Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaisten äitien luomuperhe: isä yöt maadoitusjohdolla kiinni patterissa?

Vierailija
25.07.2015 |

http://www.kalajokilaakso.fi/44155/luomuperhe-elaa-niin-kuin-luonto-heidat-tarkoitti

Erkki liittää itsensä maadoitusjohdolla vesikiertoiseen lämpöpatteriin? Sydänkohtaukseen cayennepippuria? Maitohappobakteerimehua? Eikä tietenkään rokotuksia ja toinen kotisynnytys edessä.

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:23"]

Minusta on hyvä jos syö terveellisesti ja pitää itsestään huolta. Olisin itsekkin voinut synnyttää kotona, kahdessa synnytyksessäni ollaan menty oppikirjan mukaan, juuri niikuin kätilö on halunnut ottamatta huomioon tuntojani ollenkaan. Mitään kivunlievityksiä en saanut ja kätilöstä ei ollut mitää hyötyä vaan enemmänkin haittaa. Ehkä heillä menee vähän överiksi tuo hippeys mutta on helppo tuomita kun ette ole ottaneet asioista itse selvää, uskotte vain kaiken mitä viranomaiset suosittelevat.

[/quote]

Asioista selvää ottaminen = internetin roska- ja salaliittosivujen selaus yhdistettynä heikkoon älykkyystasoon ja kyvyttömyyteen edes ymmärtää lukemaansa.

Vierailija
142/142 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 05:00"]

Tuossa jutussa sanotaan, että Erkin pirtelöön tarvitaan kollageenia. Kertokaa, mistä saa kollageenia tuubeissa/pulloissa luomupirtelötarpeisiin :D

[/quote]

Esim iherbista ja suomessa luontaistuotekaupoista, suomesta saa nykyään ruohonjuuresta vaikkapa kalakollageenijuomaa.

Jotkut käyttää nautakollageenia, neocell, mutta se marine collagen on kai yleisin nykyään. Ja se ihan oikeasti vaikuttaa ihon kuntoon, kannattaa kokeilla, jos on ohut, kuiva tai ryppyinen iho. Aasiassa melkolailla kaikki naiset käyttää kollageenia, siksi niillä on sellainen hohtava kaunis iho vanhanakin.

Mulla se vaikutti ihon elastisuuteen niin paljon, ettei mulla ole ollut roikkkuvia rintoja sen käytön jälkeen, vaan niistä tuli kiinteät ja pystyt, mulla on aika isot rinnat ja ne roikkui ennen jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä