Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pettävät?

Vierailija
25.07.2015 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin petin kun mies kohteli mua huonosti mut en siinä vaiheessa vielä voinu erota.Mies haukkui mun ulkonäköä ja sanoi että kukaan mies ei halua mua.No, todistin hänen sanansa vääriksi.Meillä oli mun rakastan kans aina kivaa ja varsinkin siellä lakanoiden välissä

Vierailija
22/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:37"]Minä ainakin petin kun mies kohteli mua huonosti mut en siinä vaiheessa vielä voinu erota.Mies haukkui mun ulkonäköä ja sanoi että kukaan mies ei halua mua.No, todistin hänen sanansa vääriksi.Meillä oli mun rakastan kans aina kivaa ja varsinkin siellä lakanoiden välissä
[/quote]Siis mun rakastajan, salarakkaan, miksi häntä kutsuisinkaan kans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet naiset eivät ainakaan ole rehellisiä, joten tämä ehkä syynä? Mutta myös miehet pettävät samoista syistä eli itsekkyydestä, kuten jo kerrottiin. Taitaa vain olla niin että "hyviä" teeskentelemättömiä ihmisiä ei vain ole montaakaan.

Minulle ei oikeastaan kelpaa enää juuri kukaan teininä meno oli vauhdikasta mutta en koskaan luvannutkaan kenellekkään mitään suhteita. Nykyään teeskentely on niin yleistä että menee ensin yli puolivuotta kun edes hitusen luottaa toiseen kun luottamus on jo aiemmissa tapauksissa osoittautunut virheeksi. 

Vierailija
24/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet pettää? Miksi kukaan pettää ja vielä niin moni?

Epäilen sillä olevan jotain tekemistä ihmisluonnon kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos ei kotona nuo kohtaa niin voi olla, että aidan takana on ruoho vihreämpää.

Itse en ole pettänyt kun en nyt tiedä mitä joku salarakas antaisi enemmän elämään kuin vaikka hellä hetki vibraattorin kanssa. Huomattavasti helpompaa eikä kenellekään tule paha mieli.

Vierailija
25/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:42"]Miksi miehet pettää? Miksi kukaan pettää ja vielä niin moni?

Epäilen sillä olevan jotain tekemistä ihmisluonnon kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos ei kotona nuo kohtaa niin voi olla, että aidan takana on ruoho vihreämpää.

Itse en ole pettänyt kun en nyt tiedä mitä joku salarakas antaisi enemmän elämään kuin vaikka hellä hetki vibraattorin kanssa. Huomattavasti helpompaa eikä kenellekään tule paha mieli.
[/quote]Salarakkaan kans voi jutella ja voi olla myös jonkinlainen henkinen yhteys mut vibraattorin kans ei.Salarakkaalta voi saada siis muutakin tyydytystä kuin seksuaalista

Vierailija
26/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:42"]

[/quote]

Eli kohdallasi ei tarjontaa ole vai? Minusta selityksesi on ontuva emmekö me muka hallitse itseämme vaan luonto, eikö silloin jos tarjontaa on ja sitä haluaa käyttää, olisi syytä olla vapailla markkinoilla? Aina voi ensin sanoa ettei halua suhdetta, vain seksiä siis kun kerran tarjontaa on voihan sitä olla rehellinen itselleen ja toisille. Sitten kun kyllästyy seksiin niin voi aloittaa seurustelun jos edes haluaa. Minusta oli helpompaa olla ensin vapaalla ja katsella rauhassa, vaikka vaari sanoi ettei se vaihtamalla parane niin tuli nähtyä mikä on pelinhenki, eipähän tarvitse olla hallitsematon himojensa ja halujensa orja sellainen on mielestäni kehittymätöntä.  

Vierailija
27/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:42"]Miksi miehet pettää? Miksi kukaan pettää ja vielä niin moni? Epäilen sillä olevan jotain tekemistä ihmisluonnon kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos ei kotona nuo kohtaa niin voi olla, että aidan takana on ruoho vihreämpää. Itse en ole pettänyt kun en nyt tiedä mitä joku salarakas antaisi enemmän elämään kuin vaikka hellä hetki vibraattorin kanssa. Huomattavasti helpompaa eikä kenellekään tule paha mieli. [/quote]Salarakkaan kans voi jutella ja voi olla myös jonkinlainen henkinen yhteys mut vibraattorin kans ei.Salarakkaalta voi saada siis muutakin tyydytystä kuin seksuaalista

[/quote]

No siinä vaiheessa jos sekä seksuaalinen puoli, että henkinen yhteys on päin helvettiä niin on ihan hyvä kysyä miksi on siinä suhteessa eikä vaikka esimerkiksi sen salarakkaan kanssa. Itseä ei ainakaan kiinnostaisi suhde ihmisen kanssa jonka kanssa ei mikään pelaa.

Vierailija
28/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:42"]

[/quote]

Eli kohdallasi ei tarjontaa ole vai? Minusta selityksesi on ontuva emmekö me muka hallitse itseämme vaan luonto, eikö silloin jos tarjontaa on ja sitä haluaa käyttää, olisi syytä olla vapailla markkinoilla? Aina voi ensin sanoa ettei halua suhdetta, vain seksiä siis kun kerran tarjontaa on voihan sitä olla rehellinen itselleen ja toisille. Sitten kun kyllästyy seksiin niin voi aloittaa seurustelun jos edes haluaa. Minusta oli helpompaa olla ensin vapaalla ja katsella rauhassa, vaikka vaari sanoi ettei se vaihtamalla parane niin tuli nähtyä mikä on pelinhenki, eipähän tarvitse olla hallitsematon himojensa ja halujensa orja sellainen on mielestäni kehittymätöntä.  

