Niin kylmä, että piti laittaa pitkähihainen ja -lahkeinen pyjama päälle.
Tosi aikaisin alkoi viileä ja sateinen syksy. Huomenna kynttilöitä ja fondueta kääriytyneenä vilttiin.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:32"]Tosi aikaisin alkoi viileä ja sateinen syksy. Huomenna kynttilöitä ja fondueta kääriytyneenä vilttiin.
[/quote] voihan sen noinkin ajatella. Mitäs uitat?
[/quote]
Patonkia ajattelin ja ehkä herkkusieniä. Varmaan otetaan myös lämmittavää hehkuviiniä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:32"]Tosi aikaisin alkoi viileä ja sateinen syksy. Huomenna kynttilöitä ja fondueta kääriytyneenä vilttiin.
[/quote]
Patonkia ajattelin ja ehkä herkkusieniä. Varmaan otetaan myös lämmittavää hehkuviiniä.
Ap
[/quote]minä aattelin että aloitan joulukorttien teon huomenna.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:32"]Tosi aikaisin alkoi viileä ja sateinen syksy. Huomenna kynttilöitä ja fondueta kääriytyneenä vilttiin.
[/quote]
Ap
[/quote]minä aattelin että aloitan joulukorttien teon huomenna.
[/quote]
Ajattelitko ottaa itse kuvia? Aamusella saisi kivoja kuvia yöpakkasista ja kasveista.
Takkaa varmaan poltellaan huomenna. Lämmittää ihanasti.
Ap
Mä ajattelin tehdä joululaatikot valmiiksi. Ehkä soitetaan joululauluja ja tekaistaan yksi pellinen joulutorttuja.
Meille varastoitu niistä parin päivän helteistä vissiin taas lämpöä ku edelleen sisällä +26. Ja mä just tykkäisin kun ois sisäl niin viileetä että vois laittaa kunnon pyjaman päälle :D Pihalla saa olla lämmin mut yöllä sisällä se on ihan yök!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 00:32"]Tosi aikaisin alkoi viileä ja sateinen syksy. Huomenna kynttilöitä ja fondueta kääriytyneenä vilttiin.