Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa ulkopuolisena jos pariskunta " tekee" eroa?

Vierailija
01.03.2022 |

Mistä merkeistä huomasit, että lähipiirissä joku pariskunta " teki" eroa?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonkulku ei toiminut pariskunnan välillä 

Vierailija
62/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kaverimies alkoi selkeästi katsella kadulla naisia sillä silmällä ja pyysi multa kädestä pitäen esittelyn, että miten käytän deittiappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin siitä, kun pariskunta piti lapsensa syntymäpäivät, he olivat toisistaan niin kaukana kuin pystyivät. Eivät jutelleet, eivät huomioineet toisiaan. Ero tuli 

Olen huomannut saman. Mulla veli tuli perheensä kanssa meidän lapsen syntymäpäiville, ja tunnelma veljen ja vaimonsa välillä oli jäätävä, ja sama toistui jouluna. Se oli kuin vaivaannuttavaa teatteria. Erosivat muutaman kuukauden päästä, eikä ollut yllätys sen tunnelman jälkeen, ja muutenkin. Veljeni vaimo oli nihkeä tiukkapipo, aina arvostelemassa tai passuuttamassa veljeäni, kaiken piti mennä hänen päänsä mukaan ja olla täydellistä. Että en yhtään ihmettele ettei veli jaksanut enää. Ei ollut onnellinen eikä rento oma itsensä siinä. 

Vierailija
64/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ero tulossa. En usko että sitä näkee ulkopuoliset, koska olemme ihan hyvissä väleissä. Olemme vain kasvaneet erillemme, tai ehkä emme koskaan edes kasvaneet yhteen. En ole edes puhunut tästä kenellekään, en tiedä onko mies puhunut. Eroamme pikkuhiljaa lasten takia. Ulospäin kaikki näyttää melkein normaalilta, teemme asioita yhdessä, juttelemme, näemme ystäviä. Ainoa mistä joku saattaa tajuta, on jos mies yrittää osoittaa hellyyttä, enkä itse lähde mukaan. Hänelle ilmeisesti on tärkeämpää näyttää onnelliselta ulospäin ja itse en halua kuitenkaan teeskennellä. 

Vierailija
65/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jo eron merkkejä ilmassa. Kunnes päätettiin, että rakennetaan talo. Nyt on hieno talo. Ei rakkautta, ei seksiä.. Vain kulissit, joita en jaksa enää pitää yllä

Vierailija
66/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomasin siitä, kun pariskunta piti lapsensa syntymäpäivät, he olivat toisistaan niin kaukana kuin pystyivät. Eivät jutelleet, eivät huomioineet toisiaan. Ero tuli 

Tämäkin on niin yksilöllistä. Jotkut saattavat keskittyä juhlissa vieraiden viihdyttämiseen, sen sijaan että keskustelisivat puolisonsa kanssa (jota näkevät joka päivä). Itse en tämän perusteella osaisi tehdä johtopäätöksiä jonkun parisuhteen tilasta.

Vierailija
67/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli jo eron merkkejä ilmassa. Kunnes päätettiin, että rakennetaan talo. Nyt on hieno talo. Ei rakkautta, ei seksiä.. Vain kulissit, joita en jaksa enää pitää yllä

No miksi ryhdyitte siihen jos meni jo huonosti?

Vierailija
68/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa olla sellainen tilanne, että ero alkaa olla varteenotettava vaihtoehto niin ei ainakaan kannata alkaa miettimään typeriä keinoja joilla pelastaa suhde... Kuten lemmikki tai yksi lapsi lisää 

Vierailija
69/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultiin, että jokin uusi toisi parempaa

Vierailija
70/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se arvostuksen puute ja negatiivisuus 

Vierailija
71/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei aina voi mistään. Itselläni oli ihan hirveä ex joka alisti minua ja käski näyttäytymään iloiselta ja en saanu ikinä sanoa hänelle mistään vastaan. Jos en näin käyttäytynyt, niin varmasti taas hänen huutonsa jälkeen muistin pitkään, että niin ei hänelle tehdä.  Eli kaikki piti meitä onnellisena. Sitten kaveripariskuntana oli mies ja nainen, jotka piikittelivät toisiaan armotta ja mököttivät ja riitelivät ihan rehellisesti,  jos toisen käytös ei miellyttänyt. Arvatkaa kumpi pari on eronnut ja kumpi edelleen yhdessä?