[/quote]

Kyllä toki ihmiset hallitsevat itseään, mutta koska about puolet ihmisistä kuitenkin päätyy jossain vaiheessa pettämään elämässään niin olisi aika kohtuutonta väittää puolta ihmiskunnasta kehittymättömäksi.

Ja tässä tapauksessa kysyntä ja tarjonta ei koskenut ihmisiä itsessään vaan ihan seksiä. Jos parisuhteessa ei seksiä ole tarjolla, mutta muualla on niin jotkut sitten kokevat sen helpommaksi vaihtoehdoksi kuin esimerksi lähteä suhteesta ja aloittaa kaikki alusta kun ei se tosiaan edes välttämättä vaihtamalla parane.

Vierailija
29/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 12:42"]Miksi miehet pettää? Miksi kukaan pettää ja vielä niin moni? Epäilen sillä olevan jotain tekemistä ihmisluonnon kanssa. Kysynnän ja tarjonnan laki. Jos ei kotona nuo kohtaa niin voi olla, että aidan takana on ruoho vihreämpää. Itse en ole pettänyt kun en nyt tiedä mitä joku salarakas antaisi enemmän elämään kuin vaikka hellä hetki vibraattorin kanssa. Huomattavasti helpompaa eikä kenellekään tule paha mieli. [/quote]Salarakkaan kans voi jutella ja voi olla myös jonkinlainen henkinen yhteys mut vibraattorin kans ei.Salarakkaalta voi saada siis muutakin tyydytystä kuin seksuaalista

[/quote]

No siinä vaiheessa jos sekä seksuaalinen puoli, että henkinen yhteys on päin helvettiä niin on ihan hyvä kysyä miksi on siinä suhteessa eikä vaikka esimerkiksi sen salarakkaan kanssa. Itseä ei ainakaan kiinnostaisi suhde ihmisen kanssa jonka kanssa ei mikään pelaa.

[/quote]Ei asiat oo noin mustavalkoisia.Monet naiset pelkäävät lähteä suhteesta.Mies on uhannut tappaa jos lähtee.Ja näinhän on käynytkin-nainen on lähtenyt ja ex-mies tappanut.Ei kukaan voi asua loppuikäänsä turvakodissa eikä kukaan saa poliisia kotiovelleen loppuelämäksi.Toinen tapaus on naiset joilla lapsi ulkomaalaisen miehen kans.Mies uhkaa muuttaa lapsen kans kotimaahansa jos nainen lähtee

Vierailija
30/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on lihonnut eikä kiihota minua enää

Vierailija
31/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi kohtuutonta väittää kehittymättömiä kehittymättömiksi koska iso joukko on niin sitä ei voida ääneen sanoa vai? Hitlerkin masinoi ison joukon heikon moraalin omaavia yksilöitä tuekseen! Kysyntä ja tarjonta koski nimenomaan seksiä vaikka ohiargumentoitkin ja osoitat vain heikot keskustelijan lahjasi. Et puhunut parisuhteesta lähtemisestä vaan ruohosta aidan takana joten nyt kun käännät takkiasi osoitat vain epäilyksiä sinunkin rehellisyyttäsi kohtaan vaikka et pettäisikään.

Vierailija
32/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärehellisyys johtaa pettämiseen eikö sitä saa sanoa ääneen ettei ihmisiin voi luottaa? Totuutta ei saa sanoa, hienoa. Hieno meininki.

Vierailija
33/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 13:15"]Miksi olisi kohtuutonta väittää kehittymättömiä kehittymättömiksi koska iso joukko on niin sitä ei voida ääneen sanoa vai? Hitlerkin masinoi ison joukon heikon moraalin omaavia yksilöitä tuekseen! Kysyntä ja tarjonta koski nimenomaan seksiä vaikka ohiargumentoitkin ja osoitat vain heikot keskustelijan lahjasi. Et puhunut parisuhteesta lähtemisestä vaan ruohosta aidan takana joten nyt kun käännät takkiasi osoitat vain epäilyksiä sinunkin rehellisyyttäsi kohtaan vaikka et pettäisikään.
[/quote]

Okei sellaiset 50% ihmisistä on kehittymättömiä idiootteja, loistava tulevaisuus maapallolla. Tosin se, että ihmiset on idiootteja ei mikään yllätys ole ja pettäminen ei ole läheskään suurin todiste tästä.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa pettäminen. Voi olla, että olen heikkolahjainen keskustelija, mutta kunnioitan aviopuolisoani sen verran, että pettäminen ei olisi vaihtoehto koskaan. Se ei tarkoita, että pitäisin itseäni parempana ihmisenä enkä voisi millään muotoa samaistua edes ajatuksen tasolla ihmisiin jotka pettävät. Kaikilla on heikkouksia, jollain ei pysy housukäärme housuissa, joku ei voi sanoa ei suklaalle, joku valehtelee ja joku on ylimielinen. On inhimillistä olla epätäydellinen. Enkä tarkoita, että pettäminen on silti ok. Se on väärin ja sattuu kipeästi. Kokemusta on, eksä oli häntäheikki.

Vierailija
35/35 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä uskonnosta on tuo että on inhimillistä olla epätäydellinen. Kuullostaa sosipaattiselta kun muutkin selitykseltä tuo on myös älynvastaista yleistämistä. Missä olet kuullut tuon lauseen ja miksi sitä siteeraat kuvaako se mielestäsi tarkalleen ihmiskuntaa vai onko se sosiopaattinen valhe jotta vastuuta ei tarvitsisi ottaa. En minä ja kaikkihan me sanoo se pettäjäkin jos jää kiinni. Housukäärme? Niin kuin omenakäärme hihhulidihhulissa vai?  Kirjoitat vähän omin ajatuksin ja paljon yleistäen "normit" tasolla sutkautuksia.