Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko ulosotossa?

Vierailija
25.07.2015 |

Kaikki, joilla velkoja/laskuja mennyt ulosottoon, niin:

Paljonko velkaa on ulosotossa? Onko maksusopimusta vai ulosmitataanko ne suoraan palkasta? Käyttekö kuitenkin töissä? Onko aikomusta maksaa velat joskus vai oletko jo luovuttanut asian suhteen? Tietääkö perheenne, kaverinne, sukulaiset?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei velkaa! :)

Vierailija
2/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32tuhatta euroa.Olen työt lopettanut kokonaan ja nostan kaikki mahdolliset tuet.Välillä teen pimeästi töitä.Ikää mulla on 32 eli aika kalliiksi tulee valtiolle mun elämä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen, miten olet saanut tuon velkasumman aikaiseksi?

Vierailija
4/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:45"]

32tuhatta euroa.Olen työt lopettanut kokonaan ja nostan kaikki mahdolliset tuet.Välillä teen pimeästi töitä.Ikää mulla on 32 eli aika kalliiksi tulee valtiolle mun elämä :D

[/quote]

Ei tosiaan työnteko kannata, kun ulosoton suojaraja on niin matala, onko se nyt 680 e, korjatkaa, jos tämä tieto on väärä. Siitä kun vähentää vuokran, ei kyllä jää juurikaan mitään käteen. Jos tekee matalapalkkaisia töitä, saako edes ulosoton korkoja ja kuluja työnteolla katettua. Kannattaisi nostaa ulosoton suojaraja tonniin ja laskea ulosoton käsittelykuluja, niin työnteko kannattaisi edes jossakin määrin, eikä tarvitsisi mennä sen lisäksi kerjuulle. Nykyään tilanne on se, että työnteosta huolimatta ulosoton asiakas joutuu elättämään itsensä sosiaaliturvalla, ilmeisesti toimeentulotuella. Kunta tai valtio joutuu maksamaan ulosoton asiakkaan elämisen, vaikka tekisi töitä ja pitkääkin päivää.

Vierailija
5/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

46,1 miljoonaa euroa.

Vierailija
6/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne ulosmittaa palkasta kuin kolmasosan eli mikä ihmeen suojaosuus, jos jää 3000 käteen, niin maksaa 1000 e ulosottoon?

Vierailija
7/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

28t kokonaisuudessaan, pelkät pääomat 9000€ joihin korkoa koron päälle ja tadaa! Kusessa ollaan. Jos maksaisin uo:n kautta 100€/kk, tulisi käsittelymaksuja n 20€ per kerta eli tuosta jos laskee niin eipä kannata. Velkasumma tavallaan kasvaisi. Eli istumpa koulun penkillä, odotan vuotta 19 että edes osa veloista poistuu. Velkaa tuli aikoinaan kun mies otti mun nimissä vaikka mitä ja 18 kesäisenä kun ei osannut pitää puoliaan.

Vierailija
8/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

120.000 about. Palkasta menee kuukausittain noin tonni. Enpä viitsi kauheasti ajatella koko asiaa, koska tulis epätoivo muuten. Takauslainaa makselen, maksettu jo yli 10 vuotta ja saman verran vielä edessä.

Vierailija
9/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:17"]eihän ne ulosmittaa palkasta kuin kolmasosan eli mikä ihmeen suojaosuus, jos jää 3000 käteen, niin maksaa 1000 e ulosottoon?
[/quote] Siellä on käytössä sellanen herrojen sopimuspeli että voi sopia jonkun summan, 1/3 osan tai vittumaisella tyylillä käteen vain suojaosuus. Riippuu aina uon mielentilasta mitä se hyväksyy.

Vierailija
10/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€.

Vierailija
11/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2360 euroa suunnilleen
Kai ne tulee viel maksettuu

Vierailija
12/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 8000€ puolitoista vuotta sitten. Palkasta ulosmitattiin ja nyt velat on maksettu

Vierailija
13/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
14/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku, jos on maksusuunnitelma ulosoton kanssa eli maksaa vapaaehtoisesti, niin kun alkuperäiset luottotietomerkinnät poistuvat, niin näkyykö tämä maksusopimus luottotiedoissa, vaikka velka ei vielä silloin, kun merkinnät poistuvat olisikaan vielä kokonaan maksettu?

Vierailija
15/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:45"]

[/quote]

Ei tosiaan työnteko kannata, kun ulosoton suojaraja on niin matala, onko se nyt 680 e, korjatkaa, jos tämä tieto on väärä. Siitä kun vähentää vuokran, ei kyllä jää juurikaan mitään käteen. Jos tekee matalapalkkaisia töitä, saako edes ulosoton korkoja ja kuluja työnteolla katettua. Kannattaisi nostaa ulosoton suojaraja tonniin ja laskea ulosoton käsittelykuluja, niin työnteko kannattaisi edes jossakin määrin, eikä tarvitsisi mennä sen lisäksi kerjuulle. Nykyään tilanne on se, että työnteosta huolimatta ulosoton asiakas joutuu elättämään itsensä sosiaaliturvalla, ilmeisesti toimeentulotuella. Kunta tai valtio joutuu maksamaan ulosoton asiakkaan elämisen, vaikka tekisi töitä ja pitkääkin päivää.
[/quote]
Mulle on ihan sama mikä se suojaraja on.Mun rehelliset työt on tältä elämältä tehty :)
T. 3

Vierailija
16/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs kolmonen, kun jäät eläkkeelle et saa juuri eläkettä, etkä tule tulemaan toimaan mitenkään?

Vierailija
17/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:47"]kolmonen, miten olet saanut tuon velkasumman aikaiseksi?
[/quote]
Korkoja ja oikeudenkäytikujujahan siitä on noin puolet karkeasti.Osamaksuilla,vipeillä yms.
T.3

Vierailija
18/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kolmonen olisi järkevää hankkia joku hyväpalkkainen työ ja maksaa tuo parissa vuodessa pois - tämän jälkeen voisit elää normaalia elämää?

Vierailija
19/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:03"]eikö kolmonen olisi järkevää hankkia joku hyväpalkkainen työ ja maksaa tuo parissa vuodessa pois - tämän jälkeen voisit elää normaalia elämää?
[/quote]

Voih. Miksen itse tajunnut. Minun pitää vain mennä hyvä palkkaiseen työhön josta saan vitusti lisää massia. Miksi, MIKSI EN TÄTÄ TAJUNNUT ETTÄ SE ON NIIN HELPPOA.

Vierailija
20/47 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, ei ne merkinnät mihinkään poistu niin kauan kun sulla on velkaa ulosotossa maksusopimuksella tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi