Voiko 6v laittaa häihin valkoista mekkoa?
Otsikossa jo kysymys. Paniikki kun kaikki muut mekot pieniä. Voiko lapsi mennä valkoisella?
Kommentit (19)
En tiedä mutta Xenias day- blogi osaa varmasti neuvoa. Hänellä on pettämätön tyylitaju.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:28"]Jos sulhasen nimi on Muhammed, niin hän saattaa luulla kyseistä lasta morsiammeksi.
[/quote]
Joo ei ole muhammed! Ja kyseessä on itseasiassa hääjuhla. Naimisiin ovat menneet jo aiemmin. Onko tosiaan näin ettei lapsellekaan voi laittaa valkoista? Voi mitä hittoa mä nyt keksin!
Ap
Mun mielestä voi, jos on esim. kengät ja joku huivi/neuletakki jotain muuta väriä.
Meidän häissä oli 10-v. tyttö valkoisessa eikä mua haitannut ainakaan yhtään. T: morsian
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:28"]Jos sulhasen nimi on Muhammed, niin hän saattaa luulla kyseistä lasta morsiammeksi. [/quote] Joo ei ole muhammed! Ja kyseessä on itseasiassa hääjuhla. Naimisiin ovat menneet jo aiemmin. Onko tosiaan näin ettei lapsellekaan voi laittaa valkoista? Voi mitä hittoa mä nyt keksin! Ap
[/quote]
Ei valkoista edes lapselle. Ostakaa uusi mekko. Tai anna kun arvaan, häät ovat huomenna eikä tullut mieleen sovittaa vaatteita ennen kuin tänä iltana.
No hitto, kyllä voi! Ihan mahdottomaks menny. Laita vyöksi pitkä värillinen huivi tms, josta saat taakse ison rusetin.
Näyttää sitten ihan morsiusneidolta minustakin. En pukisi omaa lasta valkoiseen edes värikkäiden asusteiden kanssa
No ihan hyvin voi, älä ap panikoi :) Joku toisen värinen neuletakki ja kengät vaan ettei ihan kokovalkoisissa ole.
Kyseessä on 6-vuotias LAPSI, miksi ei voisi pukeutua valkoiseen? Valkoinen on juhlava väri ja ei mielestäni morsiamella ole nokan koputtamista, jos lapsella on valkoinen mekko. Ja eihän morsian välttämättä ole pukeutunut edes valkoiseen :D
Meillä häihin meno viikon päästä ja aioin pukea lapsilleni kaapista valkoiset mekot.Kysyin morsiusparilta asiaa ja se oli heille ok.
Minusta valkoinen väri on kaikkein paras lapsimorsiammelle. Vanhempana naimisiin meneville ei neitsyyttä korostava väri sovi, ihan käytännön syistä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:12"]Minusta valkoinen väri on kaikkein paras lapsimorsiammelle. Vanhempana naimisiin meneville ei neitsyyttä korostava väri sovi, ihan käytännön syistä.
[/quote]
Lapsimorsian? Me asutaan suomessa ja täällä ei moisia ole. Ällö pervo.
Mun mielestä lasten kohdalla voi vähän oikeaista näitä ei valkoista - pitää olla mustat vaatteet.
Lapselle voi vallan mainiosti laittaa valkoisen mekon, jos laittaa vaikkapa värillisen nauhan vyötärölle ja värillisen neuletakin. Hiuksiin värillisen rusetin tms.
Käsittääkseni lasten kohdalla se ei ole niin tarkkaa.
Voi. Tietysti jos häissä on pieni (alle 12v.) morsiusneito niin ei nyt mitään megatylliunelmaa ei-niin-tärkeässä roolissa olevalle laita. Mutta simppeli valkoinen silloinkin ok.
Eikös kuka vaan saa pukea valkoista jos kysyy morsiammelta luvan? Niin mitä jos kysäiset, tuskin on ongelma jos ei ihan kauhea bridezilla ole vastassa
Oisko sulla kaunista huivia! Sido siitä kaunis vyö mekkoon, rusetti selkäpuolelle! Näin saat helposti väriä mekkoon!
Kyllä, jos hän on morsiusneito. Muuten ei.