Pissattaa yöllä sängyssä - pissaatko koskaan lattialle?
Jos et yöllä jaksa lähteä pissalle, pissaatko koskaan sängystä lattialle?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:36"]Parketti kupruilee pissan vuoksi.
[/quote]
Totta, siksi meillä on muovilattiat lasten huoneissa.
No en todellakaan. Vessa on noin 5 metrin päässä, ei voi niin paljoa väsyttää ettei jaksa sinne kävellä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:19"]No en todellakaan. Vessa on noin 5 metrin päässä, ei voi niin paljoa väsyttää ettei jaksa sinne kävellä.
[/quote]
Jos on kuolemanväsynyt?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:19"]No en todellakaan. Vessa on noin 5 metrin päässä, ei voi niin paljoa väsyttää ettei jaksa sinne kävellä.
[/quote]
Jos on kuolemanväsynyt?
[/quote]
Sitten ei illalla kannata juoda paljoa ja käy iltapisulla.
En. Teetkö sä ap näin? Jos joo niin asut yksin? Miten aamulla siivoat lammikon? Eikö lattia kärsi hapokkuudesta, mitä materiaalia lattiasi on?
Hävettää tunnustaa, mut kai näin anonyymisti voi.. mulla on yöastia vaikka ihan normaali olen. Ei kai kukaan vain lattialle lirittele?
no ei se vaan käy, lattialle en kuse
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:20"]Hävettää tunnustaa, mut kai näin anonyymisti voi.. mulla on yöastia vaikka ihan normaali olen. Ei kai kukaan vain lattialle lirittele?
[/quote]
Voithan kaataa yöastian lattialle pissan jälkeen.
AP
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:22"]Minulla parkettia makkarissa.
AP
[/quote]
Vastaa kaikkiin kysymyksiin!
Sehän haiseekin ihan kauhealle jos koko yön siinä on.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:23"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:22"]Minulla parkettia makkarissa.
AP
[/quote]
Vastaa kaikkiin kysymyksiin!
[/quote]
Asun gf:n kanssa. Kikkeliä työnnän peiton alta ulos vähän ja sitten lorotan. Monesti pieraisen samalla, koska se lisää suihkun painetta. Aamulla avaan tuuletusikkunan ja heitän puulastuja pissan imetyksen.
Pissaan, tietenkin. Laminaatti on siitä kohdasta kohonnut ja värjääntynyt kusestani, mutta eiköhän vuokranantaja ymmärrä kun selitän asianpois muuttaessa.
Itse en sentään tuota tee, mutta lapset kyllä. En siitä viitsi raivota, mieluummin lattia märkänä kuin sängyt. Lasten huoneissa ei tietenkään ole mattoja. Vuoroaamuin luuttuamme lattiat miehen kanssa. Ei se nyt niin iso homma ole. Meillä on muovimatto lasten huoneissa.
Miksi pitäisi kusta lattialle kun voi kusta sänkyyn?
Parketti kupruilee pissan vuoksi.