Miksi nykyvaatteet ovat kaikki läpinäkyviä?
Miksi on niin vaikea löytää puseroa, josta ei näy läpi? noista tavis muotiketjuista siis.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:28"]
Laatu on nykyään huonoa.. :(
[/quote]
mutta kai tuo läpinäkyvyys on tietoinen valinta? Eikö teille ihmisille tule kuuma, kun käytätte kahta paitaa päällekkäin... pakkohan sinne alle on toinen paita laittaa?
laitan aina toisen paidan alle, jonkun topin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:31"]
[/quote]
etkö hikoile?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:32"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:31"]
[/quote]
etkö hikoile?
[/quote]
riippuu kelistä. Ei ole kyllä kivaa kahta paitaa käyttää päälekkäin, mutta en näe vaihtoehtoja läpinäkyvien paitojen kanssa omalla kohdallani
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:30"]
[/quote]
mutta kai tuo läpinäkyvyys on tietoinen valinta? Eikö teille ihmisille tule kuuma, kun käytätte kahta paitaa päällekkäin... pakkohan sinne alle on toinen paita laittaa?
[/quote]
Kuule, nyt järkytyt, niin tein minäkin, mutta ei kaikki laita sinne alle mitään toista paitaa...
Ne läpinäkyvät on usein mukavan helppoja, siistejä eikä rypisty välttämättä helposti. Mut joo vois sitä olla aina monipuolinen valikoima.itse alan kyllästyä niihin napapaitoihin jo...
Naisten vaatteet ovat ohuita siksi, että liikkeet haluavat kannustaa naisia kerrospukeutumiseen (=lisää myyntiä) ja uusien vaatteiden ostamiseen, kun ne läpikuultavat heiveröiset pusakat menevät rikki. Miehet tuskin suostuisivat tuollaiseen, eikä miesten vaatteista kyllä läpi näykään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 04:30"]
[/quote]
[/quote]
Rintsikat riittää mulla.
Itse rakastan läpikuultavia ja ihonmyötäisiä asuja.