Vierailija
72/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä merkkejä on ollut omassa lähipiirissä

-Juhlakäytös: Nainen juo ja bailaa näkyvästi, mies on hillitympi. Eivät puhu juuri toisilleen. Erikseen nähtynä myös mies juo tavallista enemmän ja avautuu suhteen ongelmista

-Se ettei paria näe enää missään yhdessä

-Jommallakummalla uusi kaveripiiri, jossa myös vastakkaista sukupuolta

-Jompikumpi käyttäytyy kuin ei olisi parisuhteessa, kiehnää ja flirttailee vieraan kanssa

-Riitaisa tai outo tunnelma, kun menet kylään on olo että tulit keskelle jotain kummallista

-Liioitellut kulissit, joku älytön kallis taloprojekti tai lomamatka, joilla pari yrittää pelastaa suhteen

-Pari tuntuu alusta, alkaen epäsopivalta toisilleen tai jompikumpi on täysi mulkku tai muuten sellainen jota ulkopuolelta ihmettelee 

Vierailija
73/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että jompi kumpi sanoi niin. Ei sitä oikeasti mistään muusta tiedä, ja tuokin merkki voi pettää.

Ja mitä väliä edes, mitä se muille kuuluu, ap-kyttä.

Tavallaan se kuuluu muillekin, sillä eronneen pariskunnan ystäväpiiri menee usein uusiksi. Näin olen kuullut. Ihmiset katsovat, etteivät voi olla lojaaleja molemmille tai jotain sen tapaista.  Tai ehkä eronneet eivät halua kohdata toisiaan tuttujensa luona.

Vierailija
74/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä merkkejä on ollut omassa lähipiirissä

-Juhlakäytös: Nainen juo ja bailaa näkyvästi, mies on hillitympi. Eivät puhu juuri toisilleen. Erikseen nähtynä myös mies juo tavallista enemmän ja avautuu suhteen ongelmista

-Se ettei paria näe enää missään yhdessä

-Jommallakummalla uusi kaveripiiri, jossa myös vastakkaista sukupuolta

-Jompikumpi käyttäytyy kuin ei olisi parisuhteessa, kiehnää ja flirttailee vieraan kanssa

-Riitaisa tai outo tunnelma, kun menet kylään on olo että tulit keskelle jotain kummallista

-Liioitellut kulissit, joku älytön kallis taloprojekti tai lomamatka, joilla pari yrittää pelastaa suhteen

-Pari tuntuu alusta, alkaen epäsopivalta toisilleen tai jompikumpi on täysi mulkku tai muuten sellainen jota ulkopuolelta ihmettelee 

Tässä monta kohtaa joihin itse olen nyt kiinnittänyt huomiota.. kuten tuo älytön kallis taloprojekti.. eräät tutut

Vierailija
75/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon voi sentään myydä, jos sinne ei tee mieli jäädä. Jotkut saavat vielä yhden lapsen tarkoituksena paikata avioliitto, mutta se on huono tapa. Lapsi mutkistaa konfliktia entisestään.  Tutut ovat kertoneet näistä tilanteista.

Vierailija
76/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Mulla veli tuli perheensä kanssa meidän lapsen syntymäpäiville, ja tunnelma veljen ja vaimonsa välillä oli jäätävä, ja sama toistui jouluna. Se oli kuin vaivaannuttavaa teatteria. Erosivat muutaman kuukauden päästä, eikä ollut yllätys sen tunnelman jälkeen, ja muutenkin. Veljeni vaimo oli nihkeä tiukkapipo, aina arvostelemassa tai passuuttamassa veljeäni, kaiken piti mennä hänen päänsä mukaan ja olla täydellistä. Että en yhtään ihmettele ettei veli jaksanut enää. Ei ollut onnellinen eikä rento oma itsensä siinä. 

Eroon tarvitaan aina kaksi, eiköhän syytä ole sun veljessäkin. 

Vierailija
77/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta ei tehnyt enää mitään yhdessä. Sitten toinen myös jättäytyi koko ajan pois juhlista ym

"Jättäytyi pois juhlista"? Vai oliko hän pois vain niistä juhlista, joissa sinä olit? Ehkä hän kävi kaikissa muissa yhdessä puolisonsa kanssa.

Niin eivät käyneet missään juhlissa yhdessä. Ei meillä, eikä muualla. Vaimo oli aina kipeänä. Luulin jo, että hän on vakavasti sairas. Ilmoittivat sitten erosta myöhemmin. 

Eli kyllä, varmasti olivat jo eroa hautoneet, eikä vaimoa kiinnostanut lähteä yhdessä 

Onhan se varmaan ikävää teeskennellä onnellista paria toisille, jos asiat ovat huonosti.

Vierailija
78/114 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän eroa ei kukaan osannut arvata. En minäkään. 

Vierailija
79/114 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kerrottu toisen osapuolen puolelta. Nyt odotan että koska tapahtuu.

Kunhan vaan sanoo noin että annat helpommin. Ukkomiesten ykkösvaleet;  Ollaan eroamassa, olen just eronnut.

Vierailija
80/114 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu kaverimies alkoi selkeästi katsella kadulla naisia sillä silmällä ja pyysi multa kädestä pitäen esittelyn, että miten käytän deittiappia.

Erosivatko, vai kaipasiko elämään jännitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi