Ansiosidonnaisen määrä sinun kohdallasi
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:22"]
Kaikkien mitääntekemättömyyden arvo on nolla euroa.
Siksi pienimmän minimipalkan kokopäivätyöstä tulisi aina olla suurempi kuin tuo työttömyyskorvaus.
En tiedä kuinka paljon se on, mutta se aktivoisi työn vastaanottamiseen.
Suomessa elätetään laiskoja toisten verovaroilla. Toki kaikki työttömät eivät niitä ole mutta tunnen itse joitakin pummeja, joille ei tarjottu työ kelpaa.
[/quote]
Työttömien arvo negatiivien, riippuen kuinka paljon ko. yksilö rasittaa muita yhtieskunnan jäseniä.
Kohta näen! Työt loppuu!! varmaan tota luokkaa se on
Käteen jää noin 2100 e/kk, ei aikeita mennä töihin vähään aikaan.
Mä saan käteen noin 800€ ansiosidonnaista.
Kaikkien mitääntekemättömyyden arvo on nolla euroa.
Siksi pienimmän minimipalkan kokopäivätyöstä tulisi aina olla suurempi kuin tuo työttömyyskorvaus.
En tiedä kuinka paljon se on, mutta se aktivoisi työn vastaanottamiseen.
Suomessa elätetään laiskoja toisten verovaroilla. Toki kaikki työttömät eivät niitä ole mutta tunnen itse joitakin pummeja, joille ei tarjottu työ kelpaa.
Saan verojen jälkeen käteen n. 960e/kk, johon sisältyy lapsikorotus yhdestä lapsesta.
Sen voi tarkistaa laskurillakin, että mikä se olisi
1798€/kk
Kesän työttömänä oleva opettaja
Brutto olis 2300e/kk, jos jäisin työttömäksi. Onneksi olen toistaiseksi saanut pitää työni.
Brutto n. 1300e jossa lapsikorotus 2 lapsesta.
Mä en tajua, luulen että kun olin työtön, ansiosidonnaiseni laskettiin jotenkin väärin, sillä sain sitä + asumistukea ja käteen jäi enemmän rahaa kuin silloin kun olin vielä työssä ja sain silloinkin asumistukea. Nykyisin olen taas töissä enkä saa asumistukea ollenkaan ja taas kaikki rahat menee :) Työttömänä ollessa jäi säästöönkin.