Turhia kavereita?
Onko teillä sellaisia, jotka eivät kauheasti kiinnosta teitä, mutta näette silti välillä? En ole pitkään aikaan tavannut ketään kiinnostavaa :(
Kommentit (10)
Siis nuo kaverit, joita en jaksa nähdä, saattavat olla mun kanssa hyväntekeväisyydestä, jota en tarvitse. HMMM.
No, mä en jaksanut nähdä ihmisiä. Eikä niitä nyt enää ole...kun en ole pitänyt yhteyttä. Tosin ei hekään. Onhan tää vähän yksinäistä, mutta en jaksa tyhjää. Tai voisihan se olla vaikka kuin kivaa, mut oon ujo ja oon kriittinen itseni suhteen. Ja varmaan muidenkin sit.. Jotenkin rasittaa. En jaksa järkkäillä.
tuntuu, että pitäis. Mut mä ehkä rassaan sosiaalisista suhteista liikaa ja siks ne jää. Ei onnistu sellaiset kivat perhetapaamiset. Mun mies on paljon seuralllisempia. Mut kaks meitä on ja lapset. Ja mä oon se heikoin lenkki.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:32"]
Siis nuo kaverit, joita en jaksa nähdä, saattavat olla mun kanssa hyväntekeväisyydestä, jota en tarvitse. HMMM.
[/quote]
Jestas minkälainen maa tämä on. Ei ihme että sadattuhannet syövät masennuslääkkeitä, kun ajatusmaailma on tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 08:27"]
On sellaisia. Pitää silti välillä tavata, koska heillä ei ehkä ole kauheasti muitakaan. Ajattelen aina että muiden ihmisten iloksihan täällä ollaan, kävelyllä tai kahvilla käynti on pieni "vaiva".
[/quote]
Olisipa kamalaa jos mulla olis sunlainen kaveri.
Mä oon hylänny kaikki turhat kaverit. Keskityn ennemmin hyviin ystäviin ja omaan mieheen, eli niihin, joiden kanssa mieluiten vietän aikaa
Ei ole. Ihan mukava muutamia ihmisiä joskus nähdä, mutta koen ahdistavana sen että pitäisi samoja vaikkapa viikottain nähdä. Oma perhe riittää. En koe satunnaista seuraa turhana, vaan piristävänä vaihteluna.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 09:07"]Mä oon hylänny kaikki turhat kaverit. Keskityn ennemmin hyviin ystäviin ja omaan mieheen, eli niihin, joiden kanssa mieluiten vietän aikaa
[/quote]
Miten? Ap
Minä voisin vielä lisätä, että jos joku alkaa liikaa olla vailla yhteydenpitoa, sellaista itse alan ihan huomaattamanikin välttää. N. 6 kertaa vuodessa/kaveri on hyvä, kerran kuussa maksimi.
Ns. Turhat kaverit minäkin jätin taakseni, kun tuntui ettei aika riitä edes niiden parhaiden ystävien tapaamiseen. Ei se sen vaikeampaa ole kuin että ei vaan pidä aktiivisesti yhteyttä. Ne entiset "turhat kaverit" menee enemmänkin kategoriaan "tutut" eli törmätään jonkun yhteisen tutun luona tai muissa isommissa tapahtumissa ja ihan mukava silloin on jutella, mutta ei oikeastaan enää heidän kanssaan soitella tai tavata keskenämme.
On sellaisia. Pitää silti välillä tavata, koska heillä ei ehkä ole kauheasti muitakaan. Ajattelen aina että muiden ihmisten iloksihan täällä ollaan, kävelyllä tai kahvilla käynti on pieni "vaiva".