opeta tyttöä
Kommentit (29)
Laitat kätesi peniksen ympärille terskan alle ja puristat ja nykäiset terävästi ylöspäin. Toisella kädellä voit tunnustella kiveksiä ja puristaa niitä täysillä kahden sormen välissä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:40"]Eikö toi puristaminen satu.?
[/quote]
Ei, penis on aika tunnoton elin ja vain reilut otteet tuntuu.
Hampailla raavit terskaa ja vartta.
Nuole kyrvän vartta ensin, sen jälkeen ota se suuhun ja ime, niin että tulee puristat huulillasi. Kun imet käytä samalla myös kieltäsi, liiluttelemalla sitä ylhäältä alas ja siviulle. Käytä käsiä samalla, tai vaan toista kättä. Voit myös kosketella ja puristella pakaroita. Muista myös koskea kiveksiin, mitä lähempänä tuleminen voit koventaa hiukan otteita. Luck!;)
Ps. Sorry kaikki kirjotus virheet...:D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 01:53"]
Mikä tuleminen?
[/quote
Kotiin tuleminen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 00:31"]Kiihottko mies rinnoista?
[/quote]
Ei. Miehet pitävät rintoja hyvin ei seksuaalisena vartalonosana naisessa.
Kaksin käsin kiinni ja puristelet makkaroita.
Anna poikaystäväs runkata itse. Et koskaan opi yhtä hyväksi.
Oisko kiva jos runkattaisiin toisiamme?
Jännittää eka kerta
Paljon silikonipohjaista liukastetta (ei kuivu kesken kaiken ja on ihanan pehmeää) ja napakasti, mutta hellästi vetelet ylös ja alas, esinahan kanssa alkuun. Hivele kämmenellä terskaa, pyörittele käsiäsi ja tee kiertoliikettä, hiero palleja hellästi, mutta älä kutittavasti. Hiero kullin vartta molemmin käsin ylös ja alas, runkkaa niin, että pikkusormi, nimetön ja keskisormi puristaa ja etusormi ei, näin et hinkkaa terskaa liikaa (paitsi jos miehellä iso kulli). Käytä mielikuvitusta ja ole rauhallinen, liian raju ja nopea liike turruttaa. Purista tyvestä enemmän, kuin kärjestä, vaatii hiukan harjoittelua, mutta toimii paremmin, kuin tasainen puristus. Ja muista lisätä liukasteita heti jos vähänkin kuivuu. Kuiva käsi ei tunnu niin hyvältä, kuin kostea.
En mä ainakaan opeta sua, kun en itse hyödy siitä. Jos teet sitä mulle, niin mä voin opettaa siinä samalla käytännössä. Opit parhaiten.
Muista rasvata sormet ennen kuin työnnät ne pyllyyn.