Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttotalkoovakuutus

Vierailija
26.07.2015 |

What?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuttoa voi tehdä talkoilla. Muuttoapu on verotettava etuus. Vaikka et maksa muutosta muuttofirmalle tulee sinun ilmoittaa verottajalle talkoolaisten nimet ja maksaa heistä sotumaksut ja tapaturmavakuutus sekä ilmoittaa verotukseen saamasi hyöty.

Vierailija
2/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 07:43"]Ei muuttoa voi tehdä talkoilla. Muuttoapu on verotettava etuus. Vaikka et maksa muutosta muuttofirmalle tulee sinun ilmoittaa verottajalle talkoolaisten nimet ja maksaa heistä sotumaksut ja tapaturmavakuutus sekä ilmoittaa verotukseen saamasi hyöty.
[/quote]
LoL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, miten toimia?

Vierailija
4/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä sinun tulee maksaa, on oluet ja lihasoppa talkooväelle. Mahdollliset vahingot hoidetaan kotivakuutuksen ja kunkin omien tapaturmavakuutusten kautta.

Vierailija
5/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tehdä kunnon tarjoilut. Itse köyhänä opiskelijana menin auttamaan talkoissa, luvattiin tarjota ruuat talkoiden jälkeen.

kaikkia ei oltu edes pakattu.

päivä siellä meni, ehkä 10 h, mentiin syömään ja ensi töikseen muuttaja sanoi kaikille sitten oma lasku.

sanoin mulla ei ole lompakkoa mukana, kun lupasit tarjota ja lähdin pois.

jotain pyyteli tämänkin jälkeen, sanoin on se muuttopalkkakin maksamatta .

Vierailija
6/6 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden pakkaamatta jättäminen on suunnilleen pahin killeri, minkä muuttaja voi talkooväelle tehdä. Olen itsekin ollut sellaisessa muutossa, jossa talkoovöki pakkaa lautasia, lusikoita ja haarukoita banaaanlaatikoihin ja jätesäkkeihin (ei tietenkään yhtään kunnon muuttolaatikkoa) muuttajan kanniskellessa lastaan ohjeita antamassa. No, koko päivähän siinä tietysti meni. Aamusta iltaaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän