Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias poika on ihastunut minuun

Vierailija
25.07.2015 |

Tänä vuonna 17 vuotta täyttävä poika on hyvin ihastunut minuun. Olemme tekemisissä yhteisen musiikkiharrastuksen kautta.
Näen sen hänen käytöksestään, katseistaan, suorasukaisista ehdotuksista, jakamattomasta huomiosta. Olen itse 21.
Hän ei vaikuta 17-vuotiaalta, vaan hyvin fiksulta, kypsältä ja huumorintajuiselta. Totta kai itse ymmärrän, että ikäero on ihan liian iso, enkä pysty edes kuvittelemaan että vastaisin hänen tunteisiinsa, mutta on myös vaikeaa olla olematta immarreltu huomiosta.
Välill saan hyvin suorasukaisia seksuaalisia ehdotuksia, jotka kuittaan vaivaantuneella naurahduksella.
Mitään ratkaisua tilanteeseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota että se täyttää 18 ja sit tee mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa villiä teiniseksiä mutta muistakaa ehkäisy.

Vierailija
4/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:51"]Odota että se täyttää 18 ja sit tee mitä haluat.
[/quote]

Jopa silloin ikäero (5 vuotta) tuntuu liian suurelta.

ap

Vierailija
5/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Odota. Kyllä ne kuumimmatkin tunteet ajan kanssa viilenee.

Vierailija
6/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

p

Vierailija
7/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tilanne on ahdistava. Työni puolesta olen tekemisissä nuorten 14-18v kanssa ja suurin osa poikia. En puhu mistään lukemattomista pojista jotka ovat ihastuneet minuun mutta yksikin oli jo liikaa. Valitettavasti näiltä asiakkailtani tuli Facebook kaveripyyntöjä ja seurasivat minut instagramissa. Kun en hyväksyt ja en huomioinut niin tapaamis käynnillä vaativat selitystä ja oloni oli kiusaantunut. Siinä vaiheessa kun julkaisin kuvan miehestäni ja minusta pojat kommentoivat että mieheni näyttää epäilyttävältä ja minun pitäisi olla varovainen. Se oli viimeinen pisara ja pojat menivät sitten toiselle työntekijöille asiakkaiksi ja onneksi se asia järjestyi. Nykyään asun toisella paikkakunnalla ja otin avioliiton myötä mieheni sukunimen käyttöön. Sinun tilanteessa kannattaa olla välinpitämätön eikä osoittaa mitään huomiota hänelle. Pieni hymy ja poika voi ihastuneena luulevan sen olevan muutakin. Ehkä voisit sanoa hänelle suoraan ettet ole kiinnostunut sillä mitä pidempään olet hiljaa sitä enemmän poika saattaa luoda haavekuvia ja pettyy.

Vierailija
8/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ap!!

Vierailija
9/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:00"]Tuollainen tilanne on ahdistava. Työni puolesta olen tekemisissä nuorten 14-18v kanssa ja suurin osa poikia. En puhu mistään lukemattomista pojista jotka ovat ihastuneet minuun mutta yksikin oli jo liikaa. Valitettavasti näiltä asiakkailtani tuli Facebook kaveripyyntöjä ja seurasivat minut instagramissa. Kun en hyväksyt ja en huomioinut niin tapaamis käynnillä vaativat selitystä ja oloni oli kiusaantunut. Siinä vaiheessa kun julkaisin kuvan miehestäni ja minusta pojat kommentoivat että mieheni näyttää epäilyttävältä ja minun pitäisi olla varovainen. Se oli viimeinen pisara ja pojat menivät sitten toiselle työntekijöille asiakkaiksi ja onneksi se asia järjestyi. Nykyään asun toisella paikkakunnalla ja otin avioliiton myötä mieheni sukunimen käyttöön. Sinun tilanteessa kannattaa olla välinpitämätön eikä osoittaa mitään huomiota hänelle. Pieni hymy ja poika voi ihastuneena luulevan sen olevan muutakin. Ehkä voisit sanoa hänelle suoraan ettet ole kiinnostunut sillä mitä pidempään olet hiljaa sitä enemmän poika saattaa luoda haavekuvia ja pettyy.
[/quote]

Juuri tällaista saan itsekin kuulla: vähättelyä poikaystävästäni ("milloin sä dumppaat ton luuserin") , tivaamista miksi en vastaa viesteihin yms. Tavallaan käy sääliksi poikaa, mutta huomiotta jättäminen lienee ainoa vaihtoehto...
ap

Vierailija
10/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisi ihanaa saada pitää tää huipputyyppi kaverina, koska ikäerosta huolimatta meillä todella synkkaa kaverimielessä. Lienee tosin mahdotonta nyt.

ap

Vierailija
11/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:00"]

Tuollainen tilanne on ahdistava. Työni puolesta olen tekemisissä nuorten 14-18v kanssa ja suurin osa poikia. En puhu mistään lukemattomista pojista jotka ovat ihastuneet minuun mutta yksikin oli jo liikaa. Valitettavasti näiltä asiakkailtani tuli Facebook kaveripyyntöjä ja seurasivat minut instagramissa. Kun en hyväksyt ja en huomioinut niin tapaamis käynnillä vaativat selitystä ja oloni oli kiusaantunut. Siinä vaiheessa kun julkaisin kuvan miehestäni ja minusta pojat kommentoivat että mieheni näyttää epäilyttävältä ja minun pitäisi olla varovainen. Se oli viimeinen pisara ja pojat menivät sitten toiselle työntekijöille asiakkaiksi ja onneksi se asia järjestyi. Nykyään asun toisella paikkakunnalla ja otin avioliiton myötä mieheni sukunimen käyttöön. Sinun tilanteessa kannattaa olla välinpitämätön eikä osoittaa mitään huomiota hänelle. Pieni hymy ja poika voi ihastuneena luulevan sen olevan muutakin. Ehkä voisit sanoa hänelle suoraan ettet ole kiinnostunut sillä mitä pidempään olet hiljaa sitä enemmän poika saattaa luoda haavekuvia ja pettyy.

[/quote]

Vaikutat aika tiukkapipolta. Et sitten kypsänä ihmisenä osannut antaa pojille mahdollisuutta, mistä tiedät vaikka olisit nauttinut? Ja voihan olla että miehesi tosiaan on epäilyttävän näköinen, itse et sitä välttämättä huomaa, mutta kannattaa olla varovainen.

Vierailija
12/12 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta joo... Mene pervo nukkumaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme