Eikö naisilla siis esiinny darrapanetusta?
Mietin vaan. Itse tässä krapulassa ja aika sietämätön fiilis.
Kommentit (25)
Humalassa kyllä, mutta ei darrassa. Dagen efterinä kärsin morkkiksesta, eli yleensä harmittelen sitä, että tuli tuhlattua liikaa rahaa ja sen viimeisen lasillisen olisi voinut jättää juomatta. Yleensä puoli päivää menee pääkipua parannellessa ja univelkoja pois nukkuessa. Ei silloin seksi käy edes mielessä.
Ei mulla. Mutta suostun kyllä darraseksiin kun sillon mieskin haluaa
No ei mulla ainakaan koskaan, ei nuorenakaan. Humalassa tekee mieli, krapulassa ei ikinä, särkee päätä aina.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 12:24"]Esiintyy! Tänään olen jo kahdesti runkannut ja nyt odotan silmät kiimasta kiiluen että isäntä herää uniltaan. Panettaa niin että järki lähtee... tuutko ap auttamaan? N28
[/quote]r herätä se runkkaamalla ja ottamalla suuhun
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 13:06"]
Ei, en ole koskaan ymmärtänyt miten ihmisiä voi kunnon darrassa panettaa kun itsellä on ainakin niin huono olo silloin että paneminen on viimeisin asia mikä tulee mieleen.... sen sijaan olen huomannut että kun on ollut yön töissä ja pääsee kotiin, niin hetken päästä kun sängyssä makoilee niin iskee ihan hirveä panetus! :D
[/quote]
Mulla on tää ihan sama, mutta myös darrapanetus. Varsinkin kun duuni on raskasta ruumillista hommaa niin päivän jälkeen on jotenkin raukea ja tosi panettava olo.