Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Peukut ovat ihan sairaan koukuttavia!!!
25.07.2015 |
Pahuksen AV. Noiden peukkujen takia tämän palstan jättäminen on niin tuskaisen vaikeaa. Paitsi että niiden klikkailu on jo itsessään addiktoivaa, syntyy myös pakkomielle käydä tarkistamassa onko oma hyvä kommentti saanut yläpeukkuja tai joku provoläppä kerännyt mahtavan saaliin alapeukkuja. Peukut tuovat tähän palstaan aivan oman, interaktiivisen viehätyksensä. Muut palstat eivät oikein tunnu enää miltään kun on kerran päässyt AV:lle peukuttelemaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa