voihan hermosärky :(
Kohta alkaa hermot olla loppu näiden kipujen kanssa!
Olen nyt kokonaisuudessaan 2vuotta kärsinyt jatkuvista, pahoista selkäkivuista.
On otettu pari kertaa magneettikuvat, hermoratatutkimus tehty, röntgenit otettu.
Pari välilevynpullistumaa löydetty joista toinen vuosi sitten leikattu.
Nyt on löytynyt myös leikataussa kohdassa hermovaurio ja arpikudosta :(
Mitkään lääkkeet ei auta!
En saa nukuttua ja muutenkin alkaa päivät mennä ihan koomassa.
Onko kenelläkään kokemuksia uudestaan saman kohdan uudelleen leikkaamisesta? Tai hermovaurion korjaamisesta?
Sitä ei kuulemma ihan helposti leikata...
Olisi ihanaa saada kuulla kokemuksia ja onko tässä toivoakaan päästä kivuista edes eroon?!
Nyt on uutena vaivana tullut se etten tunne pissahätää ollenkaan. Tajuan hädän sitten kun maha on pinkeä ja kipeäkin jo.
sekä hartiat ja niska ovat olleet tämän viikon niin kipeänä ettei päätä meinaa pystyä kääntämään kumpaakaan suuntaan, hyvä kun jaksaa niskojen kipeyden takia pitää päätä pystyssäkään.
Kommentit (6)
Voi, ihanko 2 vuotta... Tule itkeen sitten, kun olet seuraavat 40 vuotta kärsinyt selkäkivuista. T. Lapsesta asti selkäkipuinen
Voisit alkaa säännöllisesti painelemaan virtsarakon kohtaa, sillä itse varmistan/tunnistan kipeänä ollessani pissahädän kun aistit muuttuu niin etten sitä huomaa.
Kuulostaa enemmän joltain psyk. puolen ongelmalta. Ei se selkä ainakaan parane sillä, että makaat tai istut.
Oletko kipupolin asiakas? Sieltä voisit saada apua.
Toivottavasti saat kipuihisi apua.
en ole kokenut mitään tuollaista itse ja toivon etten koskaan joudu kokemaankaan.
Tsemppiä!