysty minua enää ikinä tyydyttään kun se yks ja ainoa jonka menetin.. :(

[/quote]

Sepä siinä just on, et mie en ainakaan saa vieraan ihmisen kanssa minkäänlaista tyydytystä. Parisuhteet on aika ainutlaatuisia ja ne muokkaa ihmistä, joten ne eroamiset tosiaan pitäs aika tarkkaan harkita, eikä tehdä missään pikaistuksissaan. Myös osa sinua on hajonnu tuon parisuhteen myötä.

Vierailija
5/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:53"]

Erosta on kulunut jonkin aikaa. Seksin ja läheisyyden kaipuussa menin vieraan kans sänkyyn siinä toivossa että se auttaisi yli exän ikävöimisessä. Ja mitä vielä, ei tuntunu miltään. En pysty nauttimaan ja kaipaan vain vielä enemmän sitä täydellistä seksiä ja yhteyttä exän kanssa. Miten te ihmiset saatte oikein tyydytyksen vieraan ihmisen kanssa? Olenko ihan yksin tällä planeetalla näissä tuntemuksista että kukaan muu ei pysty minua enää ikinä tyydyttään kun se yks ja ainoa jonka menetin.. :(

[/quote]

Sepä siinä just on, et mie en ainakaan saa vieraan ihmisen kanssa minkäänlaista tyydytystä. Parisuhteet on aika ainutlaatuisia ja ne muokkaa ihmistä, joten ne eroamiset tosiaan pitäs aika tarkkaan harkita, eikä tehdä missään pikaistuksissaan. Myös osa sinua on hajonnu tuon parisuhteen myötä.
[/quote]Joo tämä ero tapahtui vastoin minun tahtoa, yritin kaikkeni että asiat olis saatu kuntoon mutta mies vain "sekosi" ja lähti. Tämä on jotain niin toivotonta -Ap

Vierailija
6/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pää pystyyn kyllä sinä vielä jonkun löydät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi