Twoo-roskapostia??
Mulle oli tullu sähköpostiin joku "match" sähköposti vaikka en oo koko paikasta koskaan kuullutkaan!! Avasin sähköpostin niin siellä lopussa luki että olet rekisteröitynyt palveluun sähköpostiosoitteella ***@gmail.com ja siinä oli siis mun sähköposti... Mitä teen?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:53"]Et mitään.
Spammia jolla yritetään houkutella sivustolle.
[/quote]
Mutta kun olin saanut myös sähköpostia "olet nyt twoo-jäsen" ja siel oli mun sähköpostiosoite JA salasana!!
Se on yhdistynyt askin kanssa. Oliko sulla Ask.fm tunnarit? Mullekin tuli roskapostia sieltä ja halusin muutenkin poistaa koko profiilin. Ei onnistu. Profiilin voi vain piilottaa...
ei kun sori, spring.me:n kanssa yhdistynyt eikä askin.. (4)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:14"]ei kun sori, spring.me:n kanssa yhdistynyt eikä askin.. (4)
[/quote]
Mikä toi spring.me on? Ei mulla sellaistakaan oo..
Mulla myös.... mistä lie spostiosoitteeni onkinut. :(
Aaa toi spring.me on entinen formspring, jonne mulla on ollut tunnukset vuosia sitten.. En oo poistanu tunnuksia vaiklen oo käyttänyt ja nyt sit oon jossaki vitun twoossaki :'(
No mulla ei oo tunnuksia mihinkää noista edellä mainitusta. Ja joku Jesse oli laittanu viestiä. Ihan kivannäköinen nuori mies oli. Itse olen kyllä melkein 40. :D
Et mitään.
Spammia jolla yritetään houkutella sivustolle.