Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huomenna alkaa uusi elämä ja laihdutus!
25.07.2015 |
Nimim. kippasin juuri suuhun sipsipussin, suklaadonitsin, karkkipussin, pullon limpparia ja grilled cheese -leivän. Tätä itseinhon määrää.
Kommentit (47)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ruoka tärkeintä, liikunta ei välttämättä.
Onneksi vasta huomenna. Tänään voit antaa itsellesi luvan possuilla oikein kunnolla!
Mitä aapelle kuuluu? Onnistuitko vapautumaan kiloista ja putosiko painosi 55 kilosta esimerkiksi 50 kiloon?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 14:26"]Nää sun kirjoitukset on suoraan kun mun kirjoittamia. Oon 23v, 171/56. Laihdutan kokoajan, aikomuksena painaa alle 50. Ahmin itsekin, tiedostan ongelmani mutten halua myöntää kenellekkään että mulla on syömishäiriö. Ahmin eilen ja tänään ajattelin syödä vähän, ensi viikolla olen taas syömättä useamman päivän. Pyrin syömään 1-2 kertaa viikossa. Muuten ruokin kehoani nesteillä. [/quote] Näin siinä käy kun yrittää puhua: kukaan ei ota tosissaan.
[/quote]
Minun kohdalla tää alkoi, kun menetin työpaikkani sairastelun takia ja olen sairaslomalla muista syistä. Ei ole oikeastaan ystäviä, ainoa tapa miten saan elämäni pidettyä kasassa, on hallita jotain. Tässä tapauksessa painoa ja syömistä. Saan tästä mielihyvää itselleni, vaikka sitä en kenellekkään myönnä. On perhe kysellyt laihtumisestani, mutta olen kertonut vain urheilevani paljon.
En halua masentua ja siksi teen tätä. Koen onnistuvani edes jossain, kun muu elämä on päin helvettiä..
Täällä on helppo kirjottaa anonyyminä, eikä kukaan minua tunnista.