Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierrättäjät, tuunaajat huomio!

Vierailija
25.07.2015 |

Kertokaa minulle kun en kertakaikkiaan ymmärrä tätä asiaa, että miksi ihmeessä käyttökelpoinen vaate pitää hajoittaa ja tehdä siitä jotakin todella rumaa ja ällöttävää? Mikä järki siinä on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:45"]

Kertokaa minulle kun en kertakaikkiaan ymmärrä tätä asiaa, että miksi ihmeessä käyttökelpoinen vaate pitää hajoittaa ja tehdä siitä jotakin todella rumaa ja ällöttävää? Mikä järki siinä on?

[/quote]

Kaikkien mielestä käyttökelpoisuus ei ole samaa kuin sinun mielestäsi. Rumuus ja ällöttävyyskin ovat katsojan silmässä. Nykymuoti nyt ei ole tehty kuin sille pitkälle langanlaihalle vartalotyypille, jonka päällä mikä tahansa vaate näyttää hyvältä.

Vierailija
2/3 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 09:45"]

[/quote]

Kaikkien mielestä käyttökelpoisuus ei ole samaa kuin sinun mielestäsi. Rumuus ja ällöttävyyskin ovat katsojan silmässä. Nykymuoti nyt ei ole tehty kuin sille pitkälle langanlaihalle vartalotyypille, jonka päällä mikä tahansa vaate näyttää hyvältä.

[/quote]

Minusta kierrättämisen tarkoitus ei ole se, että hankitaan uudet vaatteet ja rikotaan ne palasiksi. Käytetään sen pari kertaa ja heitetään roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up