Onko muilla takareisissä ja pepussa kysely
Alkaa ahdistamaan ja vie itsetunnon , olin just treenannut pepun rantakuntoon ja nyt yhtäkkiä onkin ilmaantunut selluliittia pepun alueelle ja takareisiin :(
Kommentit (15)
Mulla ilmaantui pyllyyn punaista ihottumaa laajalle alueelle just kun olin itsekin ajatellut että vihdoin voin olla itseeni tyytyväinen bikineissä ja pylly hyvässä kunnossa :( . Ne haaveet meni, en todellakaan mene läisköisen ihottuma pyllyn kanssa minnekään tai sitten jos menen niin joudun peittämään sen ja sekin harmittaa kun vihdoin sain itseni siihen kuntoon että olisin ollut tyytyväinen.
Kaikilla sitä luulisi jonkin verran olevan...
Vierailija kirjoitti:
Ai kyselyä?
Kyselempähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Hesari just joku viikko julkaisi, että 90%:lle naisista sitä tulee jossain vaiheessa elämää. Nuoremmilla, hoikemmilla ja urheilullisemmilla, joilla ei ole erityistä selluliittipeppuperimää sitä on siihen nähden vähän kun sitten iän karttuessa lopulta päästään tuohon 90%:iin. Mulla on lähes huomaamattomasti vaikka raskausaikoina paino on jonkin verran vaihdellut ja rasvaa on juuri tuolla takareisien alueella vähän. Jos jännitän pakaraa ja työnnän toista jalkaa taasepäin saan vähän sellua erottumaan, muttei paljon kyllä ole.
Miehillä taas rasva tiivistyy jotenkin toistepäin, joten heillä se kudoksen epätasaisuus ei näy ulospäin yhtä usein kuin naisilla vaikka kudos olisikin ihan yhtä epätasaista.
En ole niin tarkkaan itseäni syynännyt mutta on varmaan. Treenaan pääasiassa muista syistä kuin ulkonäön takia.
”Onko muilla takareisissä ja pepussa kysely”
Ei ole. Ei kirjoitettuna eikä tallenteena.
Olen juuri paskalla, eikä kyllä pyttyyn turahtanut minkäänlaista kyselyä, ainoastaan läjä haisevaa paskaa.
Tosielämä harvemmin on kuin Instagram
Jos ei vielä ole niin luultavasti tulee .
Onhan sitä, onneksi on myös aika monilla muilla, myös joillan kauniilla malleilla ja Hollywood-tähdillä.
Tuli jo 20-vuotiaana vähän vaikka olin silloin tosi hoikka. Mikään liikunta tai hinkkaaminen ei sitä vähentänyt, mutta ei onneksi tullut lisääkään. 20 vuotta myöhemmin sitä on edelleen, mutta minusta se sama määrä mitä silloin alussa. Onko tämä nyt sitten hyvää vai huonoa tuuria :D?
Tästä syystä en ole ollut rantakunnossa ikinä enkä kai tulekaan olemaan.
Ei minun pepussani ainakaan ole mitään kyselyä.