Ai että miten hyvä, että toi Jenni tajus sanoo suoraan Sorellalle asiat!
Toivottavasti " opettaja" tajuaa itse, miten typerästi käyttäytyy.
" Byää---ne ei leiki mun kanssa" .
Kommentit (11)
sano tiukasti Sorellalle, että ei kestä sellaista väkisin ystävystymis painostusta ja sitä, että heti kun Sorellaa ei pyydetä lenkille, niin se luulee, että kukaan ei siitä tykkää.
Mua nauratti ihan älyttömästi, kun sorella näytti ihan siltä, ettei se muka tietäisi, mistä Jenni puhuu. Ei kukaan VOI olla niin tyhmä!!!!
ap
muutenki pompottaa jengiä tuolla koko ajan. Varmaan joku vanha kiusaaja ihan luonnostaan.
Mutta kyllä se Sorella on vielä ärsyttävämpi tapaus.
-ap-
Jenni pyysi pilkkomaan sipulia tai paistamaan lihaa tietäen että Sore ei syö / siedä ko. aineksia.
Mitä toi on muuta kuin PIRULLISTA VITTUILUA?
media vääristää kaiken. se saa meidät kaipaamaan jennin kaltaisia raflaavia tyyppejä - todellisuudessa jennin kaltainen ihminen on kauhistus sosiaalisesti.
Käskyläisenä toimii myös toi ei-yhtään-omaa-mielipidettä Hanne
luulee itse olevansa jotenkin muita parempi. Sä et SAA leikkiä meidän kaa...
Nyttemmin on kuitenkin minulle selvinnyt, että Jenni on harvinaisen lapsellinen ikäisekseen. Mitä se kuvittelee, että sinne taloon on tultu tekemään? Ihan kuin se olisi come back riparilla ja olis se kovis gimma. Ne on siellä talossa tekemässä televisio-ohjelmaa, jonka voittaja saa 50 000 euroa. Likka tuntuu elävän ihan jossain toisessa todellisuudessa, kuin muut aikuiset ihmiset. Jenni tarkkikselle!
Se siellä kertoo miten HÄNTÄ kohtaan pitää käyttäytyä, mistä HÄN ei pidä jne. Ei yritäkkään etsiä mitään keskitietä ja tulla vastaan puolitiehen vaan antaa selvästi ymmärtää että hän sanelee säännöt, miten häntä pitää kohdella. Jos HÄN ei ystävysty helpolla, kaikkien on sopeuduttava siihen, oli sitten muidet sosiaaliset tavat millaisia hyvänsä, sillä hän ei niistä välitä.
En mäkään mikään Sorella-fani ole, mutta Soren kanssa tulisin varmasti toimeen, Jennin kanssa en jaksaisi istua iltaakaan vapaaehtoisesti.
joka on aina tullut hyvin toimeen ihmisten kanssa tosi helposti. Silleen luontevasti tullut juttuun kaikkien kanssa ja kuvitellut omaavansa hyvät sosiaaliset taidot... Kuitenkin sillä on ihan sairaan huono itsetunto. Jos joku ei heti rakasta sitä, niin kokee ihan hirveitä paineita ja syyttää muita siitä, että eivät ota mukaan... Sosiaalisiin taitoihin kuuluu kuitenkin sekin, että tunnistaa erilaiset tyypit ja osaa " lämmitellä" erilaiset ihmiset